Dawit000 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dzisiaj poskładałem honde ale jak ustawiałem rozrząd to przestawiłem o 1 ząbek. Prosze was o opisanie tej czynności krok po kroku bo dzisiaj zakładałem ten łańcuszek z 3h i nie chce mi się tego znowu tak długo jutro robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jescze powiedz co wzgledem czego jest przestawione o ząbek:- wał wgledem walków,- wałek względem drugiego wałka - czy może wałek, wzgledem drugiego wałka i względem wału :biggrin: Nie wiem jak tam jest u Ciebie, ale zasada jest chyba podobna jak wszędzie - demontujesz napinacz i luźny łańcuch przestawiasz sobie o jeden ząbek do przodu lub do tyłu na włakach rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Młody sprawdź wpierw serwisówkę a potem doradzaj.CB400N ma tylko jeden wałek i przestawienie o jeden ząb jest stosunkowo proste.Należy przestawić wałek o 180 stopni i odkręcić całkowicie śrubę mocującą zębatkę a następnie powrócić do prawidłowego ustawienia i po zluzowaniu śruby napinacza odkręcić drugą śrubę mocowania zębatki na wałku, zsunąć zębatkę i na luźnym łańcuszku przestawić o jeden ząb następnie w odwrotnej kolejności dokręcić śrubę mocowania zębatki napiąć napinacz i obrócić wałem cały obrót aby dokręcić drugą śrubę z odpowiednim momentem oczywiście.Dalej pozostaje obrócić wał na znak "T" i sprawdzić jeszcze raz ustawienie wałka rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 kurde tak fajnie sie to czyta tylko gorzej z wykonaniem. Zobaczymy jak to pójdzie, rano się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Nie masz serwisówki? Od tego się powinno zacząć. Teraz musisz się pomęczyć, po kilku razach zejdzisz z 3 godzin do 15 minut. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 mam serwisówkę tyle że po niemiecku a ja nie szprechen zi dojcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ale zdjęcia chyba nie są po niemiecku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 mam serwisówkę tyle że po niemiecku a ja nie szprechen zi dojcznajwyższy czas rozpocząć naukę języka niemieckiego bo podobno język wroga trzeba poznać Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) najwyższy czas rozpocząć naukę języka niemieckiego bo podobno język wroga trzeba poznać hehehe dobre. No tylko że na tych obrazkach w sumie nic nie jest pokazane wygląda jakby sobie ktoś pstrykał zdjecia silnika z nudów. Teraz mam next problem. gwinty są wszystko po dociągane a olej zapiernicza jeszcze bardziej niż przedtem i ciężko zlokalizować skąd on leci. Wygląda tak jakby leciał z hmm szpilek? Po prostu na początku mam tylko kropeczki na silniku a po przejechaniu ok 6km to oleju jest tyle że nie widac silnika tylko sam olej Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Dawit000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 I co, sądzisz że Ci nie widząc niczego napiszemy, że cieknie spod 5 szpilki po lewej stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 gwint był dorabiany na lewej górnej szpilce drugiego cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.