superbike Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam- chce zakupic silnik na alledrogo o poj 110cm3 made in taiwan 12KM (4t) --- cena 900-950 zl z elektryka itd oraz wszczepic go w rame APRILII TUAREG rally --- potrzebna mi informacja i opinia o tych silniczkach (sa tez wkladane w takie male crossy) i mozna je spotkac pod roznymi nazwami np LIFAN.--Czy i jak z ich awaryjnoscia , czy podolaja konstrukcji o masie 100kg+ kierowca i oczywiscie rozmiarowi kol np 19cali (tyl w mojej aprilii)-- bede wdzieczny za odpowiedz zanim kupie ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAND Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 daj sobie z pokój z tymi silnikami made in china;/warto by się zastanowić z kąd weźmiesz do tego części...no chyba że chce ci się do chin zapie****** no to nie ma problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Słuchaj jak Ci się uda to nie są to znów tak złe silniki, mój dzieciak na takim śmiga i nawet jestem zadowolony z tego qada choć teraz coś są problemy z rozrusznikiem!Ale szczerze pomyśl o jakimś japońcu!Z chin to najlepszy jest......... Ale "RYŻ" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Made in taiwan sugeruje trochę lepszą jakośc niż chiny. Z obserwacji wiem że o ile dba się o te silniki (wymiany filtra paliwa i powietrza, częste regulacje zaworów, dbanie o stan połączeń elektrycznych itp.) oraz nie katuje max. obrotami to wynagrodzą to w miarę bezawaryjną pracą. O ile nie trafisz na feralny egzemplarz bo to się zdarza dosyc często. Ja akurat z chińszczyzną nie mam złych doświadczeń ale widzę jak niektórzy potrafią w rok (5-6 tkm)zajeździc taki sprzęt. Są też tacy co kręcą po 20tkm i więcej bez poważniejszych awarii i kupują następnego chinola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 jedyny probleme w tych silnikach bywa skrzynia biegów nic dziwnego sie z tymi silnikami nie dzieje. Moc 12KM wystarczy ci aż za dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Ostatnio jeździłem takim minicrossem 110 cm3 4 biegi manual (w kółko, wszystkie na dół) i jestem pod wrażeniem. Idzie na kółko po odkręceniu manetki na 1 biegu, bez "strzelania" ze sprzęgła. Quad automat nie ma takiej mocy. Zastanawiam się czy nie kupić tak dla zabawy... Ostatnio w zakładzie w którym pracuję zobaczyłem taką rzecz: http://www.bikepics.com/pictures/1482751/ - to był quad kupiony w sierpniu. W innym quadzie poszedł wsteczny bieg. W 110 cm3 padają akumulatory (zbyt duża kompresja lub istnienie modułu odcięcia zapłonu) Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 no to zalezy własnie na co sie trafi bo w praktyce róznie bywa,ale jak sie dba to silnik odwiedzeczy sie bezawaryjnoscia po za tym jest to 4t wiec prawie wszytko w oleju pracuje to tak szybko nie kleknie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Do BANANvanDYK Co masz na myśli mówiąc: "W 110 cm3 padają akumulatory (zbyt duża kompresja lub istnienie modułu odcięcia zapłonu)." Bo nie bardzo rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 W quadach padają z powodu nieumiejętnego odpalania, akumulatory 5 Ah są za słabe. Układy odcięcia zapłonu czy też inne alarmy potrafią cały czas pobierać od 10 mA do 60 mA. Rozładowują akumulator a gdy już padnie to ulegnie zasiarczeniu. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.