pluto2202 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 czy to normalne ze po wymianie napedu lancuch wydaje z siebie dzwiek jakby ocieral o cos? po odkreceniu popkrywy zebatki nie widac sladów otarcia. lancuch jest dobrze ustawiony ma odpowiedniu luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 A wcześniej słyszałeś takie ocieranie?? Spróbuj nasmarować łańcuch i zobacz czy też będzie słychać ocieranie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Wymieniles caly naped czy sam lancuch?Bo wymiana samego lancucha lub samych zebatek jest bezsensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 A masz koło dobrze ustawione osiowo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 A masz koło dobrze ustawione osiowo ?? no właśnie nie słyszałem tego przed wymiana, a wymieniłem łańcuch + zębatki.kolo mam ustawione w osi motocykla, łańcuch nasmarowałem tak ze zachlapało mi pól garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Fabryczne przednie zebatki maja przewaznie gumy po obu stronach,jezeli twoje nowa ich nie ma to bedzie glosniej pracowac. Nowe lancuchy sa przewaznie nasmarowane......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimek.21 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Fabryczne przednie zebatki maja przewaznie gumy po obu stronach,jezeli twoje nowa ich nie ma to bedzie glosniej pracowac. Nowe lancuchy sa przewaznie nasmarowane......... Zazwyczaj przednia ma gumy i jest właśnie po to żeby łańcuch nie hałasował. Pluto2202 jeśli masz nasmarowany, dobrze naciągnięty i w osi łańcuch to bym się tym zbytnio nie przejmował bo zamienniki zębatek nie mają owych gum i łańcuch skacze na boki wytwarzając takie stukoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Zazwyczaj przednia ma gumy i jest właśnie po to żeby łańcuch nie hałasował. Pluto2202 jeśli masz nasmarowany, dobrze naciągnięty i w osi łańcuch to bym się tym zbytnio nie przejmował bo zamienniki zębatek nie mają owych gum i łańcuch skacze na boki wytwarzając takie stukoty. autorze tej wiadomości :) dziękuje za informacje teraz będę spokojniej mógł wykorzystywać potencjał mojego sprzętu. wszystkim osobom biorącym udział w tym temacie dziękuję za wszystkie informacje. pozdrawiam a czy można gdzieś dokupić te gumy na zębatkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Sprawdz dokladnie osiowosc kola. Wez pod uwage fakt, ze znaczniki nie sa idealnym wyznacznikiem osiowosci. U mnie bylo tak, ze kolo na znacznikach bylo ostawione idealnie a lancuch strasznie halasowal. Szukalem odpowiedniej pozycji dla kola i okazalo sie ze wg. znacznikow kolo musi byc minimalnie cofniete od prawej strony. Pokombinuj, moze uda Ci sie zlikwidowac ten halas tak jak mi sie udalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluto2202 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Sprawdz dokladnie osiowosc kola. Wez pod uwage fakt, ze znaczniki nie sa idealnym wyznacznikiem osiowosci. U mnie bylo tak, ze kolo na znacznikach bylo ostawione idealnie a lancuch strasznie halasowal. Szukalem odpowiedniej pozycji dla kola i okazalo sie ze wg. znacznikow kolo musi byc minimalnie cofniete od prawej strony. Pokombinuj, moze uda Ci sie zlikwidowac ten halas tak jak mi sie udalo. już mi sie udało zlikwidować to hałasowanie. dałem większy luz i jest ok to było to ze łańcuch hałasował. ale dzięki za podpowiedz. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No i jaka wartość ustawiasz teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.