Skocz do zawartości

Kawasaki Zx6-r :)


Rekomendowane odpowiedzi

R1 bardzo fajny sprzęcik 8)

Yamaszka YZF trochę bardziej turystyczna niż sportowa z przyzwoitymi osiągami ;)

Gsx-r 600 równie fajny, jedna z najlepszych 600, dla mnie lepsza od R6, jednak przednie zawieszenie i przedni hebel nie należą do klasy bardzo dobrej... :?

 

Jeśli jesteś w stanie wyłożyć kasę na R1 to chyba najlepsze wyjście :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jedynie olej - jedyn aawaria to spalenie sprzegla podczas ostrego palenia laka - no ale to była moja wina . "

 

Pawel, czy Ty nie rozumiesz, ze takie slowa rania mi serce ?

Z drugiej strony lepiej wiedziec, co sie przedtem z nia dzialo.

 

Ja uwazam, ze wsciekle kolory powinny byc atutem scigacza. Skoro ma wsciekly odglos i osiagi to kolory powinny byc takze wsciekle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał nie przejmuj sie sportowe motocykle sa stworzone do takiej jazdy i spalenie laka od czasu do czasu im nie zaszkodzi jak troche poćwiczysz to sam bedziesz palił az miło - a tak przynajmniej tuz przed sprzedaza wymieniłem sprzegoł na nowe i przynajmniej teraz Tobie nie nawali . zreszta chyba wspominałem juz Tobie ze jest nowe sprzegło .

 

Jezeli chodzi o R1 - to ta na zdjeciu jest identyczna jak ta co mam kupic - ma tylko dodatkowo czerwona szybe i czerwone manetki - czekam tylko na ładna pogode zeby ja przetestowac bo cały czas mam obawy ze jest za mała ma tez troche za nisko połozona kierownice i za wąski rozstaw manetek . Ale dzisiaj juz stopniał snieg wiec moze sie uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze najgrosze sa upadki i zderzenia dla motorow, a popisy najwyzej szybciej przyczyniaja sie do zuzycia.

Zazdroszcze Tobie umiejetnosci jazdy i tak szerokiego doswiadczenia na roznych motorach.

ja jesli zainwestuje troche w stan techniczny motoru, na pewno nie sprzedam go zbyt szybko.

Facet z serwisu mowil, ze opony powinny byc jednakowe z przodu i z tylu i w miare dobre. Nie wiem, czy bardziej jest to naciaganie czy dbanie o bezpieczenstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Michał

 

Jezeli chodzi o opony to moim zdaniem to lekkie naciaganie - mi chyba nigdy nie zdazyło sie zeby jeździc na takich samych oponach z tył i z przodu - szczególnie ze najczesciej kupowałem uzywane i trudno było kupic 2 opony tego samego producenta w dobrym stanie . Moze cos w tym jest ze lepiej miec 2 takie same opony - ale nie sadze zeby to było az takie wazne .

 

A jezeli chodzi o sprzegło- a dokładnie o tarcze sprzegłowe - to jest to czesc która podlega zurzuciu podobnie jak opony i co jakis czas trzeba je wymieniac - oczywiscie spalenie gumy moze spowodowac szybsze zuzycie sie tarcz . Ja przed sprzedaza wymieniłem tarcze na nowe wiec powinno byc ok przez jakis czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem na forum, ze cotygodniowe odpalanie motoru w garazu, jak zalecil Slawek, jest bardzo niekorzystne dla silnika... Nie wiem teraz czy mam stosowac ta "praktyke" nadal. Pogadam jeszcze z mechanikiem.

Odnosnie opon, to mysle, ze chodzi glownie o ten sam typ bieznika. Jesli bede mial okazje pojechac do Lodzi, to chyba nie bedzie probemu, aby cos skapletowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał nie przejmuj sie takimi sprawami jak palenie lacza...to jest zupełnie normlna sprawa i tak samo smalą ludzie na rocznych sprzetach i 10cio letnich. Cały pic w tym żeby robić to z głową, zawsze na ciepłym silniku, nie za mocno i nie za długo, dbać żeby zawsze był regularnie wyminiany i odpowiedni dobrej jakści olej, wszyustkie regulacje... i naprawde nie ma sie czym przejmować- motorki znoszą to(i nie tylko to...) bez cienia protestu. Owszem szybciej zużywa sie sprzęgło i komplet napędowy(łańcuch zębatki) no i napewno opony ale nie na tyle żeby sie tego bać.

 

A co do odpalania to co mechanik ina opinia(jak wiadomo są różne szkoły...).

Ja ci powiem w ten sposób- jeśli należycie przygotowałeś maszyne do zimy, zabezpieczyłeś ją i zrobiłeś wszystko tak jak to sie robi do długiego postoju(nie będe sie rozpisywał co i jak bo jeśłi to zrobiłeś to wiesz o czym mówie) to nie odpalaj jej co chwila. Natomiast jeśli motor najzwyczajniej w świecei umyłeś, nasmarowałęś łańcuch i postawiłeś tak maszyne tylko ją czymś przykrywając to warto raz na jakiś czas przepalić(ale odpalasz i pozwól pmotocyklowi sobie popracować,niech się dobrze rozgrzeje i tak popracuje) ale nie rób tego co tydzień...śmiało wystarczy raz na tydzień. No i pamiętaj o akumulatorze.

Dużó też zmienia jeśli ktoś trzyam motor w ciepłym ogrzewanym garażu ale to rzadkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mialem okazje psmigać zx9 i 636 ale moje zdanie jest negatyene za male za slabe moge meczyc sieeeeeee w mieście ale na traske to jest mordenga {połamany kręgoslup} i ten zielony kolor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiem laski lecą na zielone ale ja uznaje motocykle czerwone i czarne

Idealny grat to xx 1100 od roku 99 konie {wtrysk} a te wszystkie 6 to poprostu zabaweczki do jazdy po mieście tak do 150 km ale jak masz plan zrobic od piatku do niedzieli 1500 km to polecam xx albo 12 to jest dopiero rakieta

Ale prawdopodobne ,że kupie sobie taka zx 10 o k ..wa to jest dopiero petarda wiecej koni niz masy to mi pasuje nawet ten zielony kolor {zawsze moge pomalować na czerwony}

 

PAN STARSZY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem okazje psmigać  zx9 i 636 ale moje zdanie jest negatyene  za male za slabe moge meczyc sieeeeeee w mieście ale na traske to jest mordenga {połamany kręgoslup} i ten zielony kolor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiem laski lecą na zielone ale ja uznaje motocykle czerwone i czarne

Idealny grat to xx 1100 od roku 99 konie {wtrysk} a te wszystkie 6 to poprostu zabaweczki do jazdy po mieście tak do 150 km ale jak masz plan zrobic od piatku do niedzieli 1500 km to polecam xx albo 12 to jest dopiero rakieta  

Ale prawdopodobne ,że kupie sobie taka zx 10 o k ..wa to jest dopiero petarda wiecej koni niz masy to mi pasuje nawet ten zielony kolor {zawsze moge pomalować na czerwony}

 

PAN STARSZY

 

Adam, ZX10 jest też czarna... w standardzie!

 

PS. Kuba, krew nie woda, więc i upodobania braci są jednakowe... :D

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealny grat to xx 1100 od roku 99 konie {wtrysk}

PAN STARSZY

 

A dlaczego po 99??? Wszyscy użytkownicy XXów, którzy jeździli gaźnikowymi i wtryskowymi chwalą gaźnikowe. Ciekawa opinia. Uzasadnisz???

 

A co do kolorów, to się zgadzam ... z zastrzeżeniem: nie czarny i czerwony, a po prostu CZAAARNYYYY.

 

A i jeszcze: Co można robić z "gratem", jak nie kręcić i stawiać piona? Jak nie wiesz, to nie pytaj. Ja nie wiem, po co stawiać piona i nie pytam, bo nie dotrze do mnie argumentacja.

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...