Skocz do zawartości

Roztoczenie gaźnika


Sloniu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ja żeby przenieść moc w inne partie obrotów, zaczałbym zabawe od zmiany wyprzedzenia zapłonu.

 

Z3US - ta metoda ze skracaniem dolotu tyczy sie wszystkich 2T?

Jeśli chce moc na wyższych obrotach, musze własnie skrócić, czyli tak jakby wyciąć kawałek króćca?

Inaczej mówiąc, chodzi o dolot gaźnik/cylinder, czy też: filtr powietrza/gaźnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja żeby przenieść moc w inne partie obrotów, zaczałbym zabawe od zmiany wyprzedzenia zapłonu.

 

Z3US - ta metoda ze skracaniem dolotu tyczy sie wszystkich 2T?

Jeśli chce moc na wyższych obrotach, musze własnie skrócić, czyli tak jakby wyciąć kawałek króćca?

Inaczej mówiąc, chodzi o dolot gaźnik/cylinder, czy też: filtr powietrza/gaźnik ?

Wszystkie 2T obowiązuje taka sama zasada działania =)

 

http://rapidshare.com/files/125332927/NT2T.exe.html - program do liczenia układu dolotowego

 

http://rapidshare.com/files/125333519/Exha...lator2.zip.html - program do liczenia wymiarów układu wydechowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 2T obowiązuje taka sama zasada działania =)

 

http://rapidshare.com/files/125332927/NT2T.exe.html - program do liczenia układu dolotowego

 

http://rapidshare.com/files/125333519/Exha...lator2.zip.html - program do liczenia wymiarów układu wydechowego

 

OK, dałeś jakieś programiki (z tego co widzę wersje demo)

To jakbym mógł poprosić jeszcze o wyjaśnienie słowa DOLOT

 

Pytam, bo (może wiesz o tym) w NSR "dolot"(?) jest dośc skomplikowany

Wygląda tak jak na obrazku:

http://