cinek1701 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam serdeczniemam maly problem z moja kawa. silnik rowno ladnie chodzi ale jak go popedze na prostej nawet przez 1000m i sie rozgrzeje zaczyna cos stukac. cisnienie jest genialne ,napinacz rozrządu ok, zdjelem miche ok, wydaje mi sie ze wałek ssący slychac, w ktorym miejscu zmiezyc luzz zaworowy i jak go sie reguluje, powiem wam ze mialem gs'a 500 i niemialem problemu a tu zdjelem pokrywe i.. i patrze i patrze i niewiem od czego zaczac...No weźta pomóżta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) ZX-6R tez na ciepłym zaczynała mi stukać - panewka... Edytowane 3 Lipca 2008 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1701 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 ZX-6R tez na ciepłym zaczynała mi stukać - panewka... kurde niewiem bo zdjelem pokrywe zaworów i mam cholernie ciasne luzy zaworowe (ssące 0,1mm niechce podejść) wie ktos jakie jakie powinny byc luzy zaworów ssących i wydechowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) no panie luzow w kawiszonie pilnuje sie z zegarkiem w reku :banghead: ale to cykanie to raczej odwrotnie , jaK masz za duzy luz. Edytowane 4 Lipca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 tak jak Nitomen pisze - to zbyt duże luzy zaworowe słychac, tylko że u Ciebie coś stuka a za duzy luz zazwyczaj ,,cyka"... Notmiast jeśli jest za maly luz to niestety tego już nie usłyszysz... Oby to ni bylo to co pisałem wczesniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 co 6000 km max sprawdza się luzy w kawie...mają tendencje do zacieśniania się...trzeba się pilnować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 kurde niewiem bo zdjelem pokrywe zaworów i mam cholernie ciasne luzy zaworowe (ssące 0,1mm niechce podejść) wie ktos jakie jakie powinny byc luzy zaworów ssących i wydechowych? Ssanie 0.19Wydech 0.24Celowo nie podaję luzów minimalnych ponieważ kawa ich raczej nie toleruje.Panowie jeżeli nie macie praktyki nie wypowiadajcie się na temat silników KAWASAKI bo wprowadzacie zamęt w dziale zajmującym się mechaniką motocyklową a teoretyczne dyskusje kiedy rozrząd stuka możecie sobie uskuteczniać przy piwie.dziękuję za uwagę :icon_eek: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 mi się nie wydaje, żeby była to panewka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1701 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 no dobra ,zrobie te luzy i zobacze co bedzie dalej.najgorsze ze niemam wolnego czasu :/ niemam kasy na remont by wstawic go gdzies do serwisu ,a sezon trwa:/ aha panowie ,zapomniałem o bardzo istotnej sprawie przejechalem ok300km na tym stukaniu czy jakbyy to nazwac drganiu chrzęszczeniu:/ wiec panewa mi tu niepasuje bo byj ju dawno wał stanął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Coś kręcisz kolego :nie masz wolnego czasu, nie masz kasy a przejechałeś 300 km ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Coś kręcisz kolego :nie masz wolnego czasu, nie masz kasy a przejechałeś 300 km ?Piotrze to przecież proste... Czasu nie ma bo jeździ, a co za tym idzie na serwis też pieniążków nie starczy bo wszystko do baku leje;)A na poważnie to musisz chyba wysupłać te 150 czy 200zł na regulację zaworów, bo szkoda silnika..... poczytaj czym się kończy jazda na zaciasnych luzach. Sam się raczej nie bierz, jeśli nie masz doświadczenia, bo płytki i taak trzeba oddać do szlifowania, więc kosztów nie unikniesz, a robota będzie zrobiona pewnie. (o ile oczywiście nie będzie robił tego kowal :rolleyes:) pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1701 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 hehe naprawde czasu niemam a te 300km walnelem bo ladna pogoda byla i pojechalem na studia rumakiem,w motocyklu byl luzny jeden ssak w misie olejowej i popekane sita w kolektorach i za... az milo luzy wyregulowalem sobie kiedyś przy gs'ie 500 tu tez powinenem sobie poradzic tylko od kumpla pozycze klucz nanometryczny. dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.