Gwoździu Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Witam! Nie wiem co sie dzieje, ale nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Kręciłem śrubkami i nic sie dzieje. mam 1100 rpm. Nowa fajka, świeca, przewód zapłonowy. Zapłon mam elektroniczny. Nie mam ładowania przy takich obrotach i kierunki też nie chcą działać. Dopiero od ok 1400 zaczynają mrugać. Czyściłem dysze biegu jałowego, podniosłem poziom paliwa w komorze pływakowej i ........ NICMacie jakieś pomysły? Thank you from the mountain :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 ja bym postaral sie jednak "pokrecic srobkami" zobacz gdzies w opisie jakie powinny byc ustawienia...jesli nic nieda....to moza masz swiece padnieta,albo brudna, jaki jest kolor swiecy? to sie zaraz okaze co jest nietak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 ciekawi mnie to z tymi kierunkami...ja tak mialem kiedsy w MBXie (dzialala tylko lewa strona kierunkow) ale wtedy sprawdzilem cala instalacje elektryczna (10h siedzialem:D) i doszedlem do tego ze jeden kabelek ledwo dotykal tego co dotykac powinien...ale u Ciebie pewnie nie chodzi o elektryke jesli po wkreceniu na obroty jest OK..a dzialaja na wylaczonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Moze masz za bardzo zabrudzony filtr powietrza lub moze gdzies jest nieszczelnosc i do gaznika dostaje sie jakies falszywe powietrze ?Tak czy inaczej zrob jak powiedzial Dgree i sprawdz najpierw swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 ale skoro swieca nowa...to chyba to jednak ustawienie gaznika...ale trzeba wiedziec co i jak krecic, a nie tak na sluch...najlepiej wszystkie srubki ustawic dokaldnie tak jak jest w opise....ale zobacz jaki masz kolor swiecy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Podnoszenie poziomu paliwa jeszcze obniża obroty.Jak bedzie za wysoki poziom to nawet nie da sie ich ustawić.Zmniejsz poziom paliwa i sprawć regulator napiecia i wszystkie przewody od niego.Możliwe że masz też za duża przerwę na świecy i "zabiera" za dużo pradu, Wyattan tak miał w TSZmniejszyłem mu przerwe i teraz śmiga ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Migacze powinny świecić niezależnie od tego czy masz ładowanie czy nie. Możliwe ża masz albo padnięty akumulator albo duże spadki napięć w instalacji.Co do gaźnika, przeczyść go porządnie, przedmuchaj dysze. Sprawdź stan dysz, czy nie są rozkalibrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 do gaznika dostaje sie jakies falszywe powietrze wg mnie na 99,9999999999999999% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Jeśli masz elektroniczny zapłon musisz miec dobrze naładowany akumulator. Wiem na podstawie mojej MZ. Jeśli bys potrzebował instrukcji jak ustawić te śrubki to daj znac, moge Ci zeskanowac odpowiedni rozdział w mojej książce Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 17 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 Dzięki za wszystkie podpowiedzi, jak bede mial chwilke to posprawdzam i dam znac co z tego wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 dobrze jest pokrecic srubka do co2 to ta mniejsza z boku gaznika w simie dzialalo w ecie nie krecilem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 19 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2004 Sprawdzalem. po troche dluzszej trasie. Świeca jest brazowa, sucha. Wiec mieszanka ok. Kierunki dzialaja (chyba akumulatorek byl niedoladowany bo w garazu zimno straszliwie i moze dlatego tracil pojemnosc ). Śrubkę od ilości co2 mam wykrecona na ok. 1.7 obrotu. A od mieszanki na ok.3. Ciekawa sprawa. Po rozgrzaniu silnika, kiedy sie zatrzymuje (np. na światłach) to obroty przez chwile sa w granicach 1200-1300, a po ok 10sek, juz mam 1100 i silnik ledwie sie kreci. Moze zapłon jest przestawiony? Skladalem maszyne po sporym dzwonie i moze od uderzenia zmienilo sie wyprzedzenie? P.SPilnie szukam wahacza do etz 251 .Niekoniecznie najtanszego ale koniecznie prostego bo ciezko gdziekolwiek dostac takowy a rozpoczecie sezonu na Bemowie coraz bliżej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Posiadam zapasowy wahacz do MZ TS 250/1 ale nie wiem czy pasuje to etz. pozdrawiam. billy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Niestety Tez nie wiem czy bedzie pasowal taki wahacz :roll: . Jak gdzies sprawdze to dam znac Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.