Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja swoje zmieniłem po 14500 km z tym że tylna była zjechana do końca , kupiłem na przód Metzelera maratona 880 za 465 zła na tył Danlopa K555 za 625 zł ( na tył w rozmiarze 170/70/16 wybór jest tylko miedzy Danlopem a Brigstonem ) na metzelerach jeździłem wcześniej i to bardzo dobra opona na Danlopie zrobiłem 4200 km w ciągu 2 tygodni na deszczu jak i na suchym zachowuje się bez zarzutu pozdrawiam olo28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie-proszę o poradę. Czy w XVS 1300 konieczna jest regulacja zaworów po 20.000km. Koszt jest spory-350zł. Serwisówka nakazuje w tym czasie dokonać regulacji-ale czy to nie naciąganie klienta?. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Edytowane przez lemur3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie-proszę o poradę. Czy w XVS 1300 konieczna jest regulacja zaworów po 20.000km. Koszt jest spory-350zł. Serwisówka nakazuje w tym czasie dokonać regulacji-ale czy to nie naciąganie klienta?. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

mam prawie 30000 km nic nie regulowałem może to zle ale nic się nie dzieje silnik pracuje ok ,pali tyle co zawsze ,więc ...................

Edytowane przez weterynarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt jest spory-350zł.

 

dla spokoju swojego i silnika zrobiłbym to, co zaleca serwisówka. tak postępuję ze swoimi motocyklami, wychodząc z założenia że nowa klawiatura/ cyklindry/ tłoki, itp kosztują sporo więcej w przypadku zaniedbania

cenę możesz zweryfikować wg. cenników dostępnych w necie

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie eksploatacji luzy zaworowe zmniejszają się, a skasowanie luzu powoduje niedomykanie zaworów, a w konsekwencji może doprowadzić do wypalenia gniazd lub zaworów. Może w twoim przypadku regulacja nie jest wymagana, wystarczy sprawdzić jakie są wartości luzów. Po przebiegu 7000 km ja w swoim XVS1300 mam luzy książkowe. Samo sprawdzenie można wykonać samodzielnie po odkręceniu dekielków regulacyjnych w pokrywach zaworów, ale sama regulacja wymaga większej gimnastyki, słaby dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie lubie jak grzebie w silniku jakis przypadkowy koles . Na szczescie mam sprawdzonego , moze regulacji zapłonu na wtrysku bym mu nie powierzył ale sprawy mechaniczne zalatwia bez problemu. W pryzsżłym tygodniu musze własnie do niego podjechac , poniewaz wydaje mi sie ze własnie zawory cos mi za głosno cykaja . Mam przejechane około 17kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czolem, jeśli chodzi Ci o odpowietrzanie w trakcie tankowania, to ogladalem w necie patent pt w stylu 'jak rozwiercic puszke przy wlocie do zbiornika,żeby szybciej i wiecej zatankowac'. Mogę gdzies pogrzebac w archiwach, jeśli o to Ci chodzi... ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Karo . Dawno cie nie widziałem na forum . NIe , nie chodzi mi o odpowietrzenie przy wlewaniu paliwa . Stąło mi sie kuku ze zbiornikiem . Jezdziłęm na rezerwie i lekko puknałem w zbiornik i mi sie zassał . Odksztąłcił się od siedzenia po wlew . Wydmuchałem go kompresorem ale kiedy zatankowałem i znow wyjezdziłęm paliwo to znów samoczynnie znów sie zassał . Prawdopodobnie cos jest nie tak z odpowietrzeniem . Od jakiegos czasu zauwazyłem ze mam problem z otwarciem wlewu do tankowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

serwus, długo się nie odzywałem, sorry, ale jakoś nie było jak

popatrzę, podumam, dam znać, jeśli ciągle masz ten problem...

w zbiornikach są zawory, które z jednej strony mają odpowietrzać, a z drugiej, przy przewrotce zabezpieczyć paliwo, przed wypłynięciem. Gdzie są w naszych bajkach, to zobaczę, ale zaworki takie są w korkach od wlewu...

Rozumiem, że jeśli nawet po niewielkim zuzyciu paliwa otwierasz wlew paliwa, to słyszysz syknięcie? jeśli tak, to na pewno mamy do rozwiązania problem z tym zaworkiem....

dam znać soon

pozdrawiam

 

 

 

no dobra, to już popatrzyłem

musisz zdjąć zbiornik paliwa, ze zbiornika wychodzi wężyk, który jest poprowadzony wzdłuż ramy, za chodnicą. Mniej więcej tam, gdzie jest ugięcie ramy (ze skosu od główki ramy do bardziej pionowej pozycji, jakieś 10 cm od zbiornika) jest zaworek - prosty - okrągła mała, szeroka rurka, umieszczona fatalnie - za chłodnicą....

być może w wężu zassany jest jakiś syf, więc dmuchnij w wężyk, po odłączeniu od zaworka

jeśli wężyk jest ok, to generalnie można olać zaworek i w jego miejsce wstawić zwykły filtr paliwa... można wyczytać jak to motobajkerzy usuwają całkiem zaworek i nie wstawiają nic...

 

pozdrawiam

Edytowane przez Karo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ello Karo . Dzieki za odpowiedź . Ale teraz po tych perturbacjach z bakiem i sprawdzeniu odpowietrzenia wynika ze wszystko jest ok . Teraz jak oteiram korek robie to bez wysiłku i bez syku . Czyli odpowiertrzenie działa . Wczesniej musialem uzyc dosc duzej siły zeby otowrzyc bak do tnakowania . Mozliwe ze cos wpadło do srodka . Teraz jest ok ale i tak dmucham na zimne i co jakis czas otwieram korek wlewu. A na zime bak chyba pojdzie do malowania .

Ogolnie moto jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jestem szcześliwym posiadaczem xvs1300A od jakich dwóch lat, i bardzo sobie chwalę,... ale ostatnio jakoś zwróciły moją uwagę wolne obroty. Na ciepłym silniku, na ucho mam jakieś 1000 - 1200 obrotów, czy u was też tak jest? bo dla mnie to coś za wysoko. powinno być około 900, a chciałbym uzyskać jakieś 600. W gażniku jest takie urządzonoko, nazywa się ISC,( potocznie zwane silnikiem krokowym) które reguluje ilość powietrza na wolnych obrotach, i po dokładnym obejrzeniu stwierdzam że chyba się nie domyka do końca co powoduje wyższe obroty. Czy może kktoś ma jakieś doświadczenie z takim problemem? a może jakiś zaufany spec od regulacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...... :) no to gratuluje wiedzy kostass, to że masz wtrysk, nie powoduje że nie masz gaźnika,... odkręć obudowe filtra powietrza, i zobacz co masz pod nią.......oooooooooo!! czy to nie gaźnik ?? :) i do tego jeszcze regulowany !!!

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...