Skocz do zawartości

Wszystko na temat HONDY CRF450


Rekomendowane odpowiedzi

Witam latam Honda Crf 450 i mam taki problem ze po wymianie calego napedu na nowy lancuch+zebatki zaczal strasznie chalasowac

Wali w okolicy silnika przy spokojnym ruszaniu i wolnej jezdzie ale juz przy wyzszych obrotach nie Co to moze byc jak sie tego pozbyc???

Edytowane przez Tomasz Mielcarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam latam Honda Crf 450 i mam taki problem ze po wymianie calego napedu na nowy lancuch+zebatki zaczal strasznie chalasowac

Wali w okolicy silnika przy spokojnym ruszaniu i wolnej jezdzie ale juz przy wyzszych obrotach nie Co to moze byc jak sie tego pozbyc???

 

Tak nie za mocno nie za slabo

 

Za luźny łańcuch i Ci lata . Naciągnij go na ciasne 3 palce* i powinno być ok

 

*stawiasz moto na stojaku tak by było tylne koło w górze, na samym końcu ślizgu łańcucha bierzesz 3 palce (wskazujący,środkowy i serdeczny) naciągasz łańcuch aż do momentu aż z trudem będziesz mógł utrzymać palce w jednej lini między ślizgiem a łańcuchem. Oczywiście górny ślizg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy CRF 450 czy jest ktos wzrostu 168-170 ? i jak sobie radzi z wysokoscia CRF-ki ? :biggrin: wczesniej jexdzilem niska w porownaniu do CRF 450 Xl 500S i nie wiem czy nie bedzie problemow :banghead: Moze przerobka siedzenia i dzwigienek centrala cos da.

Edytowane przez tarantulxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy źle wyregulowane zawory ssące mogą byc przyczyną gotowania silnika?

Raczej nie, prędzej uboga mieszanka. Zresztą zależy w jakich okolicznościach się to dzieje? W terenie? na torze? Jeśli w terenie to jakim? CRF`ką jazda po wąwozach prawie zawsze kończy się zgotowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie zagotowali u nas zadnej crfy, ani 450 ani 250, ani na torze ani w lesie

była oddana na regulację zaworów i sprawdzenie silnika(tłok, korba itd), tylko ssące trzeba było regulować, reszta bez zmian i przy spokojnym parkotaniu zagotowalo silnik,

chyba ze cos z uszczelką pod głowicą po wymianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie zagotowali u nas zadnej crfy, ani 450 ani 250, ani na torze ani w lesie

była oddana na regulację zaworów i sprawdzenie silnika(tłok, korba itd), tylko ssące trzeba było regulować, reszta bez zmian i przy spokojnym parkotaniu zagotowalo silnik,

chyba ze cos z uszczelką pod głowicą po wymianie

A może korek nie trzyma ? Jak płyn nie będzie pod ciśnieniem to zagotuje się kilka stopni wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...