nitka Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Hej, od soboty jestem właścicielką suzuki gsr. Problem jest jednak taki, że jestem zbyt niska i baaaaardzo ciężko jest mi nad nim panować. O cofaniu na nierównym terenie i wyprowadzeniu tyłem z garażu mogę zapomnieć :wink: Słyszałam, że w takim wypadku możnaby "wpuścić" lagi, albo "skręcić" sprężynę. Czy ktoś z was mógłby mi przybliżyć temat? Z góry dzięki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Najlepszym rozwiązaniem będzie montaż obniżonej kanapy, sprawdź, może są takie akcesoryjne do gsr, jeśli nie, to poszukaj tapicera, dużo Ci brakuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitka Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Najlepszym rozwiązaniem będzie montaż obniżonej kanapy, sprawdź, może są takie akcesoryjne do gsr, jeśli nie, to poszukaj tapicera, dużo Ci brakuje? No właściwie to sporo. Sięgam tak, jakbym stała na palcach. Cała pięta w górze. Oceniam braki na hmmmm nawet do 5 cm. O wypruciu kanapy też myślałam, ale podobno te lagi i sprężyna to lepszy pomysł. Sprężyna co prawda usztywni motocykl, ale przy mojej wadze nie ma to znaczenia, więc możnaby to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Nie wiem jak dokładnie jest zrobiona zawiecha tylna w GSR ale często pomagają tzw. Dog bones czyli po polskiemu - dzwignie pośrednie zawieszenia. Są krótsze i są dłuższe, zależy czy ktoś chce wyżej czy niżej. Podejrzewam że GSR też ma takową konstrukcję więc powinno być spoko i łatwo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Zmień opony na niski profil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 No właściwie to sporo. Sięgam tak, jakbym stała na palcach. Cała pięta w górze. Oceniam braki na hmmmm nawet do 5 cm. O wypruciu kanapy też myślałam, ale podobno te lagi i sprężyna to lepszy pomysł. Sprężyna co prawda usztywni motocykl, ale przy mojej wadze nie ma to znaczenia, więc możnaby to zrobić. Skręcenie sprężyny spowoduje tylko zwiększenie jej napięcia sprężyny, co wpłynie na prowadzenie, ale nie zmniejszy to wysokości motocykla. Tak, jak napisał qurim - jeśli nie wystarczy obniżenie siodła to pozostaje zestaw do obniżenia tylnego zawieszenia + wpuszczenie lag w półki, co nie zawsze jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 jeden link, drugi link. czy "jakby mało razy było" :)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Sięgam tak, jakbym stała na palcach. no to w czym problem? nic nie obnizaj bo jest dobrze a jak nie mozesz moto wycofac to zejdz z niego i przepchnj te pare centymetrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 jak opuścisz moto na zawiasie to straci na prześwicie i nie będzie chciał skręcać :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitka Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 jak opuścisz moto na zawiasie to straci na prześwicie i nie będzie chciał skręcać :) Dobra, jestem po skręceniu sprężyny na "jedynke" i wpuszczeniu lag. Zyskałam jakieś dwa i pół centymetra. Ciągle mało :) Zainwestuję w dog bones. Nie mam wyjścia. Przepchnąć nie dam rady, bo przy wadze niecałych 50 kilo moto na nierównościach mnie przeciąża. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.