prince Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 To też jest wytwór Almotu. A nie musisz się prosić o łaske działu sprzedaży i zdawać na szlifierza który i tak zrobi pasowanie jakie mu się zawidzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 chyba ze mu reka drgnie to zrobi inne, takie które nie planował:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Ta. tylko za dwa takie komplety płacisz 498zł + 18 przesyłka, czyli 516zł. Za same dwa uzbrojone tłoki płace około 110zł + przesyłka. Szlif dwóch garów to 60zł. Porównaj ceny. Co do pasowania, to jak zaniesiesz do szlifierza który sie zna a nie kowala to będzie dobrze. Ja miałem nominalne cylindry, więc bez problemu mogłem zrobić szlifa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Za same dwa uzbrojone tłoki płace około 110zł + przesyłka. Szlif dwóch garów to 60zł. Porównaj ceny.Powszechnie wiadomo, że "uskie gary" zrobione są z "gównolitu" (zamiast żeliwa i aluminium);Porównaj jakość i materiału, z którego została wykonana "Almotowska tuleja w cylindrze", i czas w jakim będziesz musiał zrobić kolejny szlif na ruskim cylindrze...............i wtedy przelicz wydatki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wątpie, czy ten dniepr po zrobieniu długo u mnie pobędzie:) Dlatego tak przeliczam. W remonty na wyższym poziomie będę się bawił jak kupię porządniejszy egzemplarz, bo na pierwszy rzut oka, że starszy MT-9 jest o wiele dokładniej i lepiej wykonany niż mój MT11 z 93 roku ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 To na kiego h......robisz remont? połataj wszystko zeby chodziło i kulaj az ci nie padnie, to wtedy kupisz nowy silnik za 200zł i znowu w teren, a jak wczesniej sprzedasz to masz z główki:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Sory, ale jak zdjąłem głowice i kciukiem wydłubałem z głowicy prowadnice zaworów, to chyba nie było ok:) Filtr powietrza czarny od sadzy, tak samo gaźnik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 No to własnie ci padło:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.