Ziuutek Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Odświeżę trochę temacik... szczerze powiedziawszy też zacząłem tak do tego podchodzić, ile wleje tyle spali. Endurak jest do zabawy, nie mam ciśnienia żeby stosować ecodriving. A jeżdzę... hmmm dość ostro, bo trasy ładne :D Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 jestem tego samego zdania ;d mam pieniądze to leje paliwo ;d nie ma paliwa to nie jeżdżę :mellow: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 xr650r - 10lexc 520 - 7-8l Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) Ile wleje tyle spali :D taka prawda Odświeżę trochę temacik... szczerze powiedziawszy też zacząłem tak do tego podchodzić, ile wleje tyle spali. Endurak jest do zabawy, nie mam ciśnienia żeby stosować ecodriving. jestem tego samego zdania ;d mam pieniądze to leje paliwo ;d nie ma paliwa to nie jeżdżę :mellow: super panowie :D cieszę sie waszym szczęściem że macie kasy jak lodu ale czy musicie w związku z tym zaśmiecać nic nie wnoszącymi wypowiedziami jeden z ciekawszych dla mnie tematów :D ?? każdy może napisać ile wleje tyle spali :D mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy... i właśnie po to jest ten temat żeby takiego zakupu uniknąć xr600 pali 5-8/100km ..........5 to takie totalne pyrkotanie z 50-60km/h po szutrach a 8 to pałowanie po żwirowni.........pali mniej niż dt125 czy crm125 w moich rękach-dziwne ale prawdziwe :D Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy...moze pora pomyśleć jak zarobić więcej niz główkować jak przetrwać po taniości ;) co do tematu to po kapitalce , w tym wymianie membrany która wyglądała tak:moja dwusetka ma całkiem spory zasięg, ostatnio na rezerwie przyjechalem spokojnym tempem z nad Wisly do Nałęczowa polnymi drogami, co daje ~30km/2l, czyli ~7l/100km W tamtym roku nie uwierzyłbym ze tak malo moze to palić. aha XL600 na michelinach t66 spalanie poniżej 5l/100 :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 (edytowane) LC4 620 na Keihinie FCR MX 41 jazda w terenie do 7/100 , szosa do 5/100 , na gazniku dellorto czasami pod 10/100 podchodzil . Edytowane 3 Maja 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Órys Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 xt125x teren około 7,8/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) mnie akurat interesuje spalanie i jest jednym z kryteriów przy wyborze motocykla bo po prostu nie mam kasy i nie rajcuje mnie posiadanie jakiegoś smoka i wyjazd nim raz na miesiąc bo tylko na tyle mam kasy...A ja ciebie nie rozumiem, przeciez wszystkie palą tyle samo a temat jest o tym komu udało siewykręcić mniejszy/większy wynik stylem jazdy. Będziesz chcial kupić np 300 exc fe300 czy 300ec bedziesz kierował się zużyciem paliwa? Pala tyle samo. Prawdziwy sens ten temat by miał jesli by puścić w teren razem te wszystkie motorki i kazdy podal by ile spalił. a żeby coś na temat to:wszystkie 4T pala identycznie u nas (450, 250,525) do 2T pomnożyć razy 1,5. Wyniki z tej samej jazdy. poza tematemjjank jakieś szczególne objawy dziury w membranie były? Edytowane 14 Lipca 2012 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 A ja ciebie nie rozumiem, przeciez wszystkie palą tyle samo a temat jest o tym komu udało siewykręcić mniejszy/większy wynik stylem jazdy. jak według ciebie xr600 i exc 300 palą to samo to uważam że naprawdę nie mamy o czym dyskutować :D ja po przesiadce z crm125 na drz400e czułem ogromne oszczędności na paliwie -drz-tem jeździłem w tym samym terenie do tego ostrzej i atakując trudniejsze podjazdy czy błota..............crm 125 paliła w zasadzie 10l bak paliwa na dzień jazdy łacznie z rezerwą(to jest normalne spalanie dla dualowej 125 2T w trudnym terenie ), nieraz sie wysyłało kumpli z butelkami na stacje, a drz palił może połowę tego przy dużo ostrzejszej jeździe...... xr 600 z obserwacji pali praktycznie to samo co drz..........xr 600 według motogenu pali 7-8 przy ostrej jeździe ja w swojej mam walnięty licznik więc ciężko dokładnie określić.... Będziesz chcial kupić np 300 exc fe300 czy 300ec bedziesz kierował się zużyciem paliwa? Pala tyle samo. ja to nie chce żadnego nowoczesnego hard enduro -nie wykorzystam nawet 5% tego sprzętu a koszta utrzymania mnie zabiją :D dla mnie xr600 jest wystarczająca-wagowo dla mnie jest lekka, zawias styka, mocy czasem aż za dużo :D narazie nie zanosi się na zmianę.......no mogłaby jeszcze zapalać kiedy ja tego chcę a nie kiedy ona chce :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 jjank jakieś szczególne objawy dziury w membranie były?myślałem ze objawem było to ze zawsze trochę wahy stało w airboxie za filtrem, ale teraz jest tak samo, ogólnie moto było słabsze przed remotem i wiecej paliło co do tematu: 3 dni pałowania od rana do wieczora w bardzo ciezkim terenie w Beskidzie Zywieckim, przy granicy Słowackiej szlakami... lub na azymut w kierunku szczytów po zrywkach itd, mokrawo, często po zgniłych bukowych liściach na bardzo niskim ciśnieniu - 21l mieszanki w sumie, nie udało mi sie spalić baku dziennie na mojej 200, otwarcie zaworu max opóźnione, igła ząbek ubożej niz w manualu, na szybszych długich podjazdach maneta często trzymana do końca co by wyrobiać za 450tkami i duzymi gasami w 2T (eh co to są za sprzęty :wub: ) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 jak według ciebie xr600 i exc 300 palą to samo to uważam że naprawdę nie mamy o czym dyskutować :D ja po przesiadce z crm125 na drz400e czułem ogromne oszczędności na paliwie -drz-tem jeździłem w tym samym terenie do tego ostrzej i atakując trudniejsze podjazdy czy błota..............crm 125 paliła w zasadzie 10l bak paliwa na dzień jazdy łacznie z rezerwą(to jest normalne spalanie dla dualowej 125 2T w trudnym terenie ), nieraz sie wysyłało kumpli z butelkami na stacje, a drz palił może połowę tego przy dużo ostrzejszej jeździe...... xr 600 z obserwacji pali praktycznie to samo co drz..........xr 600 według motogenu pali 7-8 przy ostrej jeździe ja w swojej mam walnięty licznik więc ciężko dokładnie określić.... ja to nie chce żadnego nowoczesnego hard enduro -nie wykorzystam nawet 5% tego sprzętu a koszta utrzymania mnie zabiją :D dla mnie xr600 jest wystarczająca-wagowo dla mnie jest lekka, zawias styka, mocy czasem aż za dużo :D narazie nie zanosi się na zmianę.......no mogłaby jeszcze zapalać kiedy ja tego chcę a nie kiedy ona chce :D Mi chodziło o klasy. 125/250/300/ 4t 250 450 525 600 itp A to ostatnie to był tylko przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.