Skocz do zawartości

Suzuki DR 350 - pomocy


stediuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Mam problem z Suzuki DR 350, rocznik 1991, prawdopodobnie wersja S

Kupiłem ją z niesprawną elektryką, teraz próbuje dojść to przyczyny braku iskry.

 

Przeczyściłem wszystkie kostki, zmieniłem świecę i fajkę, przedzwoniłem kable itp.

Cewka ma opory takie, jak nakazuje serwisówka. W zasadzie muszę jeszcze sprawdzić moduł, jednak do tego potrzebuję kogoś kto ma albo podobny motocykl do mojego, albo podobny moduł...

Jeżeli znacie kogoś kto ma DR, proszę o kontakt.

Jestem z woj. pomorskiego, 40 km od Gdańska (okolice Kartuz)

 

Pozdrawiam

 

EDIT: Moje przypuszczenia potwierdziły się, znalazłem wkońcu inna DR, mam padnięty moduł...

 

Jeżeli ma ktoś na sprzedaż, to proszę o smsa 600-489-405

Edytowane przez stediuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich, niechciałem zakładać nowego tematu, a znalazłem to, czego potrzebowałem.

 

Mianowicie, problem jest z iskrą. We wrześniu, jeździłem ostatni raz, umyłem ją, opadliłem, zagrzałem poządnie, i suchutką schowałem do garażu.

Swięta są, nuda na maxa wieć chciałem ją odpalić, przypomnieć sobię jak silniczek pracuje. Niestety, znikła iskra. :evil: Co zrobiłem do tej pory:

-Sprawdziłem istalację, wszystkie kable całe, nie przetartę, kostki przeczyszczone i posmarowane wd40

-Alternator sprawny

-Aku naładowane

-Wszystkie światła, migacze itd działają

Dodam tylko, że iskra po dłuższym postoju przeskoczy TYLKO RAZ i koniec.

Panowie, pomóżcie, bo nie wiem co robić :icon_rolleyes:

Mój motocykl to DR 350S 91r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiele nie pomogę ale u mnie brak iskry lub jej przeskok "wtedy kiedy mi się zechce" był spowodowany uszkodzeniem CDI. Z resztą ostatnio CDI poszło mi w zimę kiedy było bez obudowy czyli wilgoć itd.

 

Zobacz czy czasem u Ciebie układ zapłonowy nie złapał syfu. Sprawdź też stacyjkę czy jest czysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówki niemam, a nawet jak bym miał, jest mi zbędna, poniewasz nie umiej j. obecego.

A więc, sprawdziłem dziś czy do wejścia cewki dochodzi prąd, niestety nie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49cc94db95643010.html to tego kabelka sprawdziłem zarówką czy podczas kopania się rozrzarzy. Niestety nie.

Panowie, a powiedzcie mi co to jest?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fc3bf528a3ce8e0.html

 

Gdzie dalej szukać przyczyny?? Jeśli do cewki nie dochodzi prąd. Bardzo proszę o pomoc. Nie umiem spać przez to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak Ty zamierzasz cokolwiek zrobić bez serwisówki ? Mówisz, że spać nie możesz przez to a masz podejście do tematu które zaowocuje ukończeniem motocykla za....3 miesiące przy dobrych wiatrach...

 

10 sekund na google.pl i

 

http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...um=5&topic=3169

 

Dalej, prawdopodobnie uszkodził się element odpowiedzialny za wywołanie iskry w GMP suwu sprężania. U mnie jest to impulsator u Ciebie pewnie też ale jeszcze to sprawdzę.

 

EDIT - sprawdziłem, ta puszka której zrobiłeś zdjęcie to właśnie CDI ale jak piszą na forum DR to rzadko się sypie. Najczęściej sypie się uzwojenie ale Ty napisałeś, że jest OK oraz owy impulsator który proponuję sprawdzić od zaraz. Serwisówka z linku zawiera większość informacji jak kontrolowac układ pomijając impulsator dlatego zoorganizuj sobie jakiś zastępczy (oczywiście z innej DR'y )

Poniżej jest link do mądrego tematu. Skup się na wypowiedzi "krokodyl66"

http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...pic=6040&page=0

 

 

P.S Nie jest to forum językowe ale języka obcego to Ty możesz najwyżej NIE ZNAĆ a nie "nie umieć". Nie umie się mówić w języku obcym :wink: Oraz nie potrafi się spać z jakiegoś powodu :wink:

Tylko mi nie mów, że masz dys"cośtam" bo to jest błąd stylistyczny (albo składniowy, nie pamiętam dokładnie).

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, nie przemyślę czasami, a napisze bzdury. Przepraszam Cię za błędy i że tak rażą w oczy moje błędy.

 

Dr zrobiona, pod izolacją, od strony aku idzie w h*j kabelków, było szczelnie owiniete izolacją, wpadłem na pomysł aby ją rozciac, co się okazało? litry wody pod nią, wysuszyłem to opiecając moto blisko grzejnika, po wyschnieciu wszystko było ok, odpaliłem DR po 4 miesięcznej przerwie bez więkrzych problemów, wszystko ładnie pracuje:)

 

Wielkie dzięki za pomoc. :notworthy:

 

A serwisówka nie działa, przynajmiej umnie nie da się jej sciągnać, i tak jest zawsze, dlatego odpuszczam sobie serwisówkę, bo po polsku i za free poprostu niema.

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak Ty zamierzasz cokolwiek zrobić bez serwisówki ? Mówisz, że spać nie możesz przez to a masz podejście do tematu które zaowocuje ukończeniem motocykla za....3 miesiące przy dobrych wiatrach...

I nie za 3 miesiące tylko za 3h zrobiłem :icon_razz:

 

panowie,jak mogę zabezpieczyć instalację, tak aby nie leciała na nia woda, ale żeby spwobodnie mogło z niej parować i uchodzić niechciana woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczyć tak, żeby ta woda sie tam w ogole nie dostała. To i parować nie będzie musiała :bigrazz:

 

Jak jest możliwość to koszulki termokurczliwe. A jak nie to ciasno taśmą. Nic wiecej nie zrobisz, a tasma sie sprawdza akurat. Kostki popryskaj specjalnym sprayem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...