Skocz do zawartości

j35

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O j35

  • Urodziny 04/28/1967

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja,sport-siatkówka
  • Skąd
    Borne Sulinowo

Osobiste

  • Motocykl
    wfm,suzuki, K 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    509681593
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia j35

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Kolego zlituj się :biggrin: gdzie Ty widszisz więcej jak jeden kluczyk w Gurima Fumce.Pewnie myślisz o zasówce w stacyjce,ale to nie kluczyk. :wink: .Sredn.lampbyła chyba ta sama tylko różniły się długością ze względu na licznik w nowszych typach.Ja mam w swojej klosz z tzw,uśmiechem, drugi link.
  2. Jak ma to chodzić jak Rusek to niech ma ruskie :biggrin: ,jak zachłepta wachy to pojedzie !,nie ma co kombinować.Ale nie neguję tych co mają i sobie chwalą,kwestia kasy :icon_biggrin:.Ruskie tyle lat jeżdzili !!gdyby było coś nie tak ,to dawno by zmienili :wink:
  3. Czytam i zgłupiałem od tego wszystkiego :banghead: .Ja mam fume gdzie ,kratka na zbiorniku jest mocowana za pomocą szpilki centralnej,ale podparta wężykami jak napisano wcześniej :bigrazz: .Kiera jest z uchwytami stałymi ,z tłoczonej blachy ,nie alu.Tłumik rybka,licznik w półce,kranik przesuwany,dżwignia biegów prosta.Pokrywa zapłonu z odwróconym oplem ,silnik z gaziorem G 20. Filtr między puchami.Taką nabyłem ,odnowiłem i dla mnie jest ok.Tylko współczesny aku nie pasuje.Ale z tego co widziałem to alu było póżniej na kierownicach.
  4. j35

    K750 M72 ze wschodu

    Ja bym wybrał drugą wersje ,i tak do remontu pójdzie wszystko.Nie licz że On zrobił super remont :biggrin: .Pali jedzie ,w/g niego jest super.Nie ma moto ze wschodu do jazdy bez wkładu finansowego.Weż do remontu, ale w miare kompletną ,jak sam rozbierzesz,wyremontujesz ,to wiesz co masz,i w droge :crossy:
  5. j35

    K750 M72 ze wschodu

    Można powiedzieć że ja też kupiłem TANIO !,ale co przeżyłem na Ukraińskiej granicy,i ile zostawiłem po drodze kasy to wiem tylko ja i Ci co ze mną byli. :banghead: Transport przez sprzedającego ,to może i dobry pomysł ,aby tylko nie zapomnieć o formalnościach na granicy bo będzie Zonk.Nie mam zamiaru już tam jechać ,życze powodzenia :wink: :notworthy:
  6. Granat,samo to że w jednym typie Moto numery były bite w różnych miejscach,świadczy o małym bałaganie,i poprzez pierdoły ciężko ustalić orginał.Ja się przyczepię do lampy z postojówką ,w wersji bez aku,/56r/ .To jaka kierown.była w/g Ciebie w tych latach ? bo zgłupiałem, ja mam w 59 właśnie taką, a w 63r z manetkami alu,przykręcanymi do kierownicy.
  7. :icon_mrgreen: Fajna Fumka ,ale jakoś mi to nie po drodze od orginału.Model bez akumulatora ,a wkład z żarówką postojową -czyli wspólczesne ! :icon_mrgreen: ,Nr.ramy na gówce wskazuje na wczesną prod.WSK produkowaną równocześnie z WFM/krótki okres/.Miałem kilka WFM, ale żadna nie miała bitego nr,na główce ramy,tylko na wys.cylindra-głowicy od strony kopniaka.Dla mnie to jest wczesna WSK przechwycona po WFM.A to że są jakieś napisy WFM, to może świadczyć o wykorzystaniu magazynowych zapasów podczas produkcji po WFM-ce.bo tak niestety było :wink: .
  8. Odległść z Przemyśla to żadna ,moto fajne.Widać że na Ukrainie już trudno dostać coś w cenie roweru jak mi się przytrafiło :biggrin: ale co sie działo na granicy to już to kiedyś na forach opisałem :banghead: Nie zastanawiaj się.I nie zapomnij wszystkiego zgłosić naszym celnikom.powodzenia
  9. Zabierak do chromu !!! zastanów się co piszesz.Przeciez to pracuje w obudowie i w smarze i nikt tego nie ogląda !!Więc po co chrom !!!!!!.
  10. j35

    WSK 175

    Wyślij wał do Poznania i go zregenerują fachowo i dostaniesz nawet gwarancje.A tak na marginesie to 300 za wał to wcale nie drogo.Kupisz korbe z łożyskiem,i co ? sam to złożysz i wyważysz?.Za komplet naprawczy dasz prawie 1/3 nowego wału a gdzie reszta roboty +koszty przesyłek.Poważnie pomyśl.A ta metoda z AVO to kowalstwo nie regeneracja.
  11. Opłate skarbową /2 %/płacisz od wartości na umowie.Ale tak jak piszą koledzy do 1 tys.nie płacisz nic.Natomiast odsetki płacisz jak przekroczysz termin opłaty skarbowej/14 dni/ od daty zakupu na umowie.A to dwie różne sprawy.Jak uniknąc odsetek ?? Pomyśl bardzo proste.
  12. Rozumiem Cię doskonale,w M 72 oryginał,to oryginał,wiadomo koszty poniosłeś.Ale w innych przypadkach naprawde warto.Tym bardziej ze ingerencja w blok jest niewielka, i w każdej chwili można wrócić do oryginału na 6V,po małej przeróbce instalacji/żarówki,+reg, napięcia/.Pozdrawiam
  13. Rikardo,i ta wersja Koszalińska jest chyba najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o jakośc ładowania-regler w środku i dobre światła.Ale koszta troszke wynoszą więcej jak prądnica od malucha.Sam osobiście zainwestowałem w ten system do mojej Kaśki.Jest człowiek co to przerabia/nie wykorzystuje starej prądnicy,tylko toczy nowe elementy/jak byś był zainteresowany to dam Ci namiar.Wygląda to dużo estetyczniej niż na zamieszczonych fotkach,i co ważne, to rok gwarancji.
  14. Siema Granat.Wyobraż sobie ze ja mam czarny Wójka Franka Motor.Przywiozłem ją czarną dwa lata temu spod Gniezna.I na czarno zrobiłem, i też przed remontem troszke szperałem jakie były kolory i jednak były.Postaram się wrzucić pare fotek.Odkopie fotki przed i po remoncie.Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...