Skocz do zawartości

WSK M06-Z 1960r. remont


bluepoint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Własnie przeszukuję płyty DVD i zbieram z nich serwisówki do jednego folderu, gdzieś tam jest skan instrukcji obsługi M17. Znajdę to zapodam schemat za kilka minut.

 

Ok, już mam, szybki jestem. :biggrin:

 

Sorki za jakość ale książka którą skanowałem była dość czerstwa.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...506d1f6de9.html

gurim wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym malowaniem sprejem to przemysł dobrze bo po pierwsze to kicha a po drugie wyniesie Cie to drożej od normalnego akrylu. Jakiś znajomy jak ma kompresor to koszt ok 100z za akrylł a spreji na cały moto wywalisz z 10 a tanie nie są :)

 

 

Spoko, duża pucha szpraju kosztuje mnie 7.50, zużyłem narazie 3 puszki, jeszcze boczki mam do malowania. :biggrin: Nie robię tej WSK na wystawę, ani na pokaz ani na 100% oryginał. Robię ją bo długa zima była i się nudziłem a WSK w strasznym stanie była i ani tego poskładać jak jest ani restaurować bo inne moto w kolejce stoją, więc postanowiłem zrobić "budżetowy" remont o czym pisałem w sąsiednim temacie. Ot, taki test - za ile najtaniej da się zrobić WSK bez buraczenia i przerabiania na cross czy ścigacza. Nie wiem ile do dziś wydałem, ale nie więcej niż 50PLN. Jeszcze łożyska i uszczelniacze do silnika muszę kupić (kolejne 30PLN), pręt hamulca i coś tam jeszcze i będzie git. W sumie to zbyt fajnie nie wyszło to wszystko, ale o to mnie chodziło - zrobić pod oryginał za kilka PLN zamiast przerabiać wrak na cokolwiek czy złomować.

 

A robię ją bo nie może leżeć w częściach bo się pogubi, a że się nudziłem to zacząłem grzebać. Przyjdzie lepszy czas na tą WSK, wteyd ją zrobię. Warunki mam w pracy, kompresor i sprzęt i miejsce, ale sezon idzie więc zarobiony po uszy, dopiero zimą będę mógł coś zrobić. Chyba że ją sprzedam bo chodzi mi po głowie pozbycie się jej i Koszmara 230 i nabycie czegoś ciekawszego.

 

Uchylę rąbka tajemnicy, pokażę bardzo kiepskie foto z telefonu. :biggrin: Co by za dużo nie było widać. :biggrin: Jak skończę to wrzucę normalne, cyfrowe fotki. I wcale nie jest tak mocno czerwona. :icon_mrgreen:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb2a9fc252237528.html

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor od pokazanego odbiega i to znacznie ale pewnie to wina aparatu, ogolnie lepiej zlozyc w tzw domowym budzecie jak czekac na lepsze czasy, bo zanim one nadejda to wiekszosc czesci sie zawieruszy i moto zniechecajac wlasciciela w prostej lini trafi na zlom :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dlatego ją składam w taki sposób. Kupiłem częściowo rozebraną, w opłakanym stanie a nie chcę żeby się pogubiła więc składam tak co by była w jednym kawałku i może nawet jeździła, wtedy nie będzie przeszkadzać. Fotki "przed" są w sąsiednim temacie założonym przez Devgron`a, bo od niego kupiłem tą WSK.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po polsku można?

 

Zamieniłem plik papierów na stertę złomu. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat(Devgron @ 31.08.2009 - 22:03) *

 

Ale maks jaki mam to jakieś 300 zł na odnowienie jej.

 

Styknie na szlif, tłok z pierścieniami i łożyska do silnika. banghead.gif

 

 

Tak tylko dla przypomnienia Twoje słowa gdy WSK jeszcze nie była Twoja :rolleyes:

Ciekaw jestem tylko kiedy poskladasz to wszystko do kupy jak najtanszym kosztem i wystawisz na allegro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to moje słowa. nic w tym dziwnego. A czytałeś moje pozostałe posty w sąsiednim temacie? Robię 'eksperyment" jak najtańszym kosztem zrobić "renowacją" co by moto uniknęło złomowania/rozszabrowania/przeróbki. Na szczęście szlif i nowy tłok już był jak ją odkupiłem. :biggrin:

 

A kiedy poskładam i na allegro? Poskładam wkrótce a nie wiem kiedy sprzedam. Chętniej bym zamienił za coś równie ciekawego.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliśmy....na zdjęciach. :biggrin: Prawie 12k za WSK..... :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam

mam takie pytanie, mam Wsk Z2 z 1963 roku nie miałem przy niej siedzenia, wiem że na pewno ma być stopniowe tylko chodzi mi o podstawę czy jest blacha czy może drewniana, jak by ktoś się podzielił wiedzą a najlepiej foto dolnej częścią siedzenia to było by bardzo fajnie :bigrazz:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...