alexrafi Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam wszystkich. Jak w temacie jak ustawić rozrząd w VF 750?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorupa Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 na jakim etapie jestes i co dokładnie chcesz ustawic... wałki wał łańcuch... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 w tym momencie jest cały silnik rozebrany bo poleciała panewa, ale chce już na zapas wiedzieć jak ustawić wał do wałków rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 To rychło w czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ustawienie rozrzadu zaznaczasz sobie w momencie demontazu silnika.Jezeli tego nie zrobiles, to zapamietaj sobie ze tak sie to robi.Jak bedziesz na etapie skladania, to ktos z nas ci to poda.Na razie radze ci pomierzyc czop walu na ktorym poleciala panewka, bo nie wiadomo czy ten silnik bedziesz jeszcze skladal.Trzeba to zrobic mikrometrem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) Będę składał:banghead: wał idzie do szlifu i dostaje nowe panewki. Nie wiem czy to możliwe ale moim zdaniem rozrząd był źle ustawiony. ponieważ znaki na wałkach rozrządu WSZYSTKICH 4 cyl. były w płaszczyźnie. a na magnecie było 1-3 więc prosiłbym o pomoc. aha i jakie luzy zaworowe na zimnym. Pozdrawiam. Edytowane 10 Września 2008 przez alexrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Szlifowanie tego walu i robienie panewek to wyrzucone pieniadze - lepiej wyslij je mnie, ktos bedzie z nich mial troche pozytku :banghead: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Powie mi ktoś jak ustawić ten rozrząd?:banghead: i jaki luz zaworowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorupa Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 aha czyli tak praca stoi... jutro pogmeram w serwisówkach i Ci dam znac, poszukam obrazowo żebyś miał wgląd na znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 o właśnie jeśli masz serwisówkę do tego silnika to poproszę:] ewentualnie do moto VF 750 S klasyk:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Będę składał:banghead: wał idzie do szlifu i dostaje nowe panewki. Nie wiem czy to możliwe ale moim zdaniem rozrząd był źle ustawiony. ponieważ znaki na wałkach rozrządu WSZYSTKICH 4 cyl. były w płaszczyźnie. a na magnecie było 1-3 więc prosiłbym o pomoc. aha i jakie luzy zaworowe na zimnym. Pozdrawiam. Z Twojego opisu wynika że miałeś dobrze ustawione wałki.Wał po szlifowaniu i dorobieniu panewek koniecznie posmaruj grubo szmalcem i rzuć psu do zabawy bo szkoda Twojej pracy. Szukaj na ebayu dobrego wału.To nie są żarty Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 to nie pochodzi dłużej niż tysiąc km. sory ale tu nie warto kierowac się myśleniem życzeniowym, i wiadro zimnej wody jest potrzebne. Tracisz tylko pieniądze i czas. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.