bauer Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Ale brzydkie to jest. Nie uważam by był to dobry pomysł , wygląda jak poskładany z przypadkowych części znalezionych w garażu, no ale o gustach się nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 jesli ktos ma wiecej takich fotek to bardzo prosze o zamieszczenie albo o przeslanie mi , w sumie to srednio wyszedl ten sprzet wlascicielowi ale moze tak mialo byc (slyszalem cos kiedys o RAT-bikes mniej wiecej ten sam styl :lol: ) ogolne zalozenia w tym sprzecie dobre (gorzej z wykonaniem)ciekawe jak z praktyka??? herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyatt Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 To co byście zaproponowali z rusków żeby spełniał warunki: - niskie obroty, pyr pyr pyr....- wysoka trwałość- niskie spalanie (na poziomie 4-5l/100)- komfort jazdy na dłuższych trasach (pasażer+bagaż)- niezawodność Drugie pytanie: jaki silnik DIESLA? Trzecie: coś więcej o samej konstrukcji, mocowaniach silnika malucha. PozdrawiamRafał (Rapitoteles) Wyatt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Drugie pytanie: jaki silnik DIESLA? http://journeytoforever.org/biodiesel_bikes.html do wyboru do koloru.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 To co byście zaproponowali z rusków żeby spełniał warunki: - niskie obroty, pyr pyr pyr....- wysoka trwałość- niskie spalanie (na poziomie 4-5l/100)- komfort jazdy na dłuższych trasach (pasażer+bagaż)- niezawodność Nie ma takiego ruska ;)Jeżeli niskie obroty i pyr pyr pyr. Czyli Emki i Kaśki za to spalanie na poziomie 6 literków.Wyższe obroty i niestety nie pyr pyr to Urale i Dniepry i spalanie na poziomie 5 litrów ( dobrze wyregulowane )Z trwałością wiadomo jak jest. Najpierw trzeba porządnie rozebrać maszynę , zweryfikować części , zrobić POŻĄDNY remont a dopiero potem jeździć.Po takich zabiegach maszyna jest dosyć trwała.Ludzie po prostu leją najgorsze oleje, zaniedbują obsługę, katują sprzęty a potem mówią że sa nietrwałe i awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Witam!!!Kolega ma taki patent z malucha. Silnik włożył w rame avo po lekkich udoskonaleniach. Slinik jest zawieczony na poduszkach i nie ma az tak dużych drgań. Jego moto wygląda lepiej niż to z fotek ma poniklowane metalowe części sinika i polere aluminum. Chłop bardzo chwali te maszyne i robi nią dośc długie trasy. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 witam jesli ta maszyna jest naprawde tak dobra to prosilbym o jakies fotki lub jesli to niemozliwe to o dokladniejszy opis (jak sprawa rozruchu, niezawodnosc,jaka skrzynia wspolpracuje z tym silnikiem,itd.)no i najwarzniejsze- jakie to ma osiagi?? :?: ja osobiscie zastanawialem sie nad silnikiem od zaporożca i nawet mam kilka fotek takiego sprzetu ale to juz wymaga praktycznie robienia ramy od zera ;) ale trzeba przyznac ze na zapku wychodza ciekawsze i ladniejsze konstrukcje...... a i jeszcze jedno w tym temacie kiedys czytalem o zastosowaniu silnika od syreny (tyle ze pzrerobiony byl na tloki od wartburgai gazniki od MZ) power podobno za*eb...., predkosc max tez niczego sobie, tyle ze to 2T :) wykorzystano w tej przerobce rame i skrzynie biegow (lancuchowa!!!) zundappa wiec doszly problemy ze sztywnym tylem ,ale moto prezentowalo sie na zdjeciach calkiem ciekawie :lol: jak juz skoncze studia to moze wezme sie za cos takiego (narazie mam miliony pomyslow :lol: )kto wie?? herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 Zundappa z silnikiem Syreny to ma kolega z tego forum, tylko sie nie chwali. W czasach kiedy go robil problemy byly z tym mniejsze, teraz te wszystkie wydumki kosztuja krocie, czasu i pieniedzy, a do prawdziwego motocykla daleko im jak z Wwy do Pekinu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 No Kazmir to moze coś napiszesz chlopaką :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 witam.odnosnie tych moto z dieslem to predkosc niezbyt porywajaca, masa dosc duza ale spalanie (1,5l/100km) to chyba wymarzone :( :) pozdr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 18 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Witam w sumie najlepszy byłby diesel. Jeżdżąc na opałówce 100 km wychodziło by 2,50 zł . , jadąc w 2 osoby to by to było 1,25 zł na osobe / 100 km. a to że predkosc max nie najwieksza - jesli motocykl bedzie jechał około 80-90 nie męcząc się to jest jak najbardziej wystarczającoczyli ponawiam pytanie Rapitotelesa - jaki silnik diesela ?? nie zalezy nam bardzo na mocy. pozdrawiam. billy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.