Skocz do zawartości

Kłamcy , oszuści , gdzie nie kupować i zamawiać części do ruskich


HIUS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety kolega Wojtas ma rację . Z tego co ja szukałem to nikt dobrze nie położy chromu w naszym pięknym mieście . Znalazłem dwie galwanizernie ale jakość ich usług nie jest najlepsza . W zgierzu na ul. Kolorowej mogą się podjąć ale lepiej nie dawać im nic . Mnie tak pochromowali wydechy że zardzewiały po 3 miesiącach . Podobno dobry techniczny kładą na Lublinku w bazie remontowej śmigłowców ale trzeba tam mieć wejścia bo oficjalnie się nie da . Ja niestety nie mam i też chętnie bym oddał coś do chromu - a konkretnie zabierak dyfra . Gdyby ktoś wiedział o jakiejś solidnej firmie... A godzin w siodle to chyba nie mam najwiecej , dzidzia , praca itp. w tym roku dobrze jak zrobię 20 tyś. , czyli żaden wynik .

Zabierak do chromu !!! zastanów się co piszesz.Przeciez to pracuje w obudowie i w smarze i nikt tego nie ogląda !!Więc po co chrom !!!!!!.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabierak do chromu !!! zastanów się co piszesz.Przeciez to pracuje w obudowie i w smarze i nikt tego nie ogląda !!Więc po co chrom !!!!!!.

 

Tutaj była mowa o chromie technicznym. Nie chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne tyko o nadanie większej twardości i pogrubienie danego elementu (no i kto musi się zastanowić nad tym co pisze?).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj była mowa o chromie technicznym. Nie chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne tyko o nadanie większej twardości i pogrubienie danego elementu (no i kto musi się zastanowić nad tym co pisze?).

 

Pozdrawiam

 

Zpewnością koledze chodzi po głowie coś takiego

Chrom techniczny na zabieraku

Sprawa nie jest prosta ale da się zrobić tak jak na zdjęciach

Najpierw nabić na wałek przeszlifować potem połozyc chrom tech. etapami i jeszcze do piecyka wysezonować bo inaczej spęka tak kilka razy apotem znowu na szlifierkę i gotowe

wkrętke roztoczyć i pogłębić na dwa simery ,

Wszystko tak właśnie zrobiłem cos pięknego simer polski i nie wytrze zabieraka w miejscu styku,

bo chrom jest kur.... twardy

jakby co mogę pomuc w tym temacie poniżej foto

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/453ac0bf22510c15.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c20b0dccf342671b.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HIUS - Dokładnie tak . Coś takiego i myślę że się zgłoszę bo moje poszukiwania w okolicy zakończyły się bez sukcesu . Jeśli Ty w swoim motocyklu tak zrobiłeś to jak znam życie najpierw dokładnie sprawdziłeś czy warto . I ja też myślę że tak jest lepiej jak to wymyśliłeś. Dla porządku w nowszych Uralach występują dwa uszczelniacze za to nie ma osłony krzyżaka (tego kielicha z blachy). Element wymienny ze starym natomiast brzydki jak noc pażdziernikowa . Będę się zgłaszał zimą a na razie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HIUS - Dokładnie tak . Coś takiego i myślę że się zgłoszę bo moje poszukiwania w okolicy zakończyły się bez sukcesu . Jeśli Ty w swoim motocyklu tak zrobiłeś to jak znam życie najpierw dokładnie sprawdziłeś czy warto . I ja też myślę że tak jest lepiej jak to wymyśliłeś. Dla porządku w nowszych Uralach występują dwa uszczelniacze za to nie ma osłony krzyżaka (tego kielicha z blachy). Element wymienny ze starym natomiast brzydki jak noc pażdziernikowa . Będę się zgłaszał zimą a na razie pozdrawiam

 

No nie tak do końca wszystko przemyślane zawsze jednak warto jest sprubowac

a w tych cholerach zabierakach nie można przewidzieć jednego czy czasem nie będzie puszczać na wielowpuście tam niema jak uszczelnić u mnie z przodu przy skrzyni jest idealnie a przy dyfrze po przejechaniu około 300 km pojawiła się kropelka muszę w zimie coś pomyśleć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zpewnością koledze chodzi po głowie coś takiego

Chrom techniczny na zabieraku

Sprawa nie jest prosta ale da się zrobić tak jak na zdjęciach

Najpierw nabić na wałek przeszlifować potem połozyc chrom tech. etapami i jeszcze do piecyka wysezonować bo inaczej spęka tak kilka razy apotem znowu na szlifierkę i gotowe

wkrętke roztoczyć i pogłębić na dwa simery ,

Wszystko tak właśnie zrobiłem cos pięknego simer polski i nie wytrze zabieraka w miejscu styku,

bo chrom jest kur.... twardy

jakby co mogę pomuc w tym temacie poniżej foto

Jeśli koledze chodzi o to co prezentuje Hius,to nie można się nie zgodzić.Ale jeśli chodzi o chromowanie zabieraka napędu koła, to raczej nie widzę sensu.Te części się wyrabiają wraz z przebiegiem równomiernie.Po utrwardzeniu jednej ,druga się szybciej zużyje.Tak mi się wydaje.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/453ac0bf22510c15.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c20b0dccf342671b.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z częściami według mnie to najlepiej jest jak się widzi co się kupuję ja kupiłem na Ukrainie wydechy do dniepra siodła kolana linki i kupę pierdół dałem 300zł tylko że kupowałem na ukrainie jeden gość na bazarze koło Lwowa ma budę i ma części nowej ale też starej produkcji nie wiem skąd to nabrał ale ma trochę tego i to w śmiesznych cenach ale jest jeden gość z Tuczęp koło Jarosławia i kupuje tam i handluje ale nie wiem czy na allegro mam numer od Paolo350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...