fabi Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Witam. Temat ten polaczony jest scisle z tematem ' No i przyszla na mnie kolej' gdzie opisalem moj piatkowy szlif. tak jak wspomnialem w tamtym temacie na prawym boczku pojawily sie slady oleju tak wiec dzisiaj zdjalem go aby obadac co w trawie piszczy. namierzylem ze olej wycieka(w niewielikich ilosciach) z peknietego dekielka. i tu moje pytanie od czego ten diekielek jest bo nawet nie wiem czego mam szukac zeby go sobie dokupic. jak dokladnie nazywa sie ta czesc? z czym wogole to sie wiaze. jakie sa koszta?oto linki z zaznaczona czerwona kreska mniej wiecej miejsce pekniecia. http://img300.imageshack.us/img300/2928/dsc00713hy0.jpghttp://img501.imageshack.us/img501/3148/dsc00714dc7.jpghttp://img300.imageshack.us/img300/1158/dsc00715ey0.jpg sorki za jakosc zdjec ale robione telefonem w garazu takze rewelacji nie ma. druga sprawa. troche oleju ubylo ale zobaczylem ze wycieklo go niewiele okienko ponad polowe pelne wiec odpalilem maszyne co by zobaczyc jak zadziala. mam wrazenie jakby troszke palil i gorzej chodzil po uruchomieniu niz zwykle ale co mnie zmartwilo to to ze ta czerwona lampka od oleju po odpaleniu nie gasnie. jak sie zorientowalem szybko zgasilem i dalem sobie spokoj. tak do konca to nie wiem co sygnalizuje ta niegasnaca lampeczka bo obok niej widnieje ikona temp.ciechy chlodzacej, oliwy i FI czyli wtryskow.(moze sie myle ale mechanik ze mnie slaby dokladnie wyglada to tak http://img78.imageshack.us/img78/992/m8365043bc3.jpg lekki tuning zrobilem dodajac FI bo fotke ze starszego modelu wzielem :icon_eek:), takze moze ktos spotkal sie z tym zjawiskiem i mi powie o co chodzi i jak podejsc do tematu. czy ta lampka ma zwiazek z tym peknietym dekielkiem???,(koleszka obstawial cos wlasnie ze to moze byc przez ten pekniety dekiel i przez to nie am odpowieedniego cisnienia oleju........) pozdrawiam Edytowane 2 Lipca 2008 przez fabi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Z tego co wiem, to jest to dekiel od rozrusznika... Odnośnie lampki to na zdjeciu widac, że wyswietlacz pokazuje Ci 97 st.C takze mógł się uszkodzić czujnik temp. cieczy... Ale na wyświetlaczu jest wyswietlony i olej i temp cieczy, także ciężka sprawa.Kilka razy chłopakom na forum się zdarzyło, ze po wywrotce zapowietrzył się układ smarowania... z tego co pisali pomagało spuszczenie oleju i zalanie go jeszcze raz... Pozdrawiam i zyczę powodzenia w usuwaniu sterek po przewrotceTrzymam kciuki, wszystko bedzie oki :) Aaaa teraz sie doczytalem z ta fotka z zegarami to nie twoja :)Wiec opórcz swiecącej sie kontrolki na wyświetlczu powinna sie pojawić ikonka czego dotyczy akurat ta waraia(temp, wtrysku czy układu smarowania).Ps. Ja obstawiam na zapowietrzony układ... Oby panewki były zdrowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 yo! jest to dekiel oslaniajacy wyjscie z rozrusznika. http://www.motorcycledaily.com/gsxr750engine.jpg zasadniczo nie ma to zbyt wiele wspolnego z cisnieniem oleju w magistralach. sprawdz najpierw czy dziala czujnik cisnienia - a nastepnie cisnienie w magistrali podawane w manualu. jezeli nie bedzie prawidlowe trzeba poszukac przyczyny. pzdr. szynszyllxtz660 p.s. oczywiscie motocykla w takim stanie nie nalezy odpalac http://www.motorcycledaily.com/gsxr750engine.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 zaklej poxiliną i szukaj nowego dekla ;-) Po pierwszym rozgrzaniu silnika zrobi sie miękka ale później stwardnieje na dobre ;-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Z tego co wiem, to jest to dekiel od rozrusznika... Kilka razy chłopakom na forum się zdarzyło, ze po wywrotce zapowietrzył się układ smarowania... z tego co pisali pomagało spuszczenie oleju i zalanie go jeszcze raz... Ps. Ja obstawiam na zapowietrzony układ... Oby panewki były zdrowe....hmmm obys mial racje. i tak mialem zmienic olej bo nakrecilem juz na nim ok 8. wieec zakupie filtr olej spuszcze stary zaleje nowke i mam nadzieje ze problem zginie. czy oprocz spuszczenia starego i wlania nowego musze cos jeszcze chachmęcić??? ps czy takie krotkie odpalanie silnika na powiedzmy 6-10 sek moze zajechac panewy? no bo jakos musze sprawdzic czy ten zabieg pomogl? Edytowane 2 Lipca 2008 przez fabi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Zastanwia mnie ile silnik jeszcze pracował podczas slizgu przewrócony na boku. Myśle, ze to go mogło bardziej dobić... Wymień olej z filtrem odpal i zobacz czy jesli nie zgasnie kontrolka to jaka ikonka pojawi sie na wyświetlaczu.Trzeba być dobrej myśli :)Jak nie zgasnie to zaczniesz się martwic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Zastanwia mnie ile silnik jeszcze pracował podczas slizgu przewrócony na boku. Myśle, ze to go mogło bardziej dobić... ciezko mi odpowiedziec na to pytanie. jak sie podnioslem i dobieglem do moto silnik byl zgaszony. generalnie to chyba byl na trojce wiec jak wypadlem z siodla to powinien sie zdusic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Ktoś mi kiedyś mówił (nie wiem czy to prawda), że po wymianie oleju i przy jakimś szlifie motocykla powinno się wyciągnąć świece z gniazd, włożyć je w fajki, przyłożyć do silnika i tak długo kręcić rozrusznikiem, aż czerwona lampka (od ciśnienia oleju) zgaśnie. Wtedy włożyć świece do gniazd i odpalic moto. Nie wiem czy w Twoim przypadku to pomoże, ale napewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) miałem tak samo i wyjecie swiec nic nie daje motocykl trzeba odpalić i leciutko przegazowac maks 3-4 tys obr !!! i żeby nie pracował dłużej niż 4-5 sekund jeśli sie nie zapali Edytowane 2 Lipca 2008 przez Kojot Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Najlepiej zrób tak: gdzieś przy silniku jest korek do mierzenia ciśnienia w układzie smarowania wykręć go zakręć parę razy kołem na biegu aż wypłynie trochę oleju. Powinno zadziałać :icon_mrgreen: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) zrobilem tak jak jak mlodywilk napisal. spuscilem olej, zalalem ponownie(swiezy bo przy okazji przypadala juz zmiana),dekielek zapackalem poxylina wszystko uszczelnione odpalam i dupa. krece krece moto momentalnie gasnie albo wogole nie zaskakuje, krece krece nic i dalej krece mowie no qrwa !! juz zalamany mowie kit oddam do speca bo juz mi rece opadly. odpalielm ostatni raz...... zalapal, lampka zgasla wszystko cyka cacy. pozdrawiam i dzieki za wszelakie rady Edytowane 5 Lipca 2008 przez fabi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 No i super :icon_exclaim: Do zobaczenia na trasie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.