maciekLC4 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam. zakupilem nowe tarcze sprzegla do KTM LC4 600 wszystko skrecilem tak jak bylo i mam nastepujacy problem otoz jest tak jakby caly czas wcisniete bylo sprzeglo nic nie da sie wyregolowac a jak zapale motor i wbije bieg motor stoi wogole na nic nie reaguje:( prosze o jakas rade co mam zrobic w tej sytuacji tarcze na bank sa dobre z gory dzieki za odpowiedzi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Siema, sprawdź czy znaki na obydwóch częściach kosza sprzęgłowego się zgadzają, jeżeli to jest ok, to sprawdź czy dobrze wkręciłeś śrubę w regulacyjną. Możliwe że przestawił ci się jeszcze ten trzpień z drugiej strony silnika do którego przychodzi linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 dobrze... ale jak wyregolowac ta srobe regolacyjna? tak zeby bylo dobrze? wykrecic ja i potem wkrecac dopoki nie bedzie miala oporu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jak masz taka regulacja ze śrubką, to wkręcasz ją do wyczuwalnego oporu, odrobinę luzujesz (1/4 - 1/2 obrotu, z wyczuciem) i kontrujesz. Powinno być ok. Inna sprawa - moze coś źle poskładałeś, też tak bywa jak się nie uważa. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 regolowalem sprawdzalem dalej cos nie tak:( jak skrece cale sprzeglo dam bieg i wezme przekrece kolem to jest dziwny opor ale kosz sprzeglowy sie nie kreci wogole.... a jeszcze zapytam jaka jest kolejnosc wkladania tarcz? pierwsze przekladka pozniej tarcza przekladka itp... tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Wydaję mi się że najpierw powinna iść tarcza a potem przekładka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 tak raczej byc nie moze bo jak zaczynam od tarczy to potem zostaja mi na koncu 2 przekladki a jak rozbieralem to byla jedna. juz sam nie wiem co jest nie tak:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 (edytowane) Najpierw tarcza, potem przekładka, zakończone tarczą, Patryk ma rację. Edytowane 4 Sierpnia 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 wiec zaraz zchodze do garazu. czyli 1 tarcze odkladam tylko pytanie ktora bo zostaja mi dwie z czego jedna ze wszystkich jest troche grobsza jak rozebralem bylo zaczete od przekladki i skonczone na przekladce a gdy zaczne od tarczy skocze na przekladce jedna wyrzuce to docisk nie docisnie mi tarcz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 (edytowane) wiec zaraz zchodze do garazu. czyli 1 tarcze odkladam tylko pytanie ktora bo zostaja mi dwie z czego jedna ze wszystkich jest troche grobsza jak rozebralem bylo zaczete od przekladki i skonczone na przekladce a gdy zaczne od tarczy skocze na przekladce jedna wyrzuce to docisk nie docisnie mi tarcz.....http://img393.imageshack.us/my.php?image=forumnu9.jpg Edytowane 4 Sierpnia 2008 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 powinieneś zacząć na tarczy i skończyć na tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 zrobilel wszystko tak jak pokazywal schemat. ale mam znow problem z regolacja.... odpale motor wrzuce bieg wszystko jedt tak jak byc powinno rusze z lekim gazem wszystko ok a jak odkrece juz troszke wiecej wchodzi na sprzeglo:-/ co mam zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Tarcz nie spaliles przez wczesniejsze zle zlozenie? bo odpalales motocykl jak miales zle zlozone tarcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 napewno nie poniewaz wtedy zalozylem to tak jak bylo gdy rozebralem. i dziwi mnie to jak to dzialalo :) ale napewno nie sa spalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 a czy na pewno nie brakuje Tobie jednej tarczy w komplecie?pozdr. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.