Tadzias Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ok dzięki, ale zakładając je spowrotem to trzeba je jakoś specjalnie ustawić ?A, jeszcze jedno czy element nr.3 z tego schematu to blokada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 nr 3 to nie jest blokada Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Witajcie! Sam jeszcze ostatecznie nie zdecydowałem, czy CRM 125, czy Yamaha DT 125 (ktoś doradzi? Mam 14 lat i 178 cm wzrostu, więc nie wiem, co z tych dwóch ujadę)) Ale z innej beczki. Kumpel chce kupić Bez papierów Hondę CRM 125 w las, bo taki mu się marzy, a na szosę ma coś tam. KLIK O taką CRM chodzi. Jeszcze się spytam o jedną, ta już pode mnie. KLIK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Co do tej CRM bez kwitów to moge powiedzieć tylko że to co pisze sprzedawca jest prawdą. To jest CRM kolegi z forum endzi25 . Co do tej drugiej to widać że zadbana ale to musisz jechać i ocenić jej stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Ale opłaca się jechać do tej pierwszej? Wydaje się fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli masz na myśli tą bez kwitów to za wiele nie pomoge ponieważ nie widziałem jej już z rok, ale wiem że cały sezon na niej przelatał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Ktoś z was wie jaka powinna być przerwa na świecy w CRM 125 ? Czy zła przerwa może powodować przerywanie między 5,5 a 6,5 tyś. RPM ? Sprawdzałem już ustawienie zaworów i niby są ok a byłem pewny, że to jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeżeli masz na myśli to że nie chce przekroczyć 5,5 tys, zachowuje sie jak by przerywała a powyżej tych obrotów kręci sie bez zająknięcia to Cie nie pociesze. Wiele razy było to już omawiane tu na forum i z tego co wiem nikomu nie udało sie tego całkowicie wyeliminować, sam walczyłem w swojej z pół roku bez rezultatów. Posprawdzaj elektryke, wszystkie kostki, gaźnik filtr powietrza zmień świece, może będzie jakaś poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 sprawdź czujnik stopki bocznej :D :D mi moja przerywała przy losowych obrotach jakby odcinał zapłon, zrobiłem remont silnika, wymieniłem zawór, wymieniłem gaźnik, świecę, cewke WN w końcu olałem sprawę bo ręce mi opadły i nagle przyczyną był czujnik stopki bocznej który był zmostkowabny kawałkiem druta wepchniętym w kostkę-jak motocykl wibrował to raz łączyło raz nie........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie, u mnie niestety na pewno to nie czujnik. Też już nie wiem co robić. Mi zaczęło się to dziać po tulejowaniu cylindra. Wcześniej nic takiego się nie działo. CRM już zrobiona, dotarta i chciałbym sobie naprawdę pojeździć ale zamiast jeździć to wkur..am się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 patrzyłeś czy silniczek zaworu wydechowego prawidłowo reaguje na obroty ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_1994 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 miałem to samo ale już sobie z tym poradziłem przez regulację gaźnika, u Ciebie pewnie będzie tak samo spróbuj wyregulować gaźnik. Ustawić iglice i kombinować ze śrubką regulacji mieszanki obok tej dużej do regulacji wolnych obrotów. Ja swoją wkręciłem do końca a później wykręciłem równo 2,5 obrotu a reszta już jakieś małe poprawki po pół obrotu nie pamiętam dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 A jak mam sprawdzić ten silniczek? Bo ja jeszcze nie jestem taki obeznany. Próbowałem już regulować gaźnik ale nic to jak na razie nie pomogło ale będę jeszcze próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 WitamŚciągnij dekielek od zaworu przy cylindrze z prawej strony i jak odpalisz moto i bedziesz dawal gazu i odejmowal to przy 2,5-3 tys. obr. powinien sie przekrecic a przy 7-8 tys. znowu powinien sie przekrecic tylko nie pamietam przy jakich obrotach w ktora strone. A tak poza tym to dziś jezdzilem moją hondą i gdy jade na jedynce przy 1.5-2 tys. i gwaltownie dam gazu to sie zadusi, a jak daje gazu powoli to jedzie normalnie. Na biegu jałowym jak daje gazu odrazu to sie przydlawi przez ulamek sekundy ale zaraz sie wkreci.Mysle że może to być wina zbyt ubogiej mieszanki tzn. za dużo powietrza a za malo benzyny i wzialem sie za regulacje.... Wkrecilem srubke od mieszanki do konca i ku mojemu zdziwieniu silnik zachowuje sie jakos dziwnie tzn. bardzo sie dlawi, trzeba powolutku dawac gaz czyli objawy zbyt ubogiej mieszanki i obroty przy wkręcaniu srubki rosną a przy wykręcaniu spadają czyli jest na odwrót. Metodą prób i błędów doszedłem do mniej więcej tego co oczekuje, silnik pracuje równo ale w zadnym jej ustawieniu nie eliminuje dlawienia sie motoru.Próbowałem regulowac gaznik wg instrukcji ale u mnie to wszystko jakos pokrecone. A moze po prostu tloczek do wymiany... Ale przecież moto na zimnym pali zawsze od pierwszego, czasem od drugiego kopa, na ciepłym tak samo...Może ktoś z Was mial podobny przypadek PS: kompresje mam niecale 8 barów a gaznik Dellorto PHBH BS 28 a iglice na 2 ząbku od dolu. Jak kupilem honde to ten problem już był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) marnie trochę z tą kompresją te 10 to powinna mieć...nicasil czy tuleja ?? mnie to się wydaje że na za niskich obrotach jeździsz 1500-2000obr/min w trakcie jazdy to można mieć w starze 200, kamazie czy t-34 a nie w jednocylindrowym dwutakcie który ma 125ccm pojemności...1700 to są chyba obroty biegu jałowego według manuala ??przeciążasz silnik który od gwałtownego odkręcenia ci się poprostu zalewa.... a jak w trakcie jazdy masz 3-4tys obr i gwałtownie odkręcisz ?? co nie zmienia faktu że na luzie powinna bez zająknięcia się wkręcać ale pod obciązeniem może być różnie... Edytowane 28 Listopada 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.