kostekh Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam Kolega niedawno kupił Monstera 600 94r. Biegi wchodzą pewnie bez zgrzytów, ale z wyraźnym stukiem (przy redukcji z między gazem stuk jest trochę mniejszy niż przy zmianie w górę) Czy jest to normalne w tym modelu, czy może coś jest nie tak ze skrzynią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 WitamOgolnie to dosc glosne i specyficzne silniki, skrzynia pracuje glosniej niz w japonii, poza tym to juz wiekowy sprzet, mimo wszystkopodstawa to odpowiedni olej, sprawdz czy sprzeglo dobrze rozlacza i czy lancuch nie jest za luzny...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostekh Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Łańcuch jest na pewno za luźny - sprawdzimy, czy zmieni się coś po naciągnięciu. Nie mogę się doszukać w sieci, ale mam podejrzenie, że być może w tym modelu występuje suche sprzęgło, co by tłumaczyło stuk przy zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Jesli sprzeglo jest sterowane linka (niektore starsze wersje) to moze wystarczy odpowiednia regulacja? Jesli hydraulika to moze pomoze dokladne odpowietrzenie ukladu... Byc moze zreszta to wcale wina lezy po stronie wlasnie skrzyni, albo "amortyzatora zrywu" - tylko nie pamietam czy w tym modelu wystepuje takie ustrojstwo za koszem sprzegla...Najlepiej to udac sie do kogos obeznanego z tematem bo tak wirtualnie to moze byc wiele mozliwosci, nawet po zuzyte gumy zabieraka tylnej zebatki...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Łańcuch jest na pewno za luźny - sprawdzimy, czy zmieni się coś po naciągnięciu. Nie mogę się doszukać w sieci, ale mam podejrzenie, że być może w tym modelu występuje suche sprzęgło, co by tłumaczyło stuk przy zmianie. mokre, wieksze silniki maja suche od 900ki w gore Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Jak dla mnie kierowca nie zmienia dobrze biegów. Może właśnie za długo przytrzymujesz sprzęgło, tego w motocyklu nie robi się jak w samochodzie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) mokre, wieksze silniki maja suche od 900ki w goreniekoniecznie.Łańcuch jest na pewno za luźny - sprawdzimy, czy zmieni się coś po naciągnięciu.Na pewno coś tam się zmieni. Stuk może być wynikiem szarpania napędem.że być może w tym modelu występuje suche sprzęgło, co by tłumaczyło stuk przy zmianie.Suchość sprzęgła nie ma nic do stuku przy zmianie biegów. Ono sobie stuka samo sobie na luzie. Ja w swoim odczułem poprawę wchodzenia biegów po zmianie pompy sprzęgła ze starej padliny na nową. Myślę jednak, że zacząć należy od zastosowania się do rady pawla a potem brać się za mechanikę. pozdr Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostekh Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 OK, dzięki za informacje. Prawidłowy sposób zmieniania biegów mam opanowany (art. T.Kulika) - w mojej Hondzie zmiana jest zazwyczaj niesłyszalna, a w Ducati stuk jest wyraźny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troublemaker Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 To normalne DUCATI to troszke inne moto niż honda :icon_rolleyes: skrzynia pracuje inaczej KLING KLANG...Taki juz ich urok..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.