robroy7426 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Mam porównanie takiej CRF z 03r do YZF 426 z 01r. CRF Sporo wyższa i lżejsza (alu rama). Dwaj bracia którzy na tym śmigają twierdzą że CRF-ka jest jakies 15-20% mocniejsza. CRF ma także bardziej cofnięte koło niż YZF 426. Witam.Mam crf-a 450 04.zmierzyłem płytki zaworowe na dolocie i mam po 1,60. Mam wymieniać zawory czy jeszcze polata.Jakie zawory zakładać tytanowe czy stalowe.Zgóry dziękuje za odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Płytki 160 to miód malina. Zacznij się obawiać jak zejdziesz w okolice 130-125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fullcross Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam. Moge kupic Honda crf 450 z 2005 za 4tys. Sa w niej do wymiany wszystkie zawory, tłok i pare pierdół w zawieszeniu. I tu moje pytanie jakiej firmy kupic zawory a jakiej tłok?? Zawory lepsze sa kute czy stalowe?? Ile w tej hondzie jest zaworów 3 ssace i 2 wydechowe?? Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam. Moge kupic Honda crf 450 z 2005 za 4tys. Sa w niej do wymiany wszystkie zawory, tłok i pare pierdół w zawieszeniu. I tu moje pytanie jakiej firmy kupic zawory a jakiej tłok?? Zawory lepsze sa kute czy stalowe?? Ile w tej hondzie jest zaworów 3 ssace i 2 wydechowe?? Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam Pytanie czy zawory się skończyły czy urwały. Do hondy zawory tylko oryginalne tytany, masz tam 2 ssace i 2 wydechowe, tłok możesz wziąsć proxa albo wossnera, vertexa raczej unikaj bo ostatnio była krzywa akcja z rozpadającymi sie nowymi tłokami.Naprawa w zależności w jakim stanie jest całe moto wyniesie gdzieś 4-5 koła + robocizna mechanika jeśli sam nie będziesz składał. Więc trzeba się zastanowić czy warto robić moto bo za te pieniądze można mieć sprawne młodsze moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fullcross Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No mozna kupic ale nigdy nie wiadomo w jakim stanie, a jesli sam zrobie to mam pewnosc. A czytalem gdzies na forum ze warto sprawdzic gniazda zaworow... Jak to sprawdzic i jesli sa zle to trzeba kupic głowice czy da sie to jakos zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Gniazda zaworowe sprawdzasz porównując z danymi z seriwówki, tam również masz podane odpowiednie narzędzie i wymiary do tego celu. Gniazda można wymienić ,ale tanie to nie jest i w polsce 2 lub 3 firmy się tego podejmują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witajcie. zmienie troche temat:> a mianowicie mam zapytanie do Was drodzy koledzy..chce zmienic w swojej CRF-ie lozyska w tylnym kole..i slyszalem o takim "myku", ze zamiast dwoch uszczelniczy mozna wbic jeszcze jedno(CZWARTE)łożysko. I to podobno dluzej potrzyma...no bo co 4 lozyska to nie 3 :>prawd?? Czy cos takiego wogole wypali?? czy to bedzie zdawalo egzamin?? czy moze ktos, cos podobnego robil w przeszlosci?? A pozatym chce sprzedac swoja Honde i kupic sobie MŁODSZY model..wiec jakby ktos szukal Hondy to zapraszam do Siemiatycz na jazde probna i ogledziny:) Cena ok8000zl-kwestia dogadania:> tel do mnie 511 92 74 23POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Nie wiem po co,nie lepiej kupić jakieś koyo.skf.ntn itp dobre łożyska.Ja tam jakimś super crossowcem nie jestem ale Japońskie mi długo wytrzymują.Ziom co ostro napier..la też ponad sezon mu wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 ja u siebie w kołach jak 3 lata temu wsadziłem jakieś polskie łozyska , tak do tej pory siedzą w kołach i mają sie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 No wiadoma SPRAWA ze Japońskie to Japońskie i beda sluzyly poczciwie i dlugo:) ja to tez z dwa sezony polatalem na swoich lozyskach ale juz pszyszedl ich kres...niestety..i tak ostatnio sie spotkalem z tym ze 4 mozna wlozyc zamiast dwoch uszczelniaczy..ale nigdy tego nie sprawdzalem. Hmm moze w tym jakas prawda jest??!! i mysle sobie..puszcze temat w obieg:)moze ktos cos podobnego robil z Was:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Nie wiem dla mnie to debilizm bo po to Honda stosuje uszczelniacz aby łożysko dłużej pożyło i nie dostawało się do niego za dużo syfu.A to że ktoś polata rok a inny 10 lat na 1 kpl to też zależy od 2 czynników.1 to zależy jak to łożysko zamontuje2 to zależy jak ktoś moto jeździ,znam ziomali co raz na miesiąc crf się po lesie karnie a są tacy co cały rok latają lub się ścigają zawodowo, lub moczą się w bagnach czy non top po torach latają ;) Ale dla zwykłych ludzi 2 lata powinny wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 No wlasnie JA takim crossowcem jestem, ze RAZ gora DWA RAZY NA MIESIĄC wylece z kolegami w TEREN( samemu wiadomo...latac nie wypada:> ). Przez studia nie mam czasu zbyt czesto latac i tak rozkminiam ze to bez sensu 4 wkladac bo brud wejdzie WSZEDZIE...a zwlaszcza ze latam po terenie,lasach polach i BAGNACH. Ale taki myk podobno stosuja kolesie..tylko wlasnie, PO CO??!! uszczelniacz pelni swoja funkcje, wiec tez nie rozumiem tego..chcialem sie was poradzic co o tym sadzicie i poruszylem temat:) Ja raczej zostane przy fabrycznym ukladzie lozysk:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Wystarczy przestrzegać kilku rzeczy a nie będziesz musiał wymieniać łożysk co miesiąc. Kiedy myjesz motocykl np. karcherem nie kierować strumienia wody prosto w uszczelniacz a jeśli już to robisz to jak najkrócej, druga rzecz o której wszyscy zapominają to tulejki które trzeba wymieniać co jakiś czas gdyż wycierają się pod uszczelniaczem i nawet założenie nowych łożysk i simeringów nic nie pomoże. Pozatym przy składaniu na nowych częściach nie żałuj smaru gdyż on też konserwuje. Patent z 4 łożyskami kompletnie bez sensu, brak uszczelniacza spowoduje uszkodzenie łożyska bardzo szybko pozatym bez przeróbek chyba nie da rady tego złożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zgadzam sie z Toba w 100% "MAJOR". Teraz ida wakacje..bede mial troche wiecej czasu na zlozenie Moto:> pozdrawiam i zycze udanych wypraw:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 witam, znajomy zakupił crf 450 06', moto jedzie jak złe, ale jest problem z odpalaniem-tzn. nie ma odprężnika i trzeba naprawdę się postarać aby to kopnąć, gosc przesiadł sie z kx 250 i ani razu nie udało mu sie jeszcze odpalic crf(moto zaraz po sprowadzeniu było w serwisie, pełny przegląd, regulacje, ale cos chyba spieprzyli)... mi wychodzi to w miarę dobrze ale to jeszcze nie to, moto sciaganiete z USA, lata z nami tez druga crf 450 tez 06 ale ma kilka różnic, tzn. na cylindrze ponizej napisu 'unicam' na głowicy nie ma ona klapki na dwie śrubki, inne jest spawanie ramy oraz rama za główką jest duzo mniej masywna niz w tej z USA czy to ciepłe ssanie przy kierownicy uzywa się po dzwonie, czy zawsze do odpału na ciepłym? dodam, ze tą drugą crf odpala się "na głupa" jak 2T, bez wyczuwania zadnych punktów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.