Skocz do zawartości

Nowa korba ;)


Rekomendowane odpowiedzi

 

a nie jak czasem sie widzi amatorów leci na kole wzdrygnie sie gaz do zera i na sportowym praktycznie sztywnym zawieszeniu j*b na asfalt a rama gdyby chodziła w tym momencie by dała motocykliście w pysk to samo zawieszenie :biggrin:

 

 

NO tego się trzeba właśnie nauczyć, a zasada jest prosta, schodzisz na gazie, no chyba ze wczesniej złapiesz odcięcie zapłonu :D POzdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T Odpada ze wzgledu na te wszystkie kosztowne wymiany co jakis czas, tlok-korbowod

 

są też niewysilone 2t typu kmx 125 dt 125 które pedzej ci sie znudzą niż je zajeździsz(silnik jest sporo mniej żywotny niż w 4t ale i prostszy i jak coś sie sypie to tańszy w naprawie i prostszy)

 

z tym że niewysilone 2t kończą sie niestety na 125 ccm i ok 30KM

 

a XT ma suchą miske ?? bo na mokrej misce ostro latając w terenie strasznie podobno sie niszczy silnik (ja tak kiedyś xl500s z kumplem chyba załatwiłem)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rozgladales sie za SUZUKI DR 350 ? Ja z swojej strony polecam. Mialem przyjemnosc uzytkowac 2 miesiące i na prawde, 0 zastrzezen. Super sprzet w teren, nie do zajechania jesli trafisz na dobry egzemplarz. Bez prawa rejestracji za granicy spokojnie do tych 3500tys przywieziesz :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że jezdzisz Bladym więc zbieraj na XR 600 którą gorąco polecam jako posiadacz takiej, jak nie potrzebujesz rejestracji to zmiescisz sie w 3,5-4 tys , ewentualnie zarejestrowaną ale starszą z bębnem z tyłu ...

budowa silnika prosta jak je*anie, stosunkowo tanie części i bezawaryjnosc

wg mnie najlepsza opcja jak nie stac Cie na WR-e albo EXC

 

dr 350 jest ok, ale trzeba mocno utwardzic zawieszenia żeby troche poszalec w terenie ... no i szybko może Ci zacząc brakowac mocy

 

xt 600 jest za ciężka, zawiasy tez "tapczanowate"

 

a tak ogólnie to mam odwrotny problem, bo juz kilka lat na enduro i troche tęsknie za asfaltem ... nawet w tym roku przymierzałem sie do zakupu taniego streeta ale moja studencka kieszeń nie utrzyma kolejnego sprzęta ... więc w przyszłym roku chociaz kółka do supermoto zakupie :banghead:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że jezdzisz Bladym więc zbieraj na XR 600 którą gorąco polecam jako posiadacz takiej, jak nie potrzebujesz rejestracji to zmiescisz sie w 3,5-4 tys , ewentualnie zarejestrowaną ale starszą z bębnem z tyłu ...

budowa silnika prosta jak je*anie, stosunkowo tanie części i bezawaryjnosc

wg mnie najlepsza opcja jak nie stac Cie na WR-e albo EXC

 

dr 350 jest ok, ale trzeba mocno utwardzic zawieszenia żeby troche poszalec w terenie ... no i szybko może Ci zacząc brakowac mocy

 

xt 600 jest za ciężka, zawiasy tez "tapczanowate"

 

a tak ogólnie to mam odwrotny problem, bo juz kilka lat na enduro i troche tęsknie za asfaltem ... nawet w tym roku przymierzałem sie do zakupu taniego streeta ale moja studencka kieszeń nie utrzyma kolejnego sprzęta ... więc w przyszłym roku chociaz kółka do supermoto zakupie :)

 

