moonraker Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Interesuje mnie porównanie mas tych 2 moto, wg tabelki wychodzi bardzo zbliżona (poniżej 120kg "suche") a jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj miałem okazje sie przejechać na dt125 i w porównaniu do mojej Słonicy (xl350r) to to waży jak rowerek. Chciałbym usłyszeć opinię osoby która ujeżdżała oba te sprzęty i może coś o tym powiedzieć a nie suche dane z katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 wiesz to zupelnie inne sprzety , DT to jaltowe enduro , DRZ to juz konkretny zapierdalacz ciezko porownac , no i podstawowa roznica 2T i 4T Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 (edytowane) DRZ to już konkretne enduro, nie da sie porównać DT a DRZ 125ccm a 400ccm. I jeszcze DRZ to 4T a DT 2T Mam DT 125 i lata mi sie nią dobrze ale jak dosiadłem kumpla DRZ to bez porównania chciałbym mieć taka DRZ ale to już trzeba na nia szykować z 10tys. :biggrin: widzę że masz XL300 DT będzie miało za mało kucy dla Ciebie wiec polecał bym Ci DRZ :bigrazz: Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Panowie czytać ze zrozumieniem!!! W poście jak i w temacie jest napisane wyraźnie że chodzi mi o porównanie MAS tych 2 motocykli a nie ich ogólnych osiągów!!! Zresztą osiągów nawet nie ma co porównywać bo to jak słusznie zauważaliście zupełnie inne klasy motocykli. Nie zamierzam zmieniać swojej xl350 na dt125 bo dt mi nie pasuje zupełnie ze względu na silnik 2t. Pisząc ten post chciałem otrzymać informacje na temat mas i związanych z nimi problemami w terenie (podnoszenie z gleby, wyciąganie motocykla zarytego bo bak w błocie, balansowania ciałem itd). Zamierzam kupić drz400e ale niestety w okolicy nikt nie ma tego moto i nie miałem okazji się przejechać, Jeździłem za to dt125 (i wyciągałem ją z błota) i porównując do masy mojej xl350 to to leciutkie jak rowerek.A wg katalogu masy drz400 i dt125 są bardzo zbliżone i dlatego pokusiłem się o napisanie tego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Yamaha DT waży 110kg a Suzuki DRZ na pewno koło 120kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jeździłem za to dt125 (i wyciągałem ją z błota) i porównując do masy mojej xl350 to to leciutkie jak rowerek.A wg katalogu masy drz400 i dt125 są bardzo zbliżone i dlatego pokusiłem się o napisanie tego posta. Więc jak waga zbliżona to odczucia będą takie same, a nawet na + DR-Z ze względu na większą moc.Ja mam wersje S i jest troszke cięższa i niestety czasami ta waga mi przeszkadza i marze o czym co waży około 110kg :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ja obecnie zbieram na DRZ , będę ją mieć do latania po lasach a yz na tor i piaskowe górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 waga to nie wszystko, liczą sie też zawieszenia i kąt główki ramy, sztywnosc i konstrukcja ramy dla przykładu miałem DT 125 i przesiadłem sie na XR 600, która mimo że jest ok 10 kg cięższa to jest mniej "wywrotna", bardziej stabilna w każdym zakresie prędkosci i na każdej nawierzchni Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 tak jak Robak pisze. drze na postoju bedzie kapke ciezsza ale w czasie jazdy nie ma najmniejszych oporow aby przezucac ja z boku na bok. skakanie z rampy czy przelatywanie calych hopek to tez nie problem, w terenie mysle ze bedzie lepsza gdyz jest sporo masywniejsza, z wyjazdem z blotka nie ma problemu, zapinasz 1 i deliknie na polsprzegle sama wyjezdza , od opony tez to zalezy .jeszcze zalezy jaki masz wzost , drz jest dosc duzym motocyklem , ja akurat nie mam problemow zeby nawracac jak motorynka na nodze :cool: jeszzce raz pisze, to co odczuwasz na postoju znika w czasie jazdy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Mam przeszło 180cm wzrostu i swoją xl też zawracam jak motorynką na nodze więc i z DRZ nie będzie chyba problemów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.