Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 bardzo mozliwe , miernik w lape i badaj . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 akumulator nie ma zadnego wpłwy na prace silnika bo moduł jest zasilany z odzielnej cewki ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a czy jest możliwe podłączenie lampy przedniej z XT na 6v w mojej instalacji 12v ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Oczywiscie jak wymienisz zarowke na 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 jak odlaczy regulator to bedzie mu palic zarowki i oby tylko zarowki --jak ma palić żarówki skoro napiecie podawane jest przez regulator!! skoro odłanczasz regulator nie ma napiecia! http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-pro...o-wykonania.htm yo! co rok to prorok widze. chcialem spytac kolege ktory poleca odpiecie regulatora jak wyobraza sobie zasilanie obwodow motocykla (w tym modulu sterujacego zaplonem) zmiennym trojfazowym napieciem pochodzacym z pradnicy? co do tego czy akumulator byc powinien czy nie - wg mnie nie ma to wplywu na obciazenie regulatora - akumulator w prawidlowo pracujacym ukladzie zachowuje sie jak kolejny odbiornik pradu - nic wiecej. pozdrawiam. szynszyll xtz660 p.s. dla zainteresowanych: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Yamaha/Yamaha%20TT600RE.pdf roczniki 1998do 2001 mialy zasilanie CDI z aku po tym okresie powrot do zasilania z osobnej cewki CDI jaki wplyw na CDI ma zupelnie osobna instalacja oswietleniowa motocykla>??? do schematu jaki załączyłeś w razie zuelnej awarii aku podłanczam bateryjke alkaliczna 9 v i kilka godzin motocykl pracuje normalnie!! http://zaplon.pl.tl/Diagnostyka-i-naprawa-CDI.htm a masz kondensator ? a jak jest to sprawny? napisałes 3 posty najkrótsze i najbardziej logiczne w tym temacie !!! sprawny kondensator jest niezbedny do prawidłowej pracy regulatora napiecia! oczywiscie jesli nie ma akumulatra :) z reszta kondensator podłączony możliwie blisko regulatora napiecia znacznie usprawni jego prace nawet kiedy motocykl posiada akumulator -przewody łączące regulator z akumulatorem mają pewną rezystancje oraz indukcyjnosc co nie jest bez znaczenia w przypadku pracy urzadzen impulsowaych takich jak tyrystorowe regulatory napiecia a tylko takie stosowane są w motocyklach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.