KamiloV90 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam :icon_razz: w połowie czerwca kupiłem klr 250.. w dosc dobrym stanie..lecz nie dawno spotkały mnie 2 przykre objawy.. mianowici pierwszy to taki ze gdy puszczam manetke "gazu" moto przez zimny gasinie . a rozgrzany prawie pod czerwone pole na wskzniku temp trzyma przez ok 10 s obroty na poziomie 2-3 tys a potem maleje wolnych bądzi gasnie, a do tego stracił toche na mocy .. wiec mysle sobie pewnie gaznik brudny.. rozebrałem przeczysciłem, objawy takie samy .. lecz stał sie jeszcze słabszy...Drugim problemem jest instalacja elektryczna.. tu problem jest taki ze od pewnego czasu gdy wyłącze swiatła mijania na zero moto gubi kierunki, prod w obrotomierzu(ktory zaczoł dziwnie pokazywac) i nie ma ładowania.. hmm moze macie jakies pomysły co tu począć.. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Mamy pomysł.Wpisz się w dziale "Powitalnia"Uzupełnij swoje dane w profilu bo nie znalazłem takiej miejscowości w encyklopedii i popraw swój wiek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 no kurde mówilem ze cos mi nie pasowało 13 lat i klr 250 :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 kurde juz to poprawiłem .. naewt nie zauważyłem ze jest taki wiek wpisany xD ale powracając do tematu.. macie jakies miłe propozycje od czegu tu zacząc ... ahh teraz sie jeszcze bardziej zdenerwowałem bo o kolektor sie oparzyłem ;;; wrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Ja być może mam, ale napisz tego posta poprawnie i tak żeby dało się go zrozumieć bo inaczej nikt Ci nie pomoże. No to ziu - jeszcze raz po polsku. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 krociec ssania szczelny ?. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 wiec jeszcze raz, odpalam rozgrzany motocykl bez ruszania manetka ma obroty około 2 tys i po około 10 sekundach obroty spadają na około 1 tys bodzi moto gaśnie. przeczysciłem gaznik ale objawy podobne ... i na dodatek stracił na mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Lewe powietrze;] Zassysa go pewnie na krucu ssacym;] Dlatego jak wyjołes i włożyłeś gaźnik motocykl stał sie słabszy(poszerzyłeś szczeline) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 kruciec ssacy..?? czyli filtr powietrza ... czy kruciec ssania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Sprawdź połączenia gaźnika z gumowymi elementami do których jest przymocowany pewnie masz tam jakieś nieszczelności ,pęknięcia ( morze w ten sposób skumasz) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 wszystkie gumy sa w porządku tzn. gaznik filtr i gaznik cylinder .. jest oki. a moze byc tego przyczyną zerwany gwint na lince od ssania.. przez co jest nie dokładnie wkrecony.. i byc moze tu łapie lewe powietrze ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Zależy jak masz rozwiązane ssanie - jeśli "pancerzyk" jest plastikowy i wchodzi w korpus gaźnika to wymień go na nowy. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 tak pancerzyk plastikowy wkreca sie w gaznik .. i na pancerzyku jest gwint ktory jest akutalnie w nie najlepszej kondycji a jakies sugestie odnosnie mojego drugiego problemu .. czyli elektryką .. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Wez w reke np wd40, Odpal motocykl i psiknij na okolo krocca jesli bedzie tam pekniecie to obroty powinny wzrosnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ten plastik na ssaniu nie powinien miec wiekszego wplywu , ja mialem tez uszkodzony i chodzil ok , w srodku jest tloczek z iglica to on dozuje mieszanke Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.