Skocz do zawartości

olej 4t wlany do silnika 2t


WojtekBpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a jak myślisz? czy olej do 4t powinien być w 2t chyba skoro pisze 4t i 2t to jest jakaś różnica....

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej do silnikow czterosuwowych ma to do siebie ze nie ulega spalaniu przynajmniej w takim stopniu jak olej to 2T. efektem jazdy na takim oleju moze byc wytworzenie sporej ilosci nagaru co na pewno korzysci nie przyniesie.

 

olej stworzony do 2t ulega czyst(sz)emu spalaniu i nie pozostawia po sobie wiekszej ilosci syfu jakim jest nagar.

 

mozna jezdzic bo w sytuacji awaryjnej sam tak robilem, ale to nie jest najlepsze rozwiazanie.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz lepiej GDZIE jest wlany ten olej...do dozownika? do skrzyni gdzie? jak w skrzyni i ma właściwą lepkość to może być...nic ci się nie zepsuje....:) (teraz się narażę wszystkim miłośnikom Motul Transoil Expert 10W40 :icon_mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrzyni może być........z tego co pamiętam w motocyklach 4t jest jeden olej do smarowania skrzyni i częsci roboczej silnika więc olej ten olej nadaje sie.....

 

natomiast w samochodzie napewno jest oddzielny do silnika i odzdzielny do skrzyni więc tu sam nie wiem.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie czy wytarte tarcze i padnięte sprężyny mogą być przyczyna ciągnięcia??? na pewno ślizgania ale czy ciągnięcia? Taka mała nie logiczność....nie wiem hmmm

 

No jak Ci pociąga to sprzęgło to spróbuj podregulować jak to nic nie da to musisz zmienić olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak myślisz? czy olej do 4t powinien być w 2t chyba skoro pisze 4t i 2t to jest jakaś różnica....

 

jest różnica, że olej w 4t smaruje ukł. tłokowo-korbowy i rozrząd, ale oprócz tego też ma za zadanie pracować ze skrzynią biegów i sprzęgłem, które są przecież praktycznie takie same w 2t i 4t (mówię o moto z mokrym sprzęgłem..)

Jeśli olej jest przeznaczony do silnika 4t, czyli na przykład Bandita, to Twoim zdaniem skrzyni w DT 80 zaszkodzi?

 

Ale jaki olej ?do mieszanki czy do skrzyni? Jak do mieszanki to juz lepiej zalej Orlenowskim a jak do skrzyni to Motul 2T lub inne ale napewno nie od 4T

 

dlaczego na pewno nie od 4t? a czy Twoim zdaniem w moto 4t olej nie smaruje skrzyni i sprzęgła?

 

 

Ja tam zawsze mówię, że ważne jest, żeby olej był olejem silnikowym do motocykli i co ważne do moto z mokrym sprzęgłem (bo to jest tutaj najistotniejsze) i wtedy spokojnie mozna lać też do 2t, no chyba że producent zaleca jakieś inne fiki miki, np. przekładniowy... :) wtedy przekładniowy jak najbardziej wskazany... :evil:

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...