ghollum Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 No ale niby xl'ka ma dekompresator z kopki napedzany i tam faktycznie od kopki idzie jakas linka. A tutaj linki brak, klamki nad/pod sprzeglem tym bardziej :D Mozliwe, ze ktos zdemontowal, ale czy to oznacza, ze xl'ka oprocz tego dekompresatora z kopki ma jeszcze ten reczny ? PzdrOczywiście że ma ręczny, tak samo jak XR. XL i starsze modele XRki miały deko. napędzanie kopką i o prócz tego ręczny (przydatny po glebie), w nowszych modelach XRki deko. napędzane z kopniaka zastąpiono montowanym na wałku rozrządu odśrodkowym dekompresorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 To jeszcze mam pytanie czym rozni sie, czemu jest tak albo tak i czy zalezy to od wersji jak poprowadzona jest linka od kopniaka ? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C18...775113-full.jpg vs http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C20...776556-full.jpg Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 To jeszcze mam pytanie czym rozni sie, czemu jest tak albo tak i czy zalezy to od wersji jak poprowadzona jest linka od kopniaka ? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C18...775113-full.jpg vs http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C20...776556-full.jpgPzdrTo zależy od wersji, ta na drugim zdięciu ma troch inaczej rozwiązany dekom. a mianowicie ma dodatkowy zawór (widoczny na tym http://www.bikepics.com/pictures/1456477/ zdięciu) który jest unoszony przez linkę od kopniaka a ta na pierwszym ma zarówno nożny jak i ręczny poprowadzony do dźwigienki unoszącej jeden zawór wydechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Silniki PD03 miały dekompresator automatyczny w postaci piątego zaworu w głowicy i komory do której upuszczana była kompresja oraz dekompresator ręczny działający na jeden z zaworów wydechowych silniki PD04 miały dekompresator automatyczny oraz ręczny działające na jeden z zaworów wydechowych Na pierwszym podanym przez ciebie zdjęciu jest XL600R rocznik 1986 albo 1987 możliwe że z kombinowaną głowicą albo wprowadzono już nowsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Czyli biorac pod uwage, ze mam rame PD04, a rozwiazanie z tym dodatkowym zaworkiem, to znak, ze glowica jest nie oryginalna ? Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Nie znalazłem jeszcze serwisówki do PD04 a bez niej na podstawie tego co się normalnie widzi można powiedzieć że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 W jaki sposób ustawiacie deko ręczny i automatyczny?Po mojemu gdy linki są za mało podciągnięte to może to powodowac problem przy zapalaniu,a gdy za mocno to moto w ogóle nie zapali... Dzisiaj po ostrym katowaniu coś zaczęlo mi stukać w głowicy,dopiero w domu zauważyłem że obluzował się 'wałek' od napinacza łańcuszka<chyba to jest to>,czyli duża śruba z prawej strony głowicy.Jak to dokręcić?To się w ogóle dokręca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 W jaki sposób ustawiacie deko ręczny i automatyczny?Po mojemu gdy linki są za mało podciągnięte to może to powodowac problem przy zapalaniu,a gdy za mocno to moto w ogóle nie zapali... Dzisiaj po ostrym katowaniu coś zaczęlo mi stukać w głowicy,dopiero w domu zauważyłem że obluzował się 'wałek' od napinacza łańcuszka<chyba to jest to>,czyli duża śruba z prawej strony głowicy.Jak to dokręcić?To się w ogóle dokręca?Ta duża śruba nie ma prawa się ruszac, na niej jest osadzony napinacz rozrządu i jest ona blokowana przez śrubę w głowicy. Jeśli się rusza to prawdopodobnie coś jest nie tak albo ze śrubą blokującą albo z napinaczem tak czy owak jazda z tym może się skończy nie ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Czyli trzeba pokrywkę ściągać,a czy jest na tym wałku/śrubie od napinacza jakiś oring?Na czym w ogóle są oringi pod pokrywką,zamówię sobie przy okazji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Czyli trzeba pokrywkę ściągać,a czy jest na tym wałku/śrubie od napinacza jakiś oring?Na czym w ogóle są oringi pod pokrywką,zamówię sobie przy okazji?Trzeba niestety, jest oring na wałku napinacza a poza tym zamów sobie też uszczelkę pod pokrywę zaworów co by drugi raz nie rozbierac. Z tego co pamiętam nie ma tam innych oringów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 serwisówka podaje 1-2mm luzu dla deko ręcznego a 1-3mm dla auto W sprzedaży są gotowe zestawy uszczelek do częściowego lub całkowitego demontażu silnikahttp://moto.allegro.pl/item464085867_kompl..._600_xl600.htmlte dotyczą góry silnika, zawierają uszczelniacze zaworowe i wszystkie o-ringi głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 (edytowane) poszukam w manualu wymiarów samych oringów,powinienem bez problemu dostać,na razie uszczelki nie są mi potrzebne gdzie mają być te luzy dla dekompresatorów?na linkach?na dźwigienkach?nie kumam,najlepiej podaj mi jak możesz stronę z manuala to sobie dojdę co i jak :) Edytowane 29 Października 2008 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 luzy na linkach, z resztą to to samo jakby luzy na dźwigienkach strony manuala 3-9 i 3-10 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 no już znalazłem w manualu,ale dalej nie rozumiem o co kaman,jeśli ustawię na lince od ręcznego luźne 2mm ruchu to potem gdy nacisne do końca klamkę zawór jest zbyt mało uchylany i opór jest prawie taki jak normalnie<czyli bez>,a jak mam ustawić luz na lince od automatycznego?u mnie dzwignia w głowicy jest naciskana dopiero w momencie gdy kopka jest mniej więcej poziomo,czyli wychodzi na to że za dużo...ale gdy dzwignia jest w końcowym polozeniu to mogę ją jeszcze palcem popchnąć ok 1/5 obrotu xlka mnie zadziwia,kumple jezdzący suzuki,kawasaki praktycznie co weekend zmieniają klamki,a to od sprzęgła,a to od hamulca,natomiast ja mam chyba jakies pancerne,bo są stare<wytarte itd,moze nawet orginalne...24l :) > i mimo licznych gleb nic im się nie dzieje<a nuie mam handbarów>,natomiast dzis przy dzwonie pęklo mi mocowanie klamki sprzęgła i ssania,ale klamka nietknięta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modeusz Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A ja mam pytanie za które z góry przepraszam bo nie dotyczy ono xl600 tylok jej lżejszego odpowiednika xl350. Nie chciałem robić osobnego tematu. Otóż posiadam wydech całkowicie przelotowy i pomyślałem,że może jest możliwość wybebeszenia również tego miejsca w którym łączą się oba kolanka. Myślę, że jest to takie samo kolanko jak w xl600. Co tam w ogóle się znajduje i czy można coś z tamtąd wyrzucić, nie sprawiając przy tym skutków ubocznych dla silnika? oto zdjęcie z zaznaczoną częścią: http://img528.imageshack.us/my.php?image=dsc02510.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.