szybki Lopez Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam. Jestem świeżakiem na tym forum i chce mieć cross-a ale fundusze małe i na np. Honde CR było by mnie stać(taką starszą) ale na utrzymanie już nie. Poluje już chwilę na CZ 125 516(przegapiłem jedną okazję :buttrock:() ale ostatnio nadziałem się na ramę Suzuki RM 125 95r(nie jestem pewien co do rocznika ponieważ patrzyłem na stronkę bikepics.com i tam moto powyżej 1990r mają zawieszenie upside-down więce może być starsza)lecz nie wiem czy będzie tam pasował silnik CZ. Nie chodzi mi tu o mocowania lecz o to żeby silnik był na środku gdy ustawię obie "zębatki" w lini.Czy ktoś może pomóc?? Rama o któej mowa jest identyczna jak ta: Suzuki Ps. Chętnie kupię CZ 125/516 Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez szybki Lopez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Hejw jednej gazecie widziałem silnik od Hayabusy w ramie od Kawasaki Zephyr i jakoś się zmieścił i działało to wszystko razem. Myślę że trzeba by pomierzyć jeden i drugi silnik żeby powiedzieć czy będzie czy nie będzie po środku. A jeśli będzie przesunięcie ok 3cm to czy zmieni to wiele?? Jestem zdania że nawet tego nie odczujesz. Motocykl napewno nie będzie się kładł na żadną stronę. Mógłbyś też zastosować jakieś wstępne przełożenie żebyś miał silnik po środku tam gdzie chcesz i łańcuch w linii prostej. Ale to już wyższa szkoła jazdy. PozdrawiamZbyszekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Takie kombinowanie moim zdaniem jest nieopłacalne. Mocowania silnika napewno bedzie trzeba przespawć, wystarczy ze będą troche krzywe i juz nici, silnik bedzie krzywo,jesli źle przyspawiesz wszystko się urwie.jesli masz chociasz z 2tyś poszukaj jakiejś starszej DT 125 bez dokumentacji, to dobry sprzęd, napewno lepszy niż składak którego chcesz poskładać. Teraz idzie jesień, sezon się kończy, dozbieraj kasy i z wiosny ustrzel jakąś Dedetke, gwarantuje ze bedziesz bardziej zadowolony. Ale to tylko moje zdanie co bym zrobił na Twoim miejscu. Ale jesli już zdecydujesz się na taki wynalazek, to musisz miec miejsce, czas, dobre czesci, a przedewszystkim znać sie na tym, to musi być dość bezpieczne.Oczywiscie ze da się coś takie zrobić, ale moim zkromnym zdaniem, to bez sensu. pozdrawiam- włochaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 To bedzie wydumka typu Ferrari z silnikiem 126P :icon_twisted: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 napisz do gościa od ramy niech ci wymierzy potem wymierz silnik i wszystko jasne..... co do pomysłu......fakt tarczowe hamulce nowoczesna rama super zawieszenie i silnik z kopem tani w utrzymaniu.......dobry pomysł :icon_razz: a tak pozatym to ja też poluję :flesje: To bedzie wydumka typu Ferrari z silnikiem 126P biggrin.gif bo ja wiem..........dysproporcja mocy nie jest masakryczna (28KM a rm chyba 45KM ) do tego rama wyczynowa silnik wyczynowy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Obstawiam jednak, ze jeśli po każdym wyjeździe będzie cię czekała poważna czynność serwisowa, albo z wyjazdu będziesz wracał pchając moto to szybko zrezygnujesz z tego sprzętu. Powiem tylko, że stara crossówka nie jedzie, chyba, że jest super zadbana i faktycznie mało używana;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Obstawiam jednak, ze jeśli po każdym wyjeździe będzie cię czekała poważna czynność serwisowa, albo z wyjazdu będziesz wracał pchając moto to szybko zrezygnujesz z tego sprzętu. Powiem tylko, że stara crossówka nie jedzie, chyba, że jest super zadbana i faktycznie mało używana;)Te silniki CZ 125 516 są awaryjne, ale cena części jest wręcz śmieszna:)Też kiedyś mialem taki pomysł, ale nie miałem funduszy. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybki Lopez Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) rzesunięcie ok 3cm to czy zmieni to wiele To może byc raczej problem bo jeśli go przesunę w lewo to pewnie starterem nie obrócę. Mocowania silnika napewno bedzie trzeba przespawć Z kąd wiesz?? Gdzieś czytałem na tym forum że silniki CZ pasują bez problemu do ram Hondy z przed 90r. Może w tym przypadku nie będzie aż takiego problemu.O nawet znalazłem taką wydumkę. Może właściciel się wypowie czy miał problemy z wpasowaniem silnika.Honda CR Spawać umiem nawet dość dobrze a jak nie to moge skoczyć do warsztatu samochodowego niedaleko odemnie i mi pospawa migiem za piwo. poszukaj jakiejś starszej DT 125 Nie chcę DT. bez komentarza. Napewno ktoś z tego forum ma takie Suzuki więc niech pomierzy silnik i napewno ktoś ma CZ(oczywiście mam tu na myśli Lucasa). Podajcie wymiary to porównamy. Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez szybki Lopez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Kolega sobie zmajstrowal takie cos. Rama od jakiejs Cagivy cross, silnik etz 250. Widzialem, jezdzilem. Da sie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 To może byc raczej problem bo jeśli go przesunę w lewo to pewnie starterem nie obrócę. sam widzisz, więcej z tym zachodu niż to warte. Nie kombinuj tylko poszukaj może jakiegoś dawcy do przeszczepu silnika jaki się należy i jazda.Napewno mniej problemów będzie i szybciej będziesz mógł cieszyć się z jazdy a nie denerwować że sezon mija a ty kolejny dzień w garażu spędzasz. PozdrawiamZbyszekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybki Lopez Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) Nie kombinuj tylko poszukaj może jakiegoś dawcy do przeszczepu silnika jaki się należy i jazda. No jasne że prościej ale jak już pisałem że nie mam kasy na utrzymanie. Nie mam konkretnej pracy bo nie mam 18 lat a na zbierani wiśni niewiele zarobiłem. Nawet na "ruską" wache do mojej CZ 175 nie wyrabiałem. PS. Od jakiej hondy jest ten silnik w tym ogłoszeniu?? Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez szybki Lopez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 ten silnik co w ogloszeniu to o kant dupy potluc, to 4t i max 15km wiec swietnie pasuje w tą rame :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.