Gość Lefthandy Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Ja tylko raz czymś takim jeździłem na torze. Wytrzymałem 15 minut i myślałem, że serce wypluję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 a nie jak czasem sie widzi amatorów leci na kole wzdrygnie sie gaz do zera i na sportowym praktycznie sztywnym zawieszeniu j*b na asfalt a rama gdyby chodziła w tym momencie by dała motocykliście w pysk to samo zawieszenie :biggrin: NO tego się trzeba właśnie nauczyć, a zasada jest prosta, schodzisz na gazie, no chyba ze wczesniej złapiesz odcięcie zapłonu :D POzdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 2T Odpada ze wzgledu na te wszystkie kosztowne wymiany co jakis czas, tlok-korbowod są też niewysilone 2t typu kmx 125 dt 125 które pedzej ci sie znudzą niż je zajeździsz(silnik jest sporo mniej żywotny niż w 4t ale i prostszy i jak coś sie sypie to tańszy w naprawie i prostszy) z tym że niewysilone 2t kończą sie niestety na 125 ccm i ok 30KM a XT ma suchą miske ?? bo na mokrej misce ostro latając w terenie strasznie podobno sie niszczy silnik (ja tak kiedyś xl500s z kumplem chyba załatwiłem) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 a rozgladales sie za SUZUKI DR 350 ? Ja z swojej strony polecam. Mialem przyjemnosc uzytkowac 2 miesiące i na prawde, 0 zastrzezen. Super sprzet w teren, nie do zajechania jesli trafisz na dobry egzemplarz. Bez prawa rejestracji za granicy spokojnie do tych 3500tys przywieziesz :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 a rozgladales sie za SUZUKI DR 350 ? Ja z swojej strony polecam. A widzisz, nie slyszlaem o tym... poczytam...popatrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 widze że jezdzisz Bladym więc zbieraj na XR 600 którą gorąco polecam jako posiadacz takiej, jak nie potrzebujesz rejestracji to zmiescisz sie w 3,5-4 tys , ewentualnie zarejestrowaną ale starszą z bębnem z tyłu ... budowa silnika prosta jak je*anie, stosunkowo tanie części i bezawaryjnosc wg mnie najlepsza opcja jak nie stac Cie na WR-e albo EXC dr 350 jest ok, ale trzeba mocno utwardzic zawieszenia żeby troche poszalec w terenie ... no i szybko może Ci zacząc brakowac mocy xt 600 jest za ciężka, zawiasy tez "tapczanowate" a tak ogólnie to mam odwrotny problem, bo juz kilka lat na enduro i troche tęsknie za asfaltem ... nawet w tym roku przymierzałem sie do zakupu taniego streeta ale moja studencka kieszeń nie utrzyma kolejnego sprzęta ... więc w przyszłym roku chociaz kółka do supermoto zakupie :banghead: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 widze że jezdzisz Bladym więc zbieraj na XR 600 którą gorąco polecam jako posiadacz takiej, jak nie potrzebujesz rejestracji to zmiescisz sie w 3,5-4 tys , ewentualnie zarejestrowaną ale starszą z bębnem z tyłu ... budowa silnika prosta jak je*anie, stosunkowo tanie części i bezawaryjnosc wg mnie najlepsza opcja jak nie stac Cie na WR-e albo EXC dr 350 jest ok, ale trzeba mocno utwardzic zawieszenia żeby troche poszalec w terenie ... no i szybko może Ci zacząc brakowac mocy xt 600 jest za ciężka, zawiasy tez "tapczanowate" a tak ogólnie to mam odwrotny problem, bo juz kilka lat na enduro i troche tęsknie za asfaltem ... nawet w tym roku przymierzałem sie do zakupu taniego streeta ale moja studencka kieszeń nie utrzyma kolejnego sprzęta ... więc w przyszłym roku chociaz kółka do supermoto zakupie :) Tak czytam o roznych motocyklach i wlasnie dochodze do wniosku ze jak juz bede bral to wlasnie XR 600R zeby pozniej nie zalowac ze jednak moglem kupic to a nie to. Wiele dobrego o niej slyszalem i znajomi endurowcy rowniez polecaja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 