Skocz do zawartości

Za niskie obroty :(


Gwoździu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Nie wiem co sie dzieje, ale nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Kręciłem śrubkami i nic sie dzieje. mam 1100 rpm. Nowa fajka, świeca, przewód zapłonowy. Zapłon mam elektroniczny.

Nie mam ładowania przy takich obrotach i kierunki też nie chcą działać. Dopiero od ok 1400 zaczynają mrugać. Czyściłem dysze biegu jałowego, podniosłem poziom paliwa w komorze pływakowej i ........ NIC

Macie jakieś pomysły?

 

Thank you from the mountain :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie to z tymi kierunkami...ja tak mialem kiedsy w MBXie (dzialala tylko lewa strona kierunkow) ale wtedy sprawdzilem cala instalacje elektryczna (10h siedzialem:D) i doszedlem do tego ze jeden kabelek ledwo dotykal tego co dotykac powinien...ale u Ciebie pewnie nie chodzi o elektryke jesli po wkreceniu na obroty jest OK..a dzialaja na wylaczonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnoszenie poziomu paliwa jeszcze obniża obroty.

Jak bedzie za wysoki poziom to nawet nie da sie ich ustawić.

Zmniejsz poziom paliwa i sprawć regulator napiecia i wszystkie przewody od niego.

Możliwe że masz też za duża przerwę na świecy i "zabiera" za dużo pradu, Wyattan tak miał w TS

Zmniejszyłem mu przerwe i teraz śmiga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migacze powinny świecić niezależnie od tego czy masz ładowanie czy nie. Możliwe ża masz albo padnięty akumulator albo duże spadki napięć w instalacji.

Co do gaźnika, przeczyść go porządnie, przedmuchaj dysze. Sprawdź stan dysz, czy nie są rozkalibrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz elektroniczny zapłon musisz miec dobrze naładowany akumulator. Wiem na podstawie mojej MZ.

 

Jeśli bys potrzebował instrukcji jak ustawić te śrubki to daj znac, moge Ci zeskanowac odpowiedni rozdział w mojej książce

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem. po troche dluzszej trasie. Świeca jest brazowa, sucha. Wiec mieszanka ok. Kierunki dzialaja (chyba akumulatorek byl niedoladowany bo w garazu zimno straszliwie i moze dlatego tracil pojemnosc ). Śrubkę od ilości co2 mam wykrecona na ok. 1.7 obrotu. A od mieszanki na ok.3.

Ciekawa sprawa. Po rozgrzaniu silnika, kiedy sie zatrzymuje (np. na światłach) to obroty przez chwile sa w granicach 1200-1300, a po ok 10sek, juz mam 1100 i silnik ledwie sie kreci.

Moze zapłon jest przestawiony? Skladalem maszyne po sporym dzwonie i moze od uderzenia zmienilo sie wyprzedzenie?

P.S

Pilnie szukam wahacza do etz 251 .Niekoniecznie najtanszego ale koniecznie prostego bo ciezko gdziekolwiek dostac takowy a rozpoczecie sezonu na Bemowie coraz bliżej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...