stediuk Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Cześć wszystkim,Mam problem z Suzuki DR 350, rocznik 1991, prawdopodobnie wersja SKupiłem ją z niesprawną elektryką, teraz próbuje dojść to przyczyny braku iskry. Przeczyściłem wszystkie kostki, zmieniłem świecę i fajkę, przedzwoniłem kable itp. Cewka ma opory takie, jak nakazuje serwisówka. W zasadzie muszę jeszcze sprawdzić moduł, jednak do tego potrzebuję kogoś kto ma albo podobny motocykl do mojego, albo podobny moduł...Jeżeli znacie kogoś kto ma DR, proszę o kontakt.Jestem z woj. pomorskiego, 40 km od Gdańska (okolice Kartuz) Pozdrawiam EDIT: Moje przypuszczenia potwierdziły się, znalazłem wkońcu inna DR, mam padnięty moduł... Jeżeli ma ktoś na sprzedaż, to proszę o smsa 600-489-405 Edytowane 7 Września 2008 przez stediuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam wszystkich, niechciałem zakładać nowego tematu, a znalazłem to, czego potrzebowałem. Mianowicie, problem jest z iskrą. We wrześniu, jeździłem ostatni raz, umyłem ją, opadliłem, zagrzałem poządnie, i suchutką schowałem do garażu. Swięta są, nuda na maxa wieć chciałem ją odpalić, przypomnieć sobię jak silniczek pracuje. Niestety, znikła iskra. :evil: Co zrobiłem do tej pory: -Sprawdziłem istalację, wszystkie kable całe, nie przetartę, kostki przeczyszczone i posmarowane wd40 -Alternator sprawny -Aku naładowane -Wszystkie światła, migacze itd działają Dodam tylko, że iskra po dłuższym postoju przeskoczy TYLKO RAZ i koniec. Panowie, pomóżcie, bo nie wiem co robić :icon_rolleyes: Mój motocykl to DR 350S 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja wiele nie pomogę ale u mnie brak iskry lub jej przeskok "wtedy kiedy mi się zechce" był spowodowany uszkodzeniem CDI. Z resztą ostatnio CDI poszło mi w zimę kiedy było bez obudowy czyli wilgoć itd. Zobacz czy czasem u Ciebie układ zapłonowy nie złapał syfu. Sprawdź też stacyjkę czy jest czysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 A gdzie dokładnie jest ten układ zapłonowy? bo to pod bakiem to jest cewka, a gdzie w takim razie jest modół CDI? Jutro zrobię fotki i powiecie mi co jest od czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Tego już niestety nie wiem a po za tym u Ciebie nie musi być CDI :wink: Przegrzeb serwisówkę i zobacz jak wygląda układ elektryczny. Zapłon na pewno będzie opisany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Serwisówki niemam, a nawet jak bym miał, jest mi zbędna, poniewasz nie umiej j. obecego. A więc, sprawdziłem dziś czy do wejścia cewki dochodzi prąd, niestety nie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49cc94db95643010.html to tego kabelka sprawdziłem zarówką czy podczas kopania się rozrzarzy. Niestety nie. Panowie, a powiedzcie mi co to jest? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fc3bf528a3ce8e0.html Gdzie dalej szukać przyczyny?? Jeśli do cewki nie dochodzi prąd. Bardzo proszę o pomoc. Nie umiem spać przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) No to jak Ty zamierzasz cokolwiek zrobić bez serwisówki ? Mówisz, że spać nie możesz przez to a masz podejście do tematu które zaowocuje ukończeniem motocykla za....3 miesiące przy dobrych wiatrach... 10 sekund na google.pl i http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...um=5&topic=3169 Dalej, prawdopodobnie uszkodził się element odpowiedzialny za wywołanie iskry w GMP suwu sprężania. U mnie jest to impulsator u Ciebie pewnie też ale jeszcze to sprawdzę. EDIT - sprawdziłem, ta puszka której zrobiłeś zdjęcie to właśnie CDI ale jak piszą na forum DR to rzadko się sypie. Najczęściej sypie się uzwojenie ale Ty napisałeś, że jest OK oraz owy impulsator który proponuję sprawdzić od zaraz. Serwisówka z linku zawiera większość informacji jak kontrolowac układ pomijając impulsator dlatego zoorganizuj sobie jakiś zastępczy (oczywiście z innej DR'y ) Poniżej jest link do mądrego tematu. Skup się na wypowiedzi "krokodyl66" http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...pic=6040&page=0 P.S Nie jest to forum językowe ale języka obcego to Ty możesz najwyżej NIE ZNAĆ a nie "nie umieć". Nie umie się mówić w języku obcym :wink: Oraz nie potrafi się spać z jakiegoś powodu :wink: Tylko mi nie mów, że masz dys"cośtam" bo to jest błąd stylistyczny (albo składniowy, nie pamiętam dokładnie). Edytowane 26 Grudnia 2009 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) Masz rację, nie przemyślę czasami, a napisze bzdury. Przepraszam Cię za błędy i że tak rażą w oczy moje błędy. Dr zrobiona, pod izolacją, od strony aku idzie w h*j kabelków, było szczelnie owiniete izolacją, wpadłem na pomysł aby ją rozciac, co się okazało? litry wody pod nią, wysuszyłem to opiecając moto blisko grzejnika, po wyschnieciu wszystko było ok, odpaliłem DR po 4 miesięcznej przerwie bez więkrzych problemów, wszystko ładnie pracuje:) Wielkie dzięki za pomoc. :notworthy: A serwisówka nie działa, przynajmiej umnie nie da się jej sciągnać, i tak jest zawsze, dlatego odpuszczam sobie serwisówkę, bo po polsku i za free poprostu niema. Edytowane 26 Grudnia 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 serwisówka jak najbardziej działa i nawet chyba jest po polsku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No to jak Ty zamierzasz cokolwiek zrobić bez serwisówki ? Mówisz, że spać nie możesz przez to a masz podejście do tematu które zaowocuje ukończeniem motocykla za....3 miesiące przy dobrych wiatrach... I nie za 3 miesiące tylko za 3h zrobiłem :icon_razz: panowie,jak mogę zabezpieczyć instalację, tak aby nie leciała na nia woda, ale żeby spwobodnie mogło z niej parować i uchodzić niechciana woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zabezpieczyć tak, żeby ta woda sie tam w ogole nie dostała. To i parować nie będzie musiała :bigrazz: Jak jest możliwość to koszulki termokurczliwe. A jak nie to ciasno taśmą. Nic wiecej nie zrobisz, a tasma sie sprawdza akurat. Kostki popryskaj specjalnym sprayem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 O jakim specjalnym spreyu mówisz? No taśmą miałem już raz, i było szczelnie owiniete, i stało się jak stało, albo poprostu pospinać banderolkami i będzie gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.