Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

maro1970 pokrowiec to generalnie na trasie ( choć raz mi wlazł pod niego kot i było mu ciepło :angry: ) w garażu można, można też i stare prześcieradło, koc, lub inną agrowłókninę, co by się nie zakurzył. Posiadam oxford XL. kupuj na dł 2,5 metra i jeżeli posiadasz szybę - aby było wyprofilowanie. dobrze jak ma gumowy ściągacz lub chociaż zapięcie pod spodem

Do garażu polecam podnośnik bardziej się przyda (właśnie nabyłem - i zmieniam kiedy chcę twardość zawieszenia :biggrin: )

g.zielin no to super koszty minimalne, choć ciekawe objawy

Edytowane przez pyra.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bateria siada to czasem bywają takie szopki.

Co do pokrowca jak za szczelny to też nie dobrze, całość musi oddychać, coś mi się zdaje że wymontuje skórzane tematy i zabiorę do chaty na zimę, do garażu zaś pójdzie osuszacz.....

Podnośnik dobra rzecz mały patent tylko trzeba zrobić przy ustawianiu: ja dałem 4 listewki pod motor, gdyż przeszkadza mocowanie gmola w równym ustawieniu

Dzisiaj zrobiłem 200km po Karpaczu i okolicach - pogoda marzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu taka cisza ?

czy ma ktoś porównanie - trwałość , prowadzenie - opon Dunlop a Bridgestone ?

widziałem u kogoś w Ślesinie Bridgestone Exedra Max czy są trwalsze od "starej" exedry ?

czy posiadacze 180 na tyle zauważają różnice w stosunku do 170 ? (w 180 trochę większy wybór) Ktoś ma Metzelera ?

idzie zima ceny opon spadają czas zacząć polowanie :cool: szukam TRWAŁEJ opony - czy takie istnieją ? :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim!

Cześć Pyra

 

Nie ma tematu nie ma rozmowy.....:D

Z innej strony trwała tzn na ile k.kilometrów? ;) temat ma wiele zmiennych sprowadzających się do sposobu eksploatacji.

Znam gościa który wymienia oponę 2x na sezon nie dlatego że pali gumę na każdym zlocie.

Dużo i dynamicznie jeździ a pod bakiem ma sporo mocy.

Jedni mówią że fabryczne są na nasz klimat nie właściwe, inni przeciwnie

Założyłem takie jak fabryczne i dla mnie jest OK, po zakrętach idzie MS jak burza, poszedł by szybciej ale nie da się go już położyć mocniej, opona trzyma jak dla mnie bardzo dobrze.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda na 1900 jeżdżę, ale się wypowiem :). Jeździłem na Dunlopach. W przedniej oponie mi siatka poszła, więc musiałem ją wymienić. Wymieniłem ją na Bridgestone bo akurat była na nie promocja. Nie zauważyłem różnicy pomiędzy Dunlopem a Bridgestone. Już po wymianie słyszałem opinie od wulkanizatora, że Metzelery są trwałe, i on je poleca do ciężkich motocykli. Podobno wolniej się zużywają, i są bardziej odporne na zrywanie siatek wewnątrz opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej strony trwała tzn na ile k.kilometrów? ;) temat ma wiele zmiennych sprowadzających się do sposobu eksploatacji.

 

mam bridgestony poprzednie wytrzymały tył 13tys, przód 17tys może i by jeszcze trochę pociągnęły :sad:

aktualnie przebieg 14.000 i jeszcze pokulam ze 2-3 tys

a szukam jeeeeszcze trwalszej :biggrin: czy jest to w ogóle możliwe ? Kolega ma na Dragu dunlopy po 20.tys i ledwo co widać zuużycie :angry:

Nytu naprawdę masz 150 z tyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy ktoś z szanownych urzytkowników tego forum orjętuje się może czy tylny błotnik w wersji amerykańskiej różni się od wersji europejskiej?

Miałem ostatnio pewne zdrzenie , które spowodowało "potrzebę" wymiany powyższego. Jest jeden na znanym portalu aukcyjnym , ale ze stanów i nie ma pewności czy będzie pasował?

A może ktoś z Poznania byłby tak uczynny i podjechałby sprawdzić ( rozstaw otworów mocujących itp , sam nie wiem za bardzo czym to może się różnić)

byłbym dozgonnie wdzięczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak nie ma tematu to może tak : jaki kask najlepiej pasuje do MS-a? :cool:

Mam Scorpiona Exo-100 Padova i tak mi się wydaje że słabo psuje :biggrin:

A tak poważnie to szukam jakiegoś na chłodniejsze dni i na łzawiące oczy.

Edytowane przez shak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem mam obydwa, każdy ma swoje zalety, 91 jest OK, ale do jazdy otwartą szczęką jest lekko przyciężki, 43air wiadomo szczęka w sakwie jak by była potrzebna.

Jak się gdzieś wybieram i pogoda jest niepewna biorę 91.

Do kpl przyjdzie teraz n-com na przyszły sezon.

Edytowane przez tqmeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...