kubus2905 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam posiadam cb450 chce wymienić olej i filtr pytanie moje brzmi jaki olej mam do niej zalać teraz jest niby pół syntetyk i jak go sie za skale przygazuję to trosze dymi jaki bedzie lepszy minerał o marke nie chodzi bo tylko castrol bo motul jest ho.................. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 czemu wszystkie znaki interpunkcyjne postawiłeś w jednym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 według instrukcji olej ma spełniać następujące normy SAE 10W40 API SE-SF ja na Twoim miejscu pozostał bym przy półsyntetyku. A wchodzi około 2,5 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 A przypadkiem nie bedziesz mial zle wyregulowanych gaznikow? Na jaki kolor kopci czarny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 niee na niebiesko ale to naprawde minimalnie wiec dopiero na zime to zrobie mysle ze pierscionki gumki na zaworah i bedze git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Zmien na minerala i powinno byc ok. A jak bedziesz mial czas to zagladnij do glowicy i cylindrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 gdzie mogę dostać pierścienie do cb i gumki do zaworów pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 W silnikach japońskich motocykli nie wymienia się samych pierścieni bo silnik będzie brał jeszcze więcej oleju niż przed wymianą.A gumki to się nazywają uszczelniacze zaworów.Raczej nie radził bym Ci rozbierać tego silnika bo zasypiesz nas kolejnymi setkami pytań jak to poskładać i do czego to jest. Ps. wywaliłem w kosmos Twój kolejny temat a jak założysz następny to dostaniesz bana na kilka miesięcy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 silnik rozbiorę ale pytanie skąd części jeśli ktoś wie ile może max przepalac takie moto oleju mi wychodzi ok 150 200 na 1000 km a dymku ponizej 10tys nie pusci grama no ok skoro wywaliłeś to może tu napisze co może ocierać w okolicach pokrywy sprzęgła nie są wałki i ich napęd stawiam na pompę oleju ma jakis naciąg lańcuszek napedzający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Po pierwsze tego silnika nie można kręcić bezkarnie po. 10.000 obr.Łańcuszek napędu pompy nie ma żadnego napinacza.O których wałkach piszesz? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Kręcisz ten silnik powyżej 10000 obr :icon_mrgreen: :bigrazz: ;) U mnie nawet gdybym się mocno starał to nie możliwe Zerknij sobie też na tą stronkę:http://www.hondacb450s.info/cb/Cb_450s.htm Edytowane 1 Września 2008 przez skoch84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 to masz jakis skatowany silnik ja mam do 10 obr a kreci sie do napisu min czyli z 12 13 ? mam oddlawiona wersja walki mam ok chodzi mi o ten lancuszek od pompy oleju wyruwnazajacce nie wim jak sie to pisze a po czym poznacz czy tel lancuszek od pompy do wymiany ma sporo luzu jeszcze jedno ile w tym silniku jest łańcuszków ? od tych wałków pompy oleju i rozrządu ,od walków wykluczam bo jest oki zostaje mi pompa oleju i rozrząd czy cos jeszcze tak chałasować typowo jakis luzny łancuszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ogólnie obrotomierz kończy mi się na 10000 dlatego wydało mi się to niemożliwe, a silniczek mam naprawdę git, żadnych siwych dymków itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 co muwice na olej motul 10w40 to mojej chondy bo motul ma ruzne opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.