Tak czytam o roznych motocyklach i wlasnie dochodze do wniosku ze jak juz bede bral to wlasnie XR 600R zeby pozniej nie zalowac ze jednak moglem kupic to a nie to. Wiele dobrego o niej slyszalem i znajomi endurowcy rowniez polecaja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie nie będziesz żałował :biggrin: za czasów jak jezdziłem 125ką kumpel dał mi sie przejechac na

XR ... napaliłem sie strasznie i nie minął rok jak kupiłem swoją własną

brakowało mi troche kaski i zdesperowany oglądałem juz dr 350 , jednak trafiła sie xr w okazyjnej cenie , co prawda do lekkiego remontu ale z czasem zrobiłem i mam moto na kilka sezonów zanim nie uzbieram większej gotówki (na coś nowszego i lżejszego :icon_razz: )

 

kumpel na pierwsze moto kupił dr 350 , szybko zaczął narzekac na zawieszenia a po pół roku na brak mocy ... chociaż jak dla początkującego DR to jednak lepszy wybór bo XR potrafi zaskoczyc nawet doswiadczonych

 

ogólnie zależy jak chcesz jezdzic i jakie masz umiejętnosci , jesli w miare lajtowo i nie musisz miec potwora to dr 350 jest ok, do ostrzejszej zazdy tez sie nada ale wtedy ostro trzeba z zawieszeniem kombinowac

 

pzdr600

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

e tam jak do lasu to bierz 2T 125 albo 250 :)

 

E tam te 2T to mnie wykonczą psychicznie z tymi wymianami pozatym ten dym ciagnacy sie za moto :P

 

Poczytalem o XR 250R i to powinien byc dobry i tani wybor. Pozatym to ma byc poczatek przygody z błotem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam te 2T to mnie wykonczą psychicznie z tymi wymianami pozatym ten dym ciagnacy sie za moto :clap:

 

Poczytalem o XR 250R i to powinien byc dobry i tani wybor. Pozatym to ma byc poczatek przygody z błotem :D

 

przy totalnie amatorskim smiganiu wymiany nie beda tak uciazliwe a frajda powinna zrekompensowac wydatki, male 4T stosunkowo wysokiej mocy tez jest wymagajace :eek: wez tez pod uwage to ze taka xr w stanie nie do remontu bedzie rzadkoscia, a w 2T remoncik bedzie i prostrzy i zapewne tanszy ... dym wachaja ci z tylu :banghead:

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dym?? ale dym to przyjemność :D no ok ja jestem zboczony na 2T :P no i jeszcze ten pikowaty przyrost mocy przy otwarciu zaworu ;) sama przyjemność :D

 

hmm temat remontów w 2T .... wymiana tłoka ze szlifem (jeżeli nie ma nicasilu) 400zł (tłok Wossner kuty)...wymiana korby co dwa tłoki w zależności od firmy korbowodu i modelu moto między 100 a 300zł ...plus około 50zł za wymianę, koszta łożysk? hmm w 100zł można się zamknąć kupując SKFy :wink: co tam jeszcze...w sumie reszta to standardowo dla każdego innego moto ;) na pierwszą przygodę z enduro dobrze jest zaopatrzyć się w lekką maszynę :) nie musi być mocna 125 w 2T 250 w 4T wystarcza....to i tak nie będzie moto na wieczność :)

 

Na pewno wybierzesz dobrze :) a radocha z jazdy też będzie ;)

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No ostatnio zaczalem sie nawet zastanwiac nad jakas 125 2T :wink:

 

Interesuje mnie procedura zakupu i legalności motocykla typu Cross. Czy kupujac taki motocykl powinienem dostac od sprzedajacego jakis dowod rejestracyjny? Jaki papier od niego wymagac zeby dowiedziec sie ze motocykl ma legalne pochodzenie?

 

Rozumiem ze takiego motocykla nie mozna zarejestrowac, co w momencie gdy zatrzyma mnie policja, jakie dokumenty im okazac zeby udowodnic ze motocykl jest legalnie kupiony?

 

Co z OC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...