m16 Opublikowano 18 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Wyłącznik kontrolki mieści się w górnej tylnej części lewego karteru. Jest to sprężynująca blaszka oddzielona od masy tulejką izolującą. Cytat:W środku silnika jest taki okrągły wałek na którym są rowki od odpowiednich biegów. Gdy włączysz luz to taka wydłużona część tego wałka dotyka blaszki Za zamknięcie obwodu (dotknięcie do tej blaszki) nie odpowiada żaden wałek, tylko mechanizm zmiany biegów.Seba a nie wiesz czy ciezko by to bylo zaadaptowac do charta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 18 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Wyłącznik kontrolki mieści się w górnej tylnej części lewego karteru. Jest to sprężynująca blaszka oddzielona od masy tulejką izolującą. Cytat:W środku silnika jest taki okrągły wałek na którym są rowki od odpowiednich biegów. Gdy włączysz luz to taka wydłużona część tego wałka dotyka blaszki Za zamknięcie obwodu (dotknięcie do tej blaszki) nie odpowiada żaden wałek, tylko mechanizm zmiany biegów.Seba a nie wiesz czy ciezko by to bylo zaadaptowac do charta ?Daj mi zdjęcie mechanizmu zmiany w Charcie to pomyślimy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 18 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Hmmm...... na jutro bede mial przeskanowany schemat :-)Bo i tak bede mial skrzynie rozbierana bo cos jest z nia nie tak to moze by sie przy okazji to udalo zamatowac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 18 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Hmm ja tam nigdy nie patrze na ta katrolke, zawsze po prostu puszczam powoli sprzeglo i jak zaczya gasnac to znow sprzeglo wciskam i wrzocam looz ;) A kontrolka to taki bajer jak sie sciemnia :) Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 18 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Jak pierwszy raz jeździłem motorowerkiem, to taka kontrolka bardzo się przydawała, szczególnie, że tam było aut. sprzęgło (nie wiem kto to wymyślił!!!)Biegi czasem nie chciały się redukować (może brak umiejętności?) i wiedziałem,czy mam luz, czy jest na biegu. :smile2: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 20 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Oto obiecane schematy - nie wiem ktore sie przydadza wiec daje wszystkie ;-) SCHEMAT PRZELOZEN: SKRZYNIA BIEGOW: ZMIENIACZ BIEGÓW: Jeszcze raz prosze o pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 z tych schematów niewiele wynikaprzydało by się zdjęcie złożonego mechanizmu razem z karterem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 20 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Niestety takim czyms nie dysponuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.