Skocz do zawartości

Ile palą Wasze enduraki ?


Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę trochę temacik...

 

szczerze powiedziawszy też zacząłem tak do tego podchodzić, ile wleje tyle spali. Endurak jest do zabawy, nie mam ciśnienia żeby stosować ecodriving.

 

A jeżdzę... hmmm dość ostro, bo trasy ładne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ile wleje tyle spali :D taka prawda

 

Odświeżę trochę temacik...

 

szczerze powiedziawszy też zacząłem tak do tego podchodzić, ile wleje tyle spali. Endurak jest do zabawy, nie mam ciśnienia żeby stosować ecodriving.

 

jestem tego samego zdania ;d mam pieniądze to leje paliwo ;d nie ma paliwa to nie jeżdżę :mellow:

 

super panowie :D cieszę sie waszym szczęściem że macie kasy jak lodu ale czy musicie w związku z tym zaśmiecać nic nie wnoszącymi wypowiedziami jeden z ciekawszych dla mnie tematów :D ?? każdy może napisać ile wleje tyle spali :D

 

mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy...

 

i właśnie po to jest ten temat żeby takiego zakupu uniknąć

 

xr600 pali 5-8/100km ..........5 to takie totalne pyrkotanie z 50-60km/h po szutrach a 8 to pałowanie po żwirowni.........pali mniej niż dt125 czy crm125 w moich rękach-dziwne ale prawdziwe :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy...

moze pora pomyśleć jak zarobić więcej niz główkować jak przetrwać po taniości ;)

 

co do tematu to po kapitalce , w tym wymianie membrany która wyglądała tak:

83da50fa0a6814ffmed.jpg

moja dwusetka ma całkiem spory zasięg, ostatnio na rezerwie przyjechalem spokojnym tempem z nad Wisly do Nałęczowa polnymi drogami, co daje ~30km/2l, czyli ~7l/100km W tamtym roku nie uwierzyłbym ze tak malo moze to palić.

 

aha XL600 na michelinach t66 spalanie poniżej 5l/100 :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

LC4 620 na Keihinie FCR MX 41 jazda w terenie do 7/100 , szosa do 5/100 , na gazniku dellorto czasami pod 10/100 podchodzil .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy...

A ja ciebie nie rozumiem, przeciez wszystkie palą tyle samo a temat jest o tym komu udało siewykręcić mniejszy/większy wynik stylem jazdy.

 

Będziesz chcial kupić np 300 exc fe300 czy 300ec bedziesz kierował się zużyciem paliwa? Pala tyle samo.

 

Prawdziwy sens ten temat by miał jesli by puścić w teren razem te wszystkie motorki i kazdy podal by ile spalił.

 

a żeby coś na temat to:

wszystkie 4T pala identycznie u nas (450, 250,525) do 2T pomnożyć razy 1,5. Wyniki z tej samej jazdy.

 

 

poza tematem

jjank jakieś szczególne objawy dziury w membranie były?

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ciebie nie rozumiem, przeciez wszystkie palą tyle samo a temat jest o tym komu udało siewykręcić mniejszy/większy wynik stylem jazdy.

 

jak według ciebie xr600 i exc 300 palą to samo to uważam że naprawdę nie mamy o czym dyskutować :D

 

ja po przesiadce z crm125 na drz400e czułem ogromne oszczędności na paliwie -drz-tem jeździłem w tym samym terenie do tego ostrzej i atakując trudniejsze podjazdy czy błota..............crm 125 paliła w zasadzie 10l bak paliwa na dzień jazdy łacznie z rezerwą(to jest normalne spalanie dla dualowej 125 2T w trudnym terenie ), nieraz sie wysyłało kumpli z butelkami na stacje, a drz palił może połowę tego przy dużo ostrzejszej jeździe......

 

xr 600 z obserwacji pali praktycznie to samo co drz..........xr 600 według motogenu pali 7-8 przy ostrej jeździe ja w swojej mam walnięty licznik więc ciężko dokładnie określić....

 

 

Będziesz chcial kupić np 300 exc fe300 czy 300ec bedziesz kierował się zużyciem paliwa? Pala tyle samo.

 

ja to nie chce żadnego nowoczesnego hard enduro -nie wykorzystam nawet 5% tego sprzętu a koszta utrzymania mnie zabiją :D dla mnie xr600 jest wystarczająca-wagowo dla mnie jest lekka, zawias styka, mocy czasem aż za dużo :D narazie nie zanosi się na zmianę.......no mogłaby jeszcze zapalać kiedy ja tego chcę a nie kiedy ona chce :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank jakieś szczególne objawy dziury w membranie były?

myślałem ze objawem było to ze zawsze trochę wahy stało w airboxie za filtrem, ale teraz jest tak samo, ogólnie moto było słabsze przed remotem i wiecej paliło

 

co do tematu: 3 dni pałowania od rana do wieczora w bardzo ciezkim terenie w Beskidzie Zywieckim, przy granicy Słowackiej szlakami... lub na azymut w kierunku szczytów po zrywkach itd, mokrawo, często po zgniłych bukowych liściach na bardzo niskim ciśnieniu - 21l mieszanki w sumie, nie udało mi sie spalić baku dziennie na mojej 200, otwarcie zaworu max opóźnione, igła ząbek ubożej niz w manualu, na szybszych długich podjazdach maneta często trzymana do końca co by wyrobiać za 450tkami i duzymi gasami w 2T (eh co to są za sprzęty :wub: ) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak według ciebie xr600 i exc 300 palą to samo to uważam że naprawdę nie mamy o czym dyskutować :D

 

ja po przesiadce z crm125 na drz400e czułem ogromne oszczędności na paliwie -drz-tem jeździłem w tym samym terenie do tego ostrzej i atakując trudniejsze podjazdy czy błota..............crm 125 paliła w zasadzie 10l bak paliwa na dzień jazdy łacznie z rezerwą(to jest normalne spalanie dla dualowej 125 2T w trudnym terenie ), nieraz sie wysyłało kumpli z butelkami na stacje, a drz palił może połowę tego przy dużo ostrzejszej jeździe......

 

xr 600 z obserwacji pali praktycznie to samo co drz..........xr 600 według motogenu pali 7-8 przy ostrej jeździe ja w swojej mam walnięty licznik więc ciężko dokładnie określić....

 

 

 

 

ja to nie chce żadnego nowoczesnego hard enduro -nie wykorzystam nawet 5% tego sprzętu a koszta utrzymania mnie zabiją :D dla mnie xr600 jest wystarczająca-wagowo dla mnie jest lekka, zawias styka, mocy czasem aż za dużo :D narazie nie zanosi się na zmianę.......no mogłaby jeszcze zapalać kiedy ja tego chcę a nie kiedy ona chce :D

 

Mi chodziło o klasy. 125/250/300/ 4t 250 450 525 600 itp

 

A to ostatnie to był tylko przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...