Kemuel Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) WitamNiedawno zakupiłem Suzuki GSX 600F z 1991roku i wszystko było fajnie do czasu kiedy któregoś pięknego dnia chciałem sobie pośmigać a tu przelewa się paliwo przez dolny wężyk wychodzący z puszki z filtrem powietrza.Sprawdziłem olej na szybce kontrolnej i okazało się że jest w niej pełno oleju. Dałem do naprawy , mechanik stwierdził że jest za wysoki stan benzyny ustawiony w gaźnikach i igliczki porysowane , oraz że są membrany podziurawione.Wymieniliśmy więc igliczki , filtr powietrza oleju, wleliśmy nowy olej, ustawił poziomy paliwa w gaźnikach ,zsynchronizował gaźniki , zostawiłem tylko stare membrany bo to już zbyt drogi temat . Po tych wszystkich zabiegach odebrałem motor i zrobiłem około 20km pozostawiłem go na kilka dni bez ruchu w zamkniętym garażu i gdy znowu chciałem pojeździć patrze że z wężyka znowu leci paliwo i jest wyższy stan oleju w kontrolce niż powinien być.O co tu chodzi Jaka jest przyczyna tego co się dzieje.Proszę pomóżcie Edytowane 18 Lipca 2008 przez Kemuel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Standard wymienione same igliczki bez gniazd. Wymieniać sie powinno komplet igliczka + gniazdo. Ale tego nikt nie robi bo to można kupić jedynie w serwisie a to już koszty. Doraźne rozwiązanie to wstawienie elektrozaworu benzynowego z samochodowej instalacji LPG i podłączenie go pod światła. Tanie rozwiązanie ale nie rozwiązujące problemu do końca. Zabezpiecza jednak przed przedostaniem się benzyny do oleju. No i olej wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Oprócz zaworków iglicowych (rozumiem że to wymieniałeś, takie aluminiowe z gumką na końcu) często w gaźnikach jest odpowietrzenie komory pływakowej. Jak to się zatka, to paliwo się leje. A membrany chociaż załataj, bo inaczej gaźniki nie będą poprawnie działać. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) dzięki za szybką pomocjaki jest koszt tych gniazd od igliczek ?napiszczcie mi też czy sam dam radę wymienić olej tzn gdzie jest znajduje się śruba wylwu oleju i czy trzeba wymienić też filtr oleju skoro go pare kilometrów temu wymieniłem i czy też znowu filtr powietrza wymieniać gdyby był mokry??a jeszcze gdzie jest te odpowietrzenie ?i jak lub czym załatać te membrany? Edytowane 18 Lipca 2008 przez Kemuel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Koszt gniazd może byc duży - nawet 100 za gniazdoDasz radę wymienic olej sam - jak? Ściągnij serwisówkę.Jeżeli masz filtr papierowy, który zmoknął (od benzyny) i pracował, to możesz go wyrzucić. Jak piankowy, to wyprać i naolejować.Odpowietrzenie gaźników - jak jest to będzie w serwisówceMembrany się łata różnie, ale najszybciej klejami do gumy. Widziałem też patent z lateksem od rękawiczki, ale to troszkę rzeźba w gównie. Poszukaj kleju uretanowego. A w ogóle - poświęć chwilkę czasu na znalezienie i przeczytanie serwisówki, to większości takich pytań nie będziesz musiał zadawać. Ciężko się prowadzi naprawę, za rękę, poprzez forum.... Powodzenia! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 rzeczywiście te gniazda drogiemam serwisówkę ale po angielsku - trochę pomogło ale nie wiele - zabrałem się mimo tego zlałem olej odkręcając śrubę ale nie miałem klucza do filtra więc go zostawiłem bez zlania oleju - mam nadzieję że nic się nie staniemacie rację wymiana oleju to prosta rzecz o ile ma się wszystkie klucze muszę sobie zakupić takowy ale znalzłem przyczynę zalewania silnika benzyną: zdjołem wężyk z kranika a tam przy zgaszonym silniku benzyna kapał i to ostro a jak odpaliłem silnik i trochę dałem czadu przy zdjętym wężyku po wyłączeniu benzyna leciała jak z węża ogrodowegojeżeli wiecie napiszcie mi czy jest możliwy zakup zestawu napreawczego kranika podciśnieniowego i jak macie jkakieś linki to zapodajcie : Suzuki GSX 600F 91rok typ GN72Bz góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 kranik masz uszkodzony ale zaworki i tak powinny trzymać czyli masz uszkodzone to i to. A zestaw naprawczy kranika kupisz w klasie (zajebisty baner reklamowy na stronie forum :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 henio o jakie zaworki chodzi - o igliczki- to wymieniłem jak pisałem tyle tylko że bez gniazd ale mechanik stwirrdził że są jeszcze dobre bo rozmawiałem z nim na ten temat pare godzin temua kranik to leci jak pisałem może przez te membrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Jezeli membrana w kraniku padla to paliwo moze dostawac sie do wezyka podcisnienia i tamtedy przelewac bezposrednio do kolektora ssacego wlewajac sie bezposrednio do silnika jak i do gaznikow.Jezeli po naprawie kraqnika problem znowu wystapi to trzeba wrocic do zaworkow iglicowych w gaznikach. Niestety oryginalne zaworki z gniazdami jak i membrany to drogie czesci, czaswm warto poszukac nowszych gaznikow z rozbitka, bo moga byc tansze niz nowe czesci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 henio o jakie zaworki chodzi - o igliczki- to wymieniłem jak pisałem tyle tylko że bez gniazd ale mechanik stwirrdził że są jeszcze dobre bo rozmawiałem z nim na ten temat pare godzin temua kranik to leci jak pisałem może przez te membranyNo właśnie o te zaworki. A mechanik to niby jak stwierdził że gniazda są dobre.? A co do kranika to faktycznie tak jak pisał Adam paliwo może ciec też przewód podciśnienia omijając zaworki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Inną przyczyna nieszczelności zaworków jest oring uszczelniający gniazdo w korpusie gaźnika. Często jest sparciały i paliwo mimo zamknietego zaworka pływakowego pomału sie sączy. Profilaktycznie wymień te oringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Inną przyczyna nieszczelności zaworków jest oring uszczelniający gniazdo w korpusie gaźnika. Często jest sparciały i paliwo mimo zamknietego zaworka pływakowego pomału sie sączy. Profilaktycznie wymień te oringi.jak do tej pory to zamówiłem kranik z jakiegoś rozbitka mam 10 dni gwarancji zobaczymu może się uda i zlikwiduję wyciek jeżli nie to to zakupię chyba elektrozawór od LPG i go zamontuje dopókii nie będzie mnie stać na gaźnik ( znalzłem właściwie gość mi oferuje kkompletny gaźnik od suzuki GSX600 F z 2002 roku twierdząc że będzie pasował po drobnych przeróbkach i zmianie airboxa cały koszt to ok. 500zł0 jezeli się uda szybko uzbierać tę kwotę to się zdecyduję na zakup tego gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.