Skocz do zawartości

Pytanie do tych co byli na Ukrainie - Lwów

Joajer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z przejazdem przez granicę tam i z powrotem (przejście Medyka lub inne) tzn czy można się cisnąć między autami wprost na przejście bo wiem że tam kolejki. Jak na granicy? Co trzeba mieć? Na co uważać? Gdzie spać we Lwowie? Co zobaczyć? Czy można kupić coś ciekawego za wyjątkiem wódki i fajek? itd itp

Kolego mozesz smialo cisnac sie miedzy samochodami oczywiscie datki na granicy sa wskazane np. 10 grywien a tankowanie to im dalej od granicy tym lepiej.Mozesz { nie musisz} wykupic sobie ubezp. medyczne czasami policja czepia sie ale bardziej zeby dostac 50 uah .

oczywiscie datki na granicy sa wskazane np. 10 grywien

A co to oznacza? Mam do paszportu wsadzić 10hr czy zawołać-panie celnik, ma pan tu na piwo. Straż graniczna nie robi problemów jak się podjeżdża poza kolejką?

Jeżdżę na UA od kilku lat i nigdy jadąc motocyklem nie dawałem nic na granicy celnikom. Na granicach z reguły jest tak że wjazd na UA jest bezproblemowy i szybki z kolei wyjazd to już trochę dłuższe stanie przed szlabanem. Ja najdłużej stałem motocyklem 2,5 godziny. Lepiej jechać na małe przejścia. Można się cisnąć do przodu najwyżej pogonią.

a tankowanie to im dalej od granicy tym lepiej- z tym się niestety nie mogę zgodzić. Przy granicy moim zdaniem jest bardzo dobre paliwo i co najważniejsze najtańsze. Im dalej lecisz wgłąb kraju tym paliwko coraz droższe. Trzeba tylko wybierać dobre stacje.

(...) Lepiej jechać na małe przejścia. Można się cisnąć do przodu najwyżej pogonią.

(...) Trzeba tylko wybierać dobre stacje.

ad. 1. a które to są te małe? jakoś ciągle rozważam lwów, więc informacja się przyda :lalag:

ad. 2. jw.: które konkretnie, czy są to jakieś sieci (międzynarodowe?), albo czym się charakteryzuje optycznie "dobra" stacja?

TIA

jeszua