karlo Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Ja jeździłem CB 500 58KM i przesiadłem się na CB 750 i stwierdziłem że to dla mnie to jeden h*j(ważę 78kg i mam 1,80m wzrostu), co z tego że cb750 ma kilkanąscie KM wiecej jak jest cięższa :biggrin: W zakrętach to samo,jedynie ciągnie lepiej od dołu, a później "powtórka z rozrywki". Cytuj SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Na pewno łatwiejszy w zakretach i w manewrowaniu jest Fazer, ale ma sporo mocy i niedoswiadczonemu motocykliście może zrobić niemiłą niespodziankę. CB 750 takiej niespodzianki n pewno nie zrobi a do tego znacznie lepiej idzie z dołu. Niestety nie jest to rowerek i nie poddaje się bez porotestów każdemu ruchowi kierowcy. Nad każdym manewrem trzeba się napracować. Co do niezawodności i jakości wykonania to Fazer może CB750 co najwyżej "buty wiązać". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Fazer może CB750 co najwyżej "buty wiązać".Ale o jakiej zawodnosci Fazera mowisz? Mialem zarowno CB 750 ktora dokrecilem do prawie 50 tysiecy, jak i Fazera do podobnego przebiegu(ale 1000). I w CB 750 padly tak jak w kazdym innym motocyklu lozyska(kol, wahacza, a na koniec glowki ramy), konczylo sie sprzeglo. Fazer przy tym samym przebiegu jezdzil lepiej niz CB 750-bo zachowywal sie jak nowy!Wiec przestan pitolic o "niezawodnosci".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Śmigałem obydwoma sprzętami, tzn nie na własność, ale miałem doczyniania. Krótka piłka: CB stabilniej jakby się trzyma asfaltu, jeszcze gdyby miała owiewke to w ogóle wypas, zawieszenie chyba jakby troszke bujało (być może to pozostałość po Boldorach), bez przedniej szyby powyzej 110km/h juz czuć ten wiaterek:) Hamulce moim zdaniem takie w normie, wystarczające, ale bez rewelacji. Z bardziej subiektywnych odczuć to bardziej nurkujący przód w ostrych hamowaniach. Fazer szybszy, mniej wieje, wygoda porównywalna do CB, hamulce lepsze, słabiuteńki dół (może dlatego,ze za długo już VFRami się woże). Z tych dwóch to brałbym chyba Fazera. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jeszcze tylko 9 miesięcy i urodzi mi się... CB 750 :buttrock: Już postanowione (chyba :bigrazz: ), że tę maszynę biorę - jeśli tylko dosięgnę nogami do ziemi - 170cm mam :flesje: No ale myślę, że tak źle nie będzie ;) Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 zajc jak zwykle odpowiada do rzeczy i trafnie ;) jun, tez mam 172 wzrostu i przymierzalem się do fzs 600 2002 i ... pasuje bardzo dobrze. Sam planuje zakup na drugie moto fzs 600 w zime i naczytałem sie już dość sporo. Przymiarki już zrobilem na w/w fzs i na fz6, ale nie mialem okazji pojeździć. Cb 750 oglądałem z odlegosci wysunietej ręki i z wyglądu wiecej w niej żelastwa, cięzsza no i typowy turystyk, gdzie w fazerze widać dusze sportowca. cb750 - fzs 600 ... tylko fzs :bigrazz: A co do kwesti "pierwsze moto", czasami myśle, że lepszy fazer niz moja xj. Z setek opini wyróżniłem ciągle się powtarzające : lepsza stabilnosc w zakrętach, dużo lepsze hamulce, do 7k jedzie podobnie jak xj. Z drugiej strony jak sie jest zielonym w sprawach jazdy moto, to szkoda wywalac 10k i dokladac sporo do napraw. Lepiej pojeździc czyms tanszym, pare razy zaliczyć szlify (mam 2 za sobą w deszczu) i potem kupować coś lepszego droższego i uniknąć błedów (które się poznało na wcześniejszym moto). A jakbys jednak szukał czegos w 500, to polecam xj 600 s.Frem, a teraz przyznaj sie ile kmów zrobiłeś (od zrobienia prawka na wiosnę):1. na moto2. na CB7503 na fazerze4. na czymkolwiek innym niż xjtka. I się okaże na ile twoja wiedza pochodzi z wiedzy a na ile z czytania forum. Bo jak nie wiesz, to nie powtarzaj opinii które mogą być błędne. A w temacie - jak na pierwszy moto obydwa trochę za silne, ale jak już chcesz wybierać to najpierw się zastanów do czego będzie służyć. Fazer lepszy do miasta, CB na trasy, no i każde ma swój wygląd, ale to kwestia gustu - a to też ważny argument. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 buber wez mi wytłumacz w czym jest lepsza CB w trase od FZS? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Po dołożeniu szybki dla komfortu (nawet małej) - ten silnik (hondy) lepiej znosi "trasowe" obciążenia". Jest po prostu tak skonstruowany. Tak samo silnik pochodzący od motocykla sportowego (FZ, czyli fazer) będzie lepszy w mieście. No i fakt, że na fazera słabo wchodzą boczne sakwy lub kufry, oraz mniej wygodna kanapa, tak jeźdźca jak i pasażera. Jakkolwiek to są wszystko argumenty wtórne, tj. ty jako fan Fazera staniesz za nim rękami i nogami, i tak powinno być. Ja po prostu miałem okazję pyrnąć się i jednym i drugim, a na co dzień jeżdżę czym innym, więc staram się być obiektywny.Podkreślam - na pierwszy moto są ciut za silne (tzn. wymagają spokojengo jeźdźca), a jak już człowiek chce kupować to po pierwsze zagra rolę estetyka i preferencje wizualne. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnold_1 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) Witam, jeżdżę cb750 z 99r od 4 lat z wysoką szybką i w trasie jeździ się wyśmienicie. Jest to moje 2 Moto. Wcześniej przez jeden sezon Burgman 400 i absolutnie nie miałem problemów z opanowaniem cb750 (mam 175cm wzrostu). Katalogowo do setki 4s w zupełności wystarcza na bezstresową jazdę, a jak się zepnie lejce to nawet fajnie można pośmigać. W trasie do 160 szyba chroni bardzo dobrze, później jest trochę zawirowań powietrza się tragedii nie ma. Po mieście spod świateł 600 z tamtych lat nie mają szans, do tego dochodzi mało czynności obsługowych (w zasadzie to filtr olej, lagi i napęd) i pancerny silnik. Mam przejechane 50000 i nic się z motorem nie dzieje 😁Polecam nawet jako 1 motor... charakterystyka silnika jest bardzo idiotoodporna 😋 Edytowane 18 Października 2018 przez arnold_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.