radzia Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Docieram ogara 200, założyłem do niego cylinder 60ccm. przejechałem ok 100km i nadal się mi strasznie grzeje. docieram wszystko tak jak powinno się docierać i po przejechaniu 1km nie można dalej jechać bo jest już przegrzany. Jak docierałem oryginalny cylinder to było zupełnie inaczej. czy to jest normalne?? czy jest to spowodowane dużą temperaturą otoczenia?? Jaki może być inny powód?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 nie 60 tylko 55ccmjaki kolor mają elektrody świecy, jakie masz wyprzedzenie zapłonu, czy nie dostaje czasem za mało paliwa albo też oleju ? jawki się grzeją dość mocno i szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 w jakich warunach jeździsz. W nowym cylku na dotarciu to tarcie jest dość spore. Jak wszytko jest ok poustawiane to zacznij jeździć wieczorami prze lesie lub przy jeziorze. Trzeba przecierpieć te kilkaset kilometyrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Sprawdz ustawienie zapłonu,podnieść dawke mieszanki na przepustnicy,lej wiecej oleju, rób czeste przerwy a wszystko sie dotrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 zapłon jest ustawiony dobrze, z gaźnikiem spróbuje się jeszcze pobawić.tarcie jest większe przy nowym cylindrze niż po szlifie cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) zapłon jest ustawiony dobrze, z gaźnikiem spróbuje się jeszcze pobawić.tarcie jest większe przy nowym cylindrze niż po szlifie cylindra? Niema roznicy bo cylinder i tak jest szlifowany pod odpowiedni wymiar tloka z zachowaniem odpowiedniego luzu, wiec i tu trzeba docierac i tu.A przyczyna twojego problemu, tak jak pisza koledzy jest prawdopodobnie za mala ilosc paliwa, bo zmieniles cylinder na wiekszy to i mieszanki wiecej potrzebuje, podnies iglice do gory, a gdy juz sie nie da to zwieksz dysze glowna o ok. 2 jednostki, i wtedy kombinuj z iglica. Edytowane 4 Lipca 2008 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) jak po 1 km ci sie przegrzewa to faktycznie coś jest źle........ bierzesz pod uwage źle wykonany cylinder ?? niektóre 60 są tak szajskie że po jednym sezonie nie nadają sie nawet do szlifu.... albo za mało paliwa albo zapłon sie przestawił jawki się grzeją dość mocno i szybko no tak ale nie żeby po 1km sie przegrzewać.......mój na fabrycznym 50ccm robi 15 km w taką pogode z 2 osobami po 85kg i dopiero słabnie ..........a ja mam zajechany masakrycznie cylinder luz na pierścieniach z pól metra i praktycznie jajowy czarny od nagaru tłok ........ Edytowane 4 Lipca 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 A po tym 1km nie jest czasami tak że ciężej jest obrócić silnik kopniakiem bo to by wskazywało że masz fatalnej jakości zestaw z puchnącym tłokiem który przyciera się z powodu zbyt dużej rozszerzalności cieplnej. a ja mam zajechany masakrycznie cylinder luz na pierścieniach z pól metra i praktycznie jajowy czarny od nagaru tłok ........ Jak jest większy luz tłoka to silnik ciężej przytrzeć bo rozszerzenie tłoka nie powoduje jeszcze dodatkowego tarcia i takim zajechanym cylindrem można bezpiecznie przejeżdżać przez wodę jesli chodzi o sytuację odwrotną kiedy to cylinder się kurczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.