Skocz do zawartości

Chiński skuter 4T: problemy z odpalaniem i pracą


Wazzabii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wraz z kolega przebywamy w USA i kupiliśmy używany skuter chińskiej marki

ku naszemu zdziwieniu jezdzilismy nim bez problemow przez ponad 1000km, az tu pewnego dnia podczas jazdy zaczal przerywac i przygasac bo czym umarl

 

sprawdzilismy filtr powietrza ale to nie to

wymienilismy swiece ale to nie to

wyczyscilismy gaznik ale to tez chyba nie to,

podejrzewamy ze problem polega na w ukladzie podcisnienia, poniewaz kranik (i gaznik) jest podcisnieniowy, aczkolwiek widzimy ze w wezyku jest paliwo

 

Skuter odpala po dluzszym postoju, ale niedlugo potem gasnie.

Nie wkreca sie na obroty i strzela

 

gaznik jest z pompka przyspieszajaca, podcisnieniowy,

kranik podcisnieniowy

odma ma jakas membrane?

 

łatwiej mi było naprawić cieknący gaźnik w KTMie SXC ktorego tutaj kupiłem niz ten chinski zlom, ktory jest nam potrzebny do dostarczania pizzy...

 

prosilbym o jakies wskazowki co do naprawy lub wskazanie usterki ktora moze powodowac takie objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka to jest myśl..

Wszystko inne chyba sprawdziliśmy, łącznie z odpowietrzaniem baku. W instrukcji jest napisane, żeby wyregulować je po 1000 a potem 4000 km. Aktualnie skuter ma 2100km.

ghollum, układ zapłonowy? Hmm, w sumie to też jest prawdopodobne, o tej porze panują tutaj straszne upały, a skutr się zepsuł w czasie jazdy w samo południe :) Masz pomysł jak to sprawdzić/naprawić? (nie dysponujemy miernikiem niestety)

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka to jest myśl..

Wszystko inne chyba sprawdziliśmy, łącznie z odpowietrzaniem baku. W instrukcji jest napisane, żeby wyregulować je po 1000 a potem 4000 km. Aktualnie skuter ma 2100km.

ghollum, układ zapłonowy? Hmm, w sumie to też jest prawdopodobne, o tej porze panują tutaj straszne upały, a skutr się zepsuł w czasie jazdy w samo południe :) Masz pomysł jak to sprawdzić/naprawić? (nie dysponujemy miernikiem niestety)

Pzdr

No po pierwsze trzeba by mieć dane serwisowe elementów układu zapłonowego (oporności), ale bez miernika to i tak kicha. poza tym możecie obadać jak wyglądają cewki na stojanie czy nie są poczerniałe i przegrzane. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź poziom oleju.

W tych silnikach olej (20W60) powinno się wymieniać co 1000km.

Moduł zapłonowy do tego silnika kosztuje kilka dolarów i powinieneś mieć jeden zapasowy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, skut został reaktywowany:D

Najprawdopodobniej to wina zaworów, po regulacji na 0,12 (dane z instrukcji) nie sprawia już problemów, chociaż klepanie słychać... Wiecie może czy takie luzy są poprawne? Czy moze je skorygować? Olej zalany 200km temu, 10W30 też wg manuala.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też mi się wydaje, że za duże, bo strasznie klepią zawory. Zna ktoś może prawidłowe wartości? Silnik chyba w tych wszystkich sprzętach jest ten sam, jakby co pokaże foty dla pewności.

Czy to możliwe, że za duże luzy mają tendencję do rozszerzania? Wczoraj musiałem korygować wydechowy, bo skuter zionął ogniem i słabo chodził.

Pzdr

PS. Dodam, że tu gdzie jestem panują straszliwe upały, możliwe jest to że przegrzewanie się silnika jest przyczyną przyspieszonego kasowania/rozszerzania luzów zaworowych?

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...