Pawik Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Witam . Panowie po ostatniej jezdzie wrocilem do domu z luźnymi szprychami . Wyczytalem na MOTOXie jak podokrecać szprychy no i tak zrobilem . Wszystko poszlo dobrze. ale kilka szprych nie chcialy sie dokrecac (chyba pozrywane są gwinty ) Dzisiaj pojezdzilem i patrze a tu tylnie kolo ósemka... nie jest tak bardzo zcentrowane ale jednak jest i sie czuje to w jezdzie. Nie wime co mam teraz robić . Probowac to centrować i wymienic te szprychy które sie nie dokrecaja? Czy juz mam szukac nowej obreczy?? POmożcie bo sezon trwa a niechce wykonczyc tej felgi calkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Rozwiązania są dwa:- wymiana wszystkich szprych na starej obręczy - nawet pozornie dobre szprychy mogą być już styrane- nowa obręcz Ja bym nawet się nie zastanawiał, tylko kupił nowy komplet obręcz + szprychy - całość nie jest droga i będzie pewne że jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 znajdz dobrego goscia ktory centruje kola w rowerach powinien dac rade je naprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) proponuje tez poszukac dobrego, kompletnego kola w b. dobrym stanie. Z reguly komplet szprych, nowa felga i fachowe zaplecenie tego wychodzi sporo wiecej niz taka kompletna uzywka.PS. Poza regulacja bica felgi trzeba tez zwrocic uwage jak ta felga jest ustawiona wzgledem piasty. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez ural_zgora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suples1 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jezeli piasta i obrecz sa cale to wystarczy powymieniac zepsute szprychy i oddac do centrowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Przecie gosc poprostu ma koło do centrowania a wy tu mu juz nowe koła każecie kupować;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Doszedlem do wniosku ze nie bede tego centrowal bo to nie az tak duze bicie koles ktory potrafi centrowac kazal mi tylko podociagac szprychy . Dociągnelem ale.... po przejechaniu kilometra znowu mi sie poluzowaly... Co z tym zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Temat do zamkniecia . oddalem kolo do warsztatu ;p Wymienią szprychy i bedzie git;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Szprychy się luzują jeśli je nieumiejętnie dociąga :biggrin: W pracy zaplatam 5 kół dziennie i na początku się luzowały, tak samo rowerowe jak i motocyklowe. :icon_razz: Teraz mogę zapleść koło od podstaw i nawet z lekko krzywą felgą wycentrować do ok. 0.2mm bicia promieniowego i osiowego. Trening czyni mistrza. :biggrin: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi