Skocz do zawartości

pytania do posiadaczy gsx600r k1-2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanka dotyczące gsx600r k1 lub k2

 

Mam teraz cbr f4 a chciałbym przeskoczyć na k1

1. czy ktoś z was oblatywał obydwie maszyny??

2. jakie wrażenia z porównania ?

3. czy narawdę k1 jest o wiele bardziej wściekłe od f4?? (różnica między wtryskiem a gaźnikami jest duża??)

4. na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie??

 

jest to dla mnie bardzo ważne bowiem motocykl to dorobek mojego krótkiego życia a nie chciałbym jakiegoś babola popełnić.

 

z góry dzieki za pomoc

i może wkrótce dołącze do rodziny Suzuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam pytanka dotyczące gsx600r k1 lub k2

 

Mam teraz cbr f4 a chciałbym przeskoczyć na k1

1. czy ktoś z was oblatywał obydwie maszyny??

2. jakie wrażenia z porównania ?

3. czy narawdę k1 jest o wiele bardziej wściekłe od f4?? (różnica między wtryskiem a gaźnikami jest duża??)

4. na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie??

 

jest to dla mnie bardzo ważne bowiem motocykl to dorobek mojego krótkiego życia a nie chciałbym jakiegoś babola popełnić.

 

z góry dzieki za pomoc

i może wkrótce dołącze do rodziny Suzuki.

 

Witam, najpierw dwa słowa wstępu.

Jestem plastikowym chłopakiem z Poznania. Nigdy nie byłem ani nie pisałem na żadnym forum. Do jazdy podchodzę raczej praktycznie i zamiast o tym pisać staram się jeździć. Jestem stałym bywalcem poznańskiego toru czasem też startuję w amatorskich zawodach. Od jakiegoś czasu korciło mnie żeby zobaczyć co dzieje się na takich forach. Ponieważ obecnie latam GSX-Rem zacząłem szukać i trafiłem na Twój post.

 

Moje pierwsze pytanie jest takie dlaczego chcesz przeskoczyć z f4 na k1??? Latałem już wszystkimi 600-tkami i nie widzę najmniejszego powodu żebyś zamieniał sprzęta. Masz cudną maszynę i skoro chcesz ją zmieniać to chyba dlatego że nie masz pojęcia jakiego potwora masz po dupskiem. Przecież f4 prowadzi się bajecznie, ma zajebistą pałę i spełnia oczekiwania każdego najbardziej wymagającego plastikowego chłopaka jednocześnie będąc wyśmienitym sprzętem na początek gdyż ten model wybacza wiele błędów kierowcy. Poza tym można ją nieźle dłubnąć i pare kucy jej dodać jak ktoś już nieźle ogarnia.

 

Jeśli chodzi o GSX-R to oczywiście też jest zajebisty. Na torze daje radę i po mieście też można poszaleć ale z f4 nigdy bym na niego nie przeskoczył a wierz mi znam ten motocykl. Jeśli chodzi o różnicę między wtryskiem a gaźnikiem to tylko doświadczeni motocykliści zauważą jakąś różnicę reszta będzie tylko się kumplom chwalić że mają wtrysk i że dzięki któremu moto to diabeł wcielony. Jeśli o mnie chodzi to rzeczywiście wygląd gsx-r ów jest bardziej agresywny i lanserski ale chyba nie jesteś pajacem co chce lachony rwać tylko lubisz ostrą jazdę na kolanku... to tyle na razie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, najpierw dwa słowa wstępu.

Jestem plastikowym chłopakiem z Poznania. Nigdy nie byłem ani nie pisałem na żadnym forum. Do jazdy podchodzę raczej praktycznie i zamiast o tym pisać staram się jeździć. Jestem stałym bywalcem poznańskiego toru czasem też startuję w amatorskich zawodach. Od jakiegoś czasu korciło mnie żeby zobaczyć co dzieje się na takich forach. Ponieważ obecnie latam GSX-Rem zacząłem szukać i trafiłem na Twój post.

 

Moje pierwsze pytanie jest takie dlaczego chcesz przeskoczyć z f4 na k1??? Latałem już wszystkimi 600-tkami i nie widzę najmniejszego powodu żebyś zamieniał sprzęta. Masz cudną maszynę i skoro chcesz ją zmieniać to chyba dlatego że nie masz pojęcia jakiego potwora masz po dupskiem. Przecież f4 prowadzi się bajecznie, ma zajebistą pałę i spełnia oczekiwania każdego najbardziej wymagającego plastikowego chłopaka jednocześnie będąc wyśmienitym sprzętem na początek gdyż ten model wybacza wiele błędów kierowcy. Poza tym można ją nieźle dłubnąć i pare kucy jej dodać jak ktoś już nieźle ogarnia.

 

Jeśli chodzi o GSX-R to oczywiście też jest zajebisty. Na torze daje radę i po mieście też można poszaleć ale z f4 nigdy bym na niego nie przeskoczył a wierz mi znam ten motocykl. Jeśli chodzi o różnicę między wtryskiem a gaźnikiem to tylko doświadczeni motocykliści zauważą jakąś różnicę reszta będzie tylko się kumplom chwalić że mają wtrysk i że dzięki któremu moto to diabeł wcielony. Jeśli o mnie chodzi to rzeczywiście wygląd gsx-r ów jest bardziej agresywny i lanserski ale chyba nie jesteś pajacem co chce lachony rwać tylko lubisz ostrą jazdę na kolanku... to tyle na razie

 

pozdrawiam

 

witam CIę

czemu mam ochote na zmiany??

może i wyda Ci się to śmieszne ale chodzi mi o wygląd motocykla (jeśli chodzi o układ jezdny w F4 to nie mam żadnych zastrzeżeń)

nie chodzi mi też o rawnie panienek na moto bo to nie mój styl,

gixer bardziej mi sie podoba jak f4 i ot cała sprawa

dlatego pytam o ewentualne słabe strony - na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie...

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam CIę

czemu mam ochote na zmiany??

może i wyda Ci się to śmieszne ale chodzi mi o wygląd motocykla (jeśli chodzi o układ jezdny w F4 to nie mam żadnych zastrzeżeń)

nie chodzi mi też o rawnie panienek na moto bo to nie mój styl,

gixer bardziej mi sie podoba jak f4 i ot cała sprawa

dlatego pytam o ewentualne słabe strony - na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie...

 

pozdr

 

 

Wiesz ja rozumiem, że lubimy gdy nam się podobają nasze maszyny ale skoro bardziej podoba Ci się GSX-R to po grzyba było kupować CBR-ke przecież hondy są zazwyczaj droższe od suzuki więc spokojnie mogłeś kupić??

 

Na co zwracać uwagę przy zakupie?? Ja przede wszystkim zwracam uwagę na to kto nim jeździł. Przed zakupem gadam z kolesiem chwile o tym jak jeździ zadaję podchwytliwe pytania na temat techniki jazdy i od razu widzę z kim mam do czynienia. Jeśli pieprzy jakieś głupoty to od razu widzę że maszynka przez niego nie mogła być katowana bo koleś to lama i nie ma pojęcia o jeździe. Resztę stanu technicznego to jak przy zakupie każdego moto. Warto lukać wszędzie, nawet zapłacić żeby go ktoś obcykany w temacie obejrzał. Nic specjalnego.

 

Ale mam pytanie do Ciebie, ile czasu śmigasz (ile kilometrów przelatałeś)?? Pytam bo jeśli jesteś początkujący (jeździsz mniej niż sezon = około 20 tyś km) to odradzał bym Ci całą mocą zmianę motocykla. Dziś Ci się podoba ten jutro tamten i tak w kółko. Nowe modele wchodzą teraz tak szybko że ciężko nadążyć, najczęściej są niedopracowane z tego pośpiechu a Twoja maszynka to jeden z najbardziej udanych modeli. Nic tylko lać waszkę i ogień. Wygląd motocykla to najmniej ważna sprawa choć moim zdaniem cbr-ka to dzieło sztuki. Rób jak uważasz ale pewnie wydasz kaskę a za kilka tygodni znowu będziesz chciał zmieniać. Moja rada od naprawdę doświadczonego motocyklisty - jazda, jazda jazda wygląd nieistotny. Nie mam na celu Cię obrażać ale z doświadczenia wiem że czym bardziej ktoś na wygląd patrzy tym gorzej jeździ. Mam wielu takich znajomych to się z nich tylko potem wszyscy śmieją.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym ci radził kupno gsxera ale litra. Jeśli ma to być motocykl do codziennej jazdy to na pewno lepiej się sprawdzi aniżeli 600. Ew jeśli zależy ci tak na wyglądzie to bierz 954 i ciesz się jazdą oraz mocą dostępna z dużo niższych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja rozumiem, że lubimy gdy nam się podobają nasze maszyny ale skoro bardziej podoba Ci się GSX-R to po grzyba było kupować CBR-ke przecież hondy są zazwyczaj droższe od suzuki więc spokojnie mogłeś kupić??

 

Na co zwracać uwagę przy zakupie?? Ja przede wszystkim zwracam uwagę na to kto nim jeździł. Przed zakupem gadam z kolesiem chwile o tym jak jeździ zadaję podchwytliwe pytania na temat techniki jazdy i od razu widzę z kim mam do czynienia. Jeśli pieprzy jakieś głupoty to od razu widzę że maszynka przez niego nie mogła być katowana bo koleś to lama i nie ma pojęcia o jeździe. Resztę stanu technicznego to jak przy zakupie każdego moto. Warto lukać wszędzie, nawet zapłacić żeby go ktoś obcykany w temacie obejrzał. Nic specjalnego.

 

Ale mam pytanie do Ciebie, ile czasu śmigasz (ile kilometrów przelatałeś)?? Pytam bo jeśli jesteś początkujący (jeździsz mniej niż sezon = około 20 tyś km) to odradzał bym Ci całą mocą zmianę motocykla. Dziś Ci się podoba ten jutro tamten i tak w kółko. Nowe modele wchodzą teraz tak szybko że ciężko nadążyć, najczęściej są niedopracowane z tego pośpiechu a Twoja maszynka to jeden z najbardziej udanych modeli. Nic tylko lać waszkę i ogień. Wygląd motocykla to najmniej ważna sprawa choć moim zdaniem cbr-ka to dzieło sztuki. Rób jak uważasz ale pewnie wydasz kaskę a za kilka tygodni znowu będziesz chciał zmieniać. Moja rada od naprawdę doświadczonego motocyklisty - jazda, jazda jazda wygląd nieistotny. Nie mam na celu Cię obrażać ale z doświadczenia wiem że czym bardziej ktoś na wygląd patrzy tym gorzej jeździ. Mam wielu takich znajomych to się z nich tylko potem wszyscy śmieją.

 

pozdrawiam

 

to mój pierwszy sezon na f4 no i niesety dużo km nią nie zrobiłem

co do ceny to kupiłem od gościa tą f4 za naprawde niedużą kasę moto (człowiek miał ciśnienie na kase) (sprawdzone przez mechaniora przed zakupem) w tym czasie gsx600r k1 kosztował minimalnie 2k więcej jak ja zakupiłem swoją sztukę

skoro piszesz i radzisz żebym zapewne opanował ją dobrze zanim coś zmienie to Cię posłucham jako kogoś bardziej doświadczonego

 

dzięki za porady

szacunek

:icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanka dotyczące gsx600r k1 lub k2

 

Mam teraz cbr f4 a chciałbym przeskoczyć na k1

1. czy ktoś z was oblatywał obydwie maszyny??

2. jakie wrażenia z porównania ?

3. czy narawdę k1 jest o wiele bardziej wściekłe od f4?? (różnica między wtryskiem a gaźnikami jest duża??)

4. na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie??

 

jest to dla mnie bardzo ważne bowiem motocykl to dorobek mojego krótkiego życia a nie chciałbym jakiegoś babola popełnić.

 

z góry dzieki za pomoc

i może wkrótce dołącze do rodziny Suzuki.

 

 

witam medyk88

 

Ja ma troszke inne zdanie niz GSX-Rider nawet bym sie nie zastanawial miedzy cbr f4 a k1 k2 k3, f4 to przeciez raczej turystyczne moto a gsxr to typowy sport, mialem juz prawie wszystki modele gsxr zaczynalem kilkansasie lat temu wlasnie na cbr f niby 110koni w k1 600 wtrysk 116koni a robi duza robote. F4 latalem po 250 paki a z k2 600 270 a to niby tylko 6 koni. Jak ktos juz toche po smiga postawi gsxr 600 z manetki a f4 z chiny. Zasadnicza roznica jest to ze k1 ma juz wtrysk co daje wieksza moc ciagnie zawsze tak samo mniej pali nie bawisz sie w zadne sinchronizacje gaznikow na kloe mozesz jechac non stop a nie martwic sie ze paliwo sie skonczylo w gaznikach :biggrin: Kazda sztuka posiada amor skretu a to super sprawa. Ja rowniez jestem zdania ze jak juz toche polatales 600 to zmien chociaz na 750 lub 1000 bo w nastepnym sezonie zlapiesz bakcyla i znowu bedziesz szukal cos mocniejszego. Ja osobiscie z hondy i yamahay sie wyleczylem smigam tylko suzuki chociaz zajmuie sie motocyklami. Jedenyne na co mozesz zwrocic uwage to czy tarcze przednie nie maja luzu jak bedziesz sprawdzal to nie na boki tylko przod tyl bo to duzy koszt nowe okolo 1000zl, i silnik czy rowno pracuje bo w 600 lubi obrocic panewke ale to w starszych (do 2000r)reszta jest nie zawodna skrzynia ok zawieszenie tez. Oczywiscie jak bedziesz zmienial to dobrze obejrzyj moto najlepiej z kims co sie na tym zna.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gsx-ra 600 mam dopiero 2 miechy, jedyny minus to na dzień dobry padł mi alternator na szczęście znalazłem na allegro za 80pln, jeżdziłem na F4 i powiem Ci że to całkiem inne motocykle, inna pozycja za kierą, K1 faktycznie jest bardziej agresywny, inaczej oddaje moc powiedziałbym że do 10k obrotów ciągnie jak f4 na całej charakterystyce, ale jazda zaczyna się dopiero powyżej 10k jak nie odpuścisz manetki lub nie wrzucisz na 2 to moto wstaje na koło, f4 tego nie potrafi :) jednak gdybym zmieniał bike na Twoim miejscu rozglądnąłbym się za 750 wygląd ten sam a kilka koni więcej sztywniejszy wahacz i zawiecha up-d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam medyk88

 

Ja ma troszke inne zdanie niz GSX-Rider nawet bym sie nie zastanawial miedzy cbr f4 a k1 k2 k3, f4 to przeciez raczej turystyczne moto a gsxr to typowy sport, mialem juz prawie wszystki modele gsxr zaczynalem kilkansasie lat temu wlasnie na cbr f niby 110koni w k1 600 wtrysk 116koni a robi duza robote. F4 latalem po 250 paki a z k2 600 270 a to niby tylko 6 koni. Jak ktos juz toche po smiga postawi gsxr 600 z manetki a f4 z chiny. Zasadnicza roznica jest to ze k1 ma juz wtrysk co daje wieksza moc ciagnie zawsze tak samo mniej pali nie bawisz sie w zadne sinchronizacje gaznikow na kloe mozesz jechac non stop a nie martwic sie ze paliwo sie skonczylo w gaznikach :icon_biggrin: Kazda sztuka posiada amor skretu a to super sprawa. Ja rowniez jestem zdania ze jak juz toche polatales 600 to zmien chociaz na 750 lub 1000 bo w nastepnym sezonie zlapiesz bakcyla i znowu bedziesz szukal cos mocniejszego. Ja osobiscie z hondy i yamahay sie wyleczylem smigam tylko suzuki chociaz zajmuie sie motocyklami. Jedenyne na co mozesz zwrocic uwage to czy tarcze przednie nie maja luzu jak bedziesz sprawdzal to nie na boki tylko przod tyl bo to duzy koszt nowe okolo 1000zl, i silnik czy rowno pracuje bo w 600 lubi obrocic panewke ale to w starszych (do 2000r)reszta jest nie zawodna skrzynia ok zawieszenie tez. Oczywiscie jak bedziesz zmienial to dobrze obejrzyj moto najlepiej z kims co sie na tym zna.

pozdrawiam

 

z tym ze f4 z gazu na kolo sie nie zgodza mam aktualnie taki sprzet i idze na kolo bez problemu, wiadomo f4 jest to fka czyli bardziej nadaje sie do turystyki i jest napewno wygodniejsza w dwie osoby. Ja wybieralem pomiedzy r6 99-00 a fr 99-00 i padl wlasnie wybor na f4 i jeztem bardzo zadowolony jak dlamnie lepsza w tym ze mniej pali wiekszy promien skretu w r6 nawracasz jak tirem kierownica sie prawie nie skreca!!! no i moj plecaczek nie narzeka jak jezdzi ze mna a odejscie ma f4 z dolu lepsze niz r6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

z tym ze f4 z gazu na kolo sie nie zgodza mam aktualnie taki sprzet i idze na kolo bez problemu, wiadomo f4 jest to fka czyli bardziej nadaje sie do turystyki i jest napewno wygodniejsza w dwie osoby. Ja wybieralem pomiedzy r6 99-00 a fr 99-00 i padl wlasnie wybor na f4 i jeztem bardzo zadowolony jak dlamnie lepsza w tym ze mniej pali wiekszy promien skretu w r6 nawracasz jak tirem kierownica sie prawie nie skreca!!! no i moj plecaczek nie narzeka jak jezdzi ze mna a odejscie ma f4 z dolu lepsze niz r6.

racja, moja f4 też łatwo szła na koło

 

ale mój wybór padł jednak na 600 k1 i takiej se teraz szukam

 

ps. to se temat odświerzyłem

 

pozdrawiam

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum, to witam wszystkich.

 

 

Większość została już napisana, ja od siebie dodam, że nie widzę sensu zamiany F4 na K1.

 

 

Wiadomo różnicę na pewno będziesz dostrzegać, ale nie spodziewałbym się na Twoim miejscu jakiś super różnic i tego, że Gixer będzie potworem nie do okiełznania w porówaniu z Hondą.

 

 

Dlatego też, ja na Twoim miejscu rozglądałbym się za jakąś 750, która na pewno dostarczy Ci więcej wrażeń.

 

Niemniej, polecam Ci 600 K1. Gdybym miał drugi raz kupować, to wybór byłby ten sam.

Edytowane przez VidaL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...