Skocz do zawartości

Jaka max felga na tył cbr 125 07r?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak w temacie jaką maxymalnie szeroką felgę można zalożyć na tył w cbr 125 z 2007r bez żadnych przróbek, wiem że wiąże sie to ze spadkiem osiągów itp... Pozdrawiam

 

Teoria mówi, że na fele można założyć +- 10 mm od tego co podaje producent. Ale jak zmierzysz i wyjdzie że nie będzie tarło, można więcej - choć może zajść obawa że się na zakręcie z obręczy wymknie... :icon_biggrin:

 

Ale po co? To jest 125 i co byś nie robił to i tak będzie widać że to 125... :biggrin: Jak chcesz żeby wyglądał poważniej, to zmień moto (masz lata, więc o co chodzi?). A takie zabawy to tzw : wiejski tuning... :icon_twisted:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max. możesz założyć taką felgę i rozmiar opony jaki zakłada producent.

Jak chcesz koniecznie pogorszyć własności trakcyjne motocykla to poluzuj nakrętki osi kół lub podetnij główkę ramy szlifierką, efekt podobny a wiele tańszy do wykonania. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie jak w temacie jaką maxymalnie szeroką felgę można zalożyć na tył w cbr 125 z 2007r bez żadnych przróbek, wiem że wiąże sie to ze spadkiem osiągów itp... Pozdrawiam

 

Masło maślane - jak chcesz przełożyć felgę nie przerabiając motocykla ?

Po co w tym sportowym motocyklu szeroka felga? Czyżby na oryginalnej źle się prowadził?

Ogólnie dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że koledze chodzi nie tyle o zmiane właściwości trakcyjnych pojazdu może po prostu chodzi mu żeby założyć większą felge wraz z oponą, aby motocykl wyglądał bardziej okazale.

Napisałeś również, że wiesz że to powoduje to spadek obrotów racja większa powierzchnia przylegania do podłoża, co skutkuje większym oporem toczenia i większym tarciem. Jednak moment hamujący będzie znacznie większy.

Gra jest raczej nie warta świeczki co projektant narzucił a konstruktor wykonał, nie jest przypadkiem ja bym nie "poprawiał fabryki"

Poczytaj temat w tym dziale nt. "opon do GSXF" jest tam dosyć dużo napisane o zmianie opon w motocyklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...