zdecydowanie nie będziesz żałował :biggrin: za czasów jak jezdziłem 125ką kumpel dał mi sie przejechac naXR ... napaliłem sie strasznie i nie minął rok jak kupiłem swoją własnąbrakowało mi troche kaski i zdesperowany oglądałem juz dr 350 , jednak trafiła sie xr w okazyjnej cenie , co prawda do lekkiego remontu ale z czasem zrobiłem i mam moto na kilka sezonów zanim nie uzbieram większej gotówki (na coś nowszego i lżejszego :icon_razz: ) kumpel na pierwsze moto kupił dr 350 , szybko zaczął narzekac na zawieszenia a po pół roku na brak mocy ... chociaż jak dla początkującego DR to jednak lepszy wybór bo XR potrafi zaskoczyc nawet doswiadczonych ogólnie zależy jak chcesz jezdzic i jakie masz umiejętnosci , jesli w miare lajtowo i nie musisz miec potwora to dr 350 jest ok, do ostrzejszej zazdy tez sie nada ale wtedy ostro trzeba z zawieszeniem kombinowac pzdr600 Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Szukam moto do wszelkich wyglupow w terenie i na kazdej prostej stawianie na kolo ;P Dzieki za rozne propozycje i opisanie doznan ;) Wiem juz ze jak przyjdzie czas to bedzie XR :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 A co powiecie na temat XR 250 R ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 e tam jak do lasu to bierz 2T 125 albo 250 :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 e tam jak do lasu to bierz 2T 125 albo 250 :) E tam te 2T to mnie wykonczą psychicznie z tymi wymianami pozatym ten dym ciagnacy sie za moto :P Poczytalem o XR 250R i to powinien byc dobry i tani wybor. Pozatym to ma byc poczatek przygody z błotem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) E tam te 2T to mnie wykonczą psychicznie z tymi wymianami pozatym ten dym ciagnacy sie za moto :clap: Poczytalem o XR 250R i to powinien byc dobry i tani wybor. Pozatym to ma byc poczatek przygody z błotem :D przy totalnie amatorskim smiganiu wymiany nie beda tak uciazliwe a frajda powinna zrekompensowac wydatki, male 4T stosunkowo wysokiej mocy tez jest wymagajace :eek: wez tez pod uwage to ze taka xr w stanie nie do remontu bedzie rzadkoscia, a w 2T remoncik bedzie i prostrzy i zapewne tanszy ... dym wachaja ci z tylu :banghead: Edytowane 5 Września 2008 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) Dym?? ale dym to przyjemność :D no ok ja jestem zboczony na 2T :P no i jeszcze ten pikowaty przyrost mocy przy otwarciu zaworu ;) sama przyjemność :D hmm temat remontów w 2T .... wymiana tłoka ze szlifem (jeżeli nie ma nicasilu) 400zł (tłok Wossner kuty)...wymiana korby co dwa tłoki w zależności od firmy korbowodu i modelu moto między 100 a 300zł ...plus około 50zł za wymianę, koszta łożysk? hmm w 100zł można się zamknąć kupując SKFy :wink: co tam jeszcze...w sumie reszta to standardowo dla każdego innego moto ;) na pierwszą przygodę z enduro dobrze jest zaopatrzyć się w lekką maszynę :) nie musi być mocna 125 w 2T 250 w 4T wystarcza....to i tak nie będzie moto na wieczność :) Na pewno wybierzesz dobrze :) a radocha z jazdy też będzie ;) Edytowane 5 Września 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 No ostatnio zaczalem sie nawet zastanwiac nad jakas 125 2T :wink: Interesuje mnie procedura zakupu i legalności motocykla typu Cross. Czy kupujac taki motocykl powinienem dostac od sprzedajacego jakis dowod rejestracyjny? Jaki papier od niego wymagac zeby dowiedziec sie ze motocykl ma legalne pochodzenie? Rozumiem ze takiego motocykla nie mozna zarejestrowac, co w momencie gdy zatrzyma mnie policja, jakie dokumenty im okazac zeby udowodnic ze motocykl jest legalnie kupiony? Co z OC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.