sitars Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Jak Wiecie, NTV ma 2 świece na cylinder, czy w związku z tym mogą pojawić się problemy z użyciem colortune? Tzn. czy znaczenie może mieć na której świecy (z tych dwóch) ustawiamy skład mieszanki? P.S.Nie, nie kupiłem jeszcze colortune. I nie mam zamiaru. Edytowane 5 Maja 2011 przez sitars Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Najpierw o "wzbogacaniu".Sa 2 typy gaznikow pod tym wzgledem, w jedych reguliujesz ilosc powietrza, czyli zubazasz czy wzbogacasz mieszanke ( Amal, Pegaz ) w drugich regulujesz ilosc mieszanki paliwowo powietrznej ( np Mikuni ).Twoj nalezy do tych ostatnich.Ja nie reguluje niczego przy pomocy colourtune - to raczej narzedzie dla warsztatu, ale wydaje mi sie ze przy 2 swiecach musisz miec 2 colourtune. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Dzięki za odpowiedź. Jak Wiecie, NTV ma 2 świece na cylinder, czy w związku z tym mogą pojawić się problemy z użyciem colortune? Tzn. czy znaczenie może mieć na której świecy (z tych dwóch) ustawiamy skład mieszanki? P.S.Nie, nie kupiłem jeszcze colortune. I nie mam zamiaru. Colortune to swego rodzaju "okno" do silnika dzięki któremu możesz widzieć kolor płomienia. Moim zdaniem nie robi różnicy, skoro i tak patrzysz w tą samą komorę spalania czy to z jednej czy z drugiej świecy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 W większości współczesnych gaźników śrubą reguluje się ILOŚĆ mieszanki. Odkręcając dajemy jej więcej, czyli niejako wzbogacamy mieszankę. Zasady podstawowe są proste - silnik ma dobrze pracować, równo i szybko schodzić z obrotów po przegazówce, a jednocześnie nie dławić się po spadku obrotów. Tylko tyle (albo aż tyle). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.