krzysiek12 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 już doszedłem co było przyczyną braku iskry , a mianowicie cewka zapłonowa :crossy: co najlepsze, to aby sprawdzić czy pozostała elektryka jest OK podłączyłem cewkę samochodową pod moto, i iskra jarzy jak nie wiem :icon_twisted: :bigrazz: , stara cewka dawała bardzo słabą iskrę, i bardzo słabą całe moto ok, tylko ten cholerny gaźnik, nie wiem jak go ustawić? na ssaniu odpali, albo i nie, a jeśli już chodzi to tylko do 5-6 tys., jak dam manetkę do końca to gaśnie, a i jeszcze jedno jak wyłączę ssanie to natychmiast gaśnie. niech któryś z kolegów dokładnie napiszę gdzie się ustawia poziom paliwa, bo ja kompletnie nie wiem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, znalazłem uszczelniacze lecz nie wiem czy te będą dobre, oto one i prosze o wskazanie właściwych. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTI...A==&t=41%2C7x55 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTI...A==&t=41%2C7x55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wez te druge z koncowym oznaczeniem 8/10,kupilem takie same i pasowaly.W sumie te pierwsze tez by weszly ale na zabezpieczenie nie byloby juz miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Dzięki Bonio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) strasznie mi kopci po odpaleniu, co może być tego przyczyną? może simeringi na wale do wymiany? mieszankę robię jak należy. Edytowane 10 Lipca 2010 przez krzysiek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Co to znaczy kopci ? Kopci ci na ssaniu czy na normalnych obrotach? Około na jakich 5, 6 7 tysięcy? Precyzyjniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 strasznie mi kopci po odpaleniu, co może być tego przyczyną? może simeringi na wale do wymiany? mieszankę robię jak należy. Tylko na zimno czy na ciepło też? Jak na zimno to tak ma być. Jaki kolor dymu? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) na zimno na pewno, kopci na biało, rzadko przełamuje się z blado-niebieskim, nie wiem jak na ciepło bo gaźnik rozregulowany na max-a , ale jak raz jechałem trochę dłużej to też kopciło jak cholera,a i jeszcze jedno po lekkim przechyleniu moto na bok to nie widziałem oleju na szybce kontrolnej czy może byś taka opcja że zaciąga olej przez uszkodzony simering pod koszem sprzęgła? pierścionki nie puszczają oleju bo niedawno sprawdzałem tłok i pierścienie- są ok. może wie ktoś gdzie można szukać pływaka, albo tej blaszki na niej zamocowanej, bo mam ją urwaną. gdyby któryś z Forumowiczów miał w zapasie to chętnie odkupię - dobrze zapłacę, a nie stać mnie na kupno nowego gaźnika Co to znaczy kopci ? Kopci ci na ssaniu czy na normalnych obrotach? Około na jakich 5, 6 7 tysięcy? Precyzyjniej. odpalę tylko na ssaniu, bo jak wyłączę ssanie to gaśnie i muszę trzymać na gazie cały czas, nie powiem ci na jakich obrotach bo gaźnik jest rozregulowany wszystko w moto jest ok tylko ten gaźnik i ewentualnie uszczelnienie wału Edytowane 11 Lipca 2010 przez krzysiek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Może zasysać olej ze skrzyni. Jak ci ubywa oleju w skrzyni no to masz odpwiedź, wcześniej był dobry stan tego oleju? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 wcześniej jak był zalany to nie kopciło, a teraz tak, czyli do wymiany tylko uszczelniacz pod koszem sprzęgłowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Raczej tak, jesli mieszanka dobra, rozgrzany kopci to uszczelniacz do wymiany. A moc ma dobra? Wkreca sie dobrze na obroty? Czy jakis przymulony? Nie na koszu sprzęgłowym bo tam uszeczlniacza nie ma, tylko na czopie walu z prawej strony, pod zębatką napędzającą kosz sprzęgłowy. Ewenutalnie mozesz zlać olej ze skrzyni i odpalic go nie pownno się nic stać, ale nie jeździj bedziesz wiedział że to to jak przestanie kopcić. Edytowane 11 Lipca 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Biały dym to najczęsciej płyn chłodniczy (woda) czyli w sumie szybciej leci gdzieś na głowicy... ale to tylko przypuszczenie... niemniej łatwiej sprawdzić głowicę niż simer na wale ... Poszukaj całego gaźnika od CR 125 ... gardziel 28-34 przed kupnem sprawdź tylko średnice króćców... powinien pasować bez problemu... a co do pływaka.. takie same gaźniki są w wielu 125 marek włoskich ... aprilii, cagivy.. poszukaj, może coś znajdziesz na allegro. a tak abstrahując... jak moja hondzina chodziła tylko na ssaniu, po jego wyłączeniu gasła to winą nie był gaźnik (chociaż bawiłem się z nim 2 miesiące) tylko skończony tłok, brak bolców ustalających w tłoku i zapieczone pierścienie .... szlif i wossner pomógł na "rozregulowany gaźnik" Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) a i zapomniałem jeszcze dodać że ściągnąłem termostat na chłodnicy, bo wcześniej postał 1 min. i już gotowało płyn chłodniczy, może to wina tego że za szybki jest teraz przepływ? a pasował by gaźnik od yamahy dt 125? np. ten : http://www.allegro.pl/item1136173073_nowy_...mahy_dt125.html Edytowane 11 Lipca 2010 przez krzysiek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Prędkośc przepływu nie ma nic do rzeczy... jak nie uszkodziles jakiejś uszczelki to nie powino mieć to wpływu (ja też nie mam termostatu) ... a gaźnik od DT nie pasuje. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) czyli zostaje mi kupić od nsr-ki , na allegro taki widziałem za 130 zł zrobię z 2, porządny JEDEN sprostowanie do mojego poprzedniego postu : napisałem że na chłodnicy, mam ściągnięty na głowicy, ale jak ściągane też z korka na chłodnicy to też będzie dorze Edytowane 11 Lipca 2010 przez krzysiek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.