Tomasz Mielcarz Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) Witam latam Honda Crf 450 i mam taki problem ze po wymianie calego napedu na nowy lancuch+zebatki zaczal strasznie chalasowacWali w okolicy silnika przy spokojnym ruszaniu i wolnej jezdzie ale juz przy wyzszych obrotach nie Co to moze byc jak sie tego pozbyc??? Edytowane 18 Marca 2012 przez Tomasz Mielcarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Założyłeś takie same zębatki jak miałeś wcześniej ? Mam na myśli ilość zębów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Mielcarz Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Nie wiem nie liczylem naped zamawialem u kolesia w serwisie crosowym mysle ze dobry zestaw dobral mial ktos taki problem w CRFie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 A naciąg łańcucha masz prawidłowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Mielcarz Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Tak nie za mocno nie za slabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam latam Honda Crf 450 i mam taki problem ze po wymianie calego napedu na nowy lancuch+zebatki zaczal strasznie chalasowacWali w okolicy silnika przy spokojnym ruszaniu i wolnej jezdzie ale juz przy wyzszych obrotach nie Co to moze byc jak sie tego pozbyc??? Tak nie za mocno nie za slabo Za luźny łańcuch i Ci lata . Naciągnij go na ciasne 3 palce* i powinno być ok *stawiasz moto na stojaku tak by było tylne koło w górze, na samym końcu ślizgu łańcucha bierzesz 3 palce (wskazujący,środkowy i serdeczny) naciągasz łańcuch aż do momentu aż z trudem będziesz mógł utrzymać palce w jednej lini między ślizgiem a łańcuchem. Oczywiście górny ślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Mielcarz Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Dzieki wielkie to na to wychodzi ze ma byc ciasno :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantulxxx Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy CRF 450 czy jest ktos wzrostu 168-170 ? i jak sobie radzi z wysokoscia CRF-ki ? :biggrin: wczesniej jexdzilem niska w porownaniu do CRF 450 Xl 500S i nie wiem czy nie bedzie problemow :banghead: Moze przerobka siedzenia i dzwigienek centrala cos da. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez tarantulxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 czy źle wyregulowane zawory ssące mogą byc przyczyną gotowania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 czy źle wyregulowane zawory ssące mogą byc przyczyną gotowania silnika?Raczej nie, prędzej uboga mieszanka. Zresztą zależy w jakich okolicznościach się to dzieje? W terenie? na torze? Jeśli w terenie to jakim? CRF`ką jazda po wąwozach prawie zawsze kończy się zgotowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 nigdy nie zagotowali u nas zadnej crfy, ani 450 ani 250, ani na torze ani w lesiebyła oddana na regulację zaworów i sprawdzenie silnika(tłok, korba itd), tylko ssące trzeba było regulować, reszta bez zmian i przy spokojnym parkotaniu zagotowalo silnik,chyba ze cos z uszczelką pod głowicą po wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantulxxx Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ja bym obstawial na uklad chlodzenia. Uszczelka pod glowica nie ma na to wplywu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 nigdy nie zagotowali u nas zadnej crfy, ani 450 ani 250, ani na torze ani w lesiebyła oddana na regulację zaworów i sprawdzenie silnika(tłok, korba itd), tylko ssące trzeba było regulować, reszta bez zmian i przy spokojnym parkotaniu zagotowalo silnik,chyba ze cos z uszczelką pod głowicą po wymianieA może korek nie trzyma ? Jak płyn nie będzie pod ciśnieniem to zagotuje się kilka stopni wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantulxxx Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Napewno trzeba sprawdzic poziom i wlasciwosci plynu chlodniczego, przyczyna moze byc wadliwe dzialanie pompy plynu chlodniczego , zatkane przewody, zepsuty termostat lub wiatrak chlodnicy o ile taki jest w CRF-ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Wiatraka i Termostatu CRF450R nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.