Skocz do zawartości

gaźnik wiecznie pusty - tt600r


qba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem, zawszę zakręcam kranik w motocyklach (nawyk po nie miłym zdarzeniu ;]), zauważyłem ostatnio ze np po nocy gaźnik zalewa sie wachą jakby był pusty, tak samo po postoju powiedzmy 2 godzinnym, tylko ze paliwo ani nie wycieka na silniki ani do oleju sie nie dostaje bo niby jak z komory pływakowej ma sie dostać, pod motocyklem tezs nie ma! jakieś pomysły? może to normalne i paliwo przez noc wyparowuje! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam taki problem, zawszę zakręcam kranik w motocyklach (nawyk po nie miłym zdarzeniu ;]), zauważyłem ostatnio ze np po nocy gaźnik zalewa sie wachą jakby był pusty, tak samo po postoju powiedzmy 2 godzinnym, tylko ze paliwo ani nie wycieka na silniki ani do oleju sie nie dostaje bo niby jak z komory pływakowej ma sie dostać, pod motocyklem tezs nie ma! jakieś pomysły? może to normalne i paliwo przez noc wyparowuje! ;]

A skad wiesz ze sie zalewa ;) Najlepiej zanim rano odkrecisz kranik to odkrec srube spustowa paliwa na dnie komory plywakowej.Jesli stamtad normalnie poleci to moze byc tylko takie zludzenie ze na dzien dobry tyle pobiera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa via szybkosc wypływajacego paliwa - informacja przydatna przy sprawdzaniu czy zaworek iglicowy jest dobry. W twoim przypadku prawdopodobnie nie jest o ile dobrze zrozumiałem twoje piefdolenie. Podłacz wlot paliwa w gażniku do strzykawki , ustaw ja pionowo, zalej zupą tak coby sie gaźnik wypełnił (do póki nie przestanie szybko leciec) i patzr jak szybko poziom zupy opada w strzykawce(przez godzine) Jezeli nie opada w ogóle to jest git, jeżeli opada to przy strzykawce 100ml moze byc max kilka milimetrów w ciagu godziny.

Na początek zacznij używac kranika.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź korek od wlewu paliwa! Ja tak miałem, ze cos kiepsko odpowietrzał i np. w takie upały jak teraz, po zakręceniu kranika w baku było takie ciśnienie, ze aż kranik puszczał i się z niego sączyło…a po odkręceniu baku wiadomo ccccc…może twój kranik lepiej trzyma i ciśnienie uchodzi przez zaworek jak odkręcisz kranik????? Może stąd to wrażenie ..sprawdź korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa via szybkosc wypływajacego paliwa - informacja przydatna przy sprawdzaniu czy zaworek iglicowy jest dobry. W twoim przypadku prawdopodobnie nie jest o ile dobrze zrozumiałem twoje piefdolenie. Podłacz wlot paliwa w gażniku do strzykawki , ustaw ja pionowo, zalej zupą tak coby sie gaźnik wypełnił (do póki nie przestanie szybko leciec) i patzr jak szybko poziom zupy opada w strzykawce(przez godzine) Jezeli nie opada w ogóle to jest git, jeżeli opada to przy strzykawce 100ml moze byc max kilka milimetrów w ciagu godziny.

Na początek zacznij używac kranika.

 

sam to chyba na poczekaniu wymysliles... bo jak podlaczysz strzykawke do wezyka to nie wyleci z niej paliwo poniewaz tloczek szczelnie ja zamyka z drugiej strony i wytworzy sie podcisnienie, wiec pomysl nie bardzo, nadcisnienie w baku przy dobrze dzialajacym zaworku tez nie powinno byc przyczyna tego.... paliwo poprostu opuszcza komore plywakowa albo przez odparowanie albo wyciek

pozdr.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qpa ,powiem tak: wez se kawałek cieńkiego , przeźroczystego wężyka , podłacz do kapilary na spodzie komory pływakowej i unies w góre , powiedzmy powyzej przepustnicy, odkrec srube spustu zupy na dole komory i obserwój poziom paliwa w wezyku. Jezeli jest na poziomie 6-8mm ponizej płasczyzny komory pływakowej i sie utrzymuje to zaworek iglicowy jest okej. Jezeli sie nie utrzymuje a wzrasta to zaworek iglicowy do dupy.Jezeli sie utrzymuje na innym poziomie to trza ustawic poziom zupy przez dogięcie blaszki na pływaku. jescze jedna sytuacja- jak bedzie za wysoko poziom paliwa ustawiony tozupa nie przestanie leciec i wyladuje w gardzieli poprzez dysze.

 

 

cytat

"sam to chyba na poczekaniu wymysliles... bo jak podlaczysz strzykawke do wezyka to nie wyleci z niej paliwo poniewaz tloczek szczelnie ja zamyka z drugiej strony i wytworzy sie podcisnienie, wiec pomysl nie bardzo, nadcisnienie w baku przy dobrze dzialajacym zaworku tez nie powinno byc przyczyna tego.... paliwo poprostu opuszcza komore plywakowa albo przez odparowanie albo wyciek

pozdr."

 

Żeby mu zupa w 2 godziny wyparowała to musiałby to byc aceton ;]

 

A jak mawiał Owsiak: Róbta Co Chceta!

Dla mnie bobma bo na takich experymentach zarabiam :)

 

Pzdr.

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...