surfmean Opublikowano 8 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2002 Jak w temacie co zrobic zeby simek mial lepszego kopa i v-max, tylko nie piszcie, zebym zmienil zebatke itp. Aha myslalem o kupnie cylindra od simsona s70 i dac go na 3-ci szlif, zeby miec 90 ccm, tylko mam jedno pytanko czy wal to wytrzyma. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdl4ty Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Jezeli masz kase to zobacz - www.simsony.any.pl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Simson s70 ma 70ccm pojemności?? Jeśli tak to jakim cudem da się z niego zrobić 90, bo nie bardzo kapuję :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 5 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2005 Simson s70 ma 70ccm pojemności?? Jeśli tak to jakim cudem da się z niego zrobić 90, bo nie bardzo kapuję też mi się to nie widzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 5 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2005 Jezeli masz kase to zobacz - www.simsony.any.pl Ta strona była juz przerabiana wiele razy nawet goscie z nij wypowiadali sie u nas ....jednym słowem paranoja ....Surfmen lepiej zapomnij o tym sprzedaj sima dołuż coś kaski i zakup cos na pozór yamachy rd 80 w podobnej cenie a buta ma nieporównywalnego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Wysłany: Pią Lis 08, 2002 9:39 pm Temat postu: SIMSON TUNING :D:):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 ja polecam wsadzic silnik od jakies cbr-ki... :lol: :lol: wtedy dopiero bedziesz mial kopa... a v-max.... fiu fiu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Wysłany: Pią Lis 08' date=' 2002 9:39 pm Temat postu: SIMSON TUNING[/quote'] :D:evil::D A tego nie zauważyłem :) Moja wina :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ysy Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 :D :D :D :D uha ha hah hhaaa z 70 cm na trzeci szlif i 90cmm,ha ha. to powinno isc do działu humor a nie motorowery. Trzeci szli nie da na pewno wiecej niz 1 ccm pojemnosci przecież to sa dziesiate czesci mm tuleja nie wyda wiecej niz 1mm. aby włozyc cylinder od s 70 do s51 trzeba rozwiercic kartery,a jak by rozwiercił cylinder i wstawił tuleje na 90cmm to nie wiem czy by wydały kartery. byc moze ale pewny nie jestem, jak chcesz zrobic co konkretnego to wstaw cylnder tuningowy 70cmm z membrana, gaznik na 22mm, sportowy wydech, wypełnij skrzynie korbowa(zeby to wytrzymał silnik polecam wymiane wału na tuningowy oraz takowe sprzegło i skrzynia) wydasz na to z 5000 a wiec zastanów sie czy nie lepiej kupic np aprilie,albo inna yamahe.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 Jezeli masz kase to zobacz - www.simsony.any.pl :P Niech go ktos zbanuje... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 Nop po pierwsze ta niy 70 -tka to nie jest typowe 70 ponieważ tam jes chyba tłok ma powyżej 40 mm a jak kiedyś gdzieś czytałem to 60 ma 40mm tłok i jakieś tam oblicznia to wychodzi ok 53 ccm a nie 60ccm to 70 będzie mieć troszke więcej niż to 53ccm, jeśli sie myle poprawcie mnie a podrugie na www.simsony.any.pl te zdjecia części tunningowych są z niemieckiej strony :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Pojemnośc simsonów są takie:50cm3 - tłok 38 mn 60cm3 - tłok 41 mn70cm3 - tłok 45 mn. I szlif powiększa cylinder o 0,25 mn. IV szlify powiększają o 1 mn. to trzeba wykonac 12 szlifow zeby z cylindra o pojemności 50 cm3 miec 60 cm3 , a żeby miec z 70cm3 90cm3 to trzeba wykonać 24 szlify co jest nie realne bo grubosc tuleji bedzie jak zyletka. Żeby dołozyc troche mocy to wypooeruj kanały dolotowe i ssący, zmien fazy rozrządu na tłoku : http://www.langtuning.de/bilder/Zubehoer/K...tuning%2001.jpghttp://www.langtuning.de/bilder/Zubehoer/K...tuning%2002.jpg Zmien zwykly cylinder na 4- kanałowy , wtedy będziesz miał 8 km przy 8 000 rpm. http://www.langtuning.de/bilder/Tuningarbe...eberstr2002.jpg Jest jeszcze duzo sposobow na podniesienie mocy i predkości , jeśli zalezy tobie na prędkości załoz kosz sprzęgłowy od S-70 , zyskasz około 10 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 A ja bym sie zastanowił nad zestawem tuningowym produkcji polskiej:) Chodzi mi o te 50ccm i 8KM oraz 60ccm i 9KM. Te moce to mają one w bardzo wyidealizowanych warunkach ale kopa to ma napewno lepszego niż seryjny cylinder (nie mowie tu o 70ccm bo nie jeździlem na takim). Mają one również wady. Otóź moment obrotowy jest tam dość mały (coś za coś:/) i trzeba sie nawachlowac czasami biegami i wysoko krecić (szczególnie jak jedzie sie pod wiatr:P).Dla osób zainteresowanych i sceptycznie na to patrzących sam mam 60ccm i (teoretycznie) 9KM więc po więcej info zapraszam na pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Slyszalem ze gazniki Bing'a do Simsona wiele daja- nie dosc ze ma lepsze osiagi to podobno mniej pali :)- nie wiem ile w tym prawdy, ale jestem pewnien ze osiagi napewno poprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 A ja bym sie zastanowił nad zestawem tuningowym produkcji polskiej:) Chodzi mi o te 50ccm i 8KM oraz 60ccm i 9KM. Te moce to mają one w bardzo wyidealizowanych warunkach ale kopa to ma napewno lepszego niż seryjny cylinder (nie mowie tu o 70ccm bo nie jeździlem na takim). Mają one również wady. Otóź moment obrotowy jest tam dość mały (coś za coś:/) i trzeba sie nawachlowac czasami biegami i wysoko krecić (szczególnie jak jedzie sie pod wiatr:P).Dla osób zainteresowanych i sceptycznie na to patrzących sam mam 60ccm i (teoretycznie) 9KM więc po więcej info zapraszam na pw. :lol: 9km powiadasz :o ...... a że pod wiatr musisz redukować to już wszystko wyjaśnia :o :lol: 9 km :) hehehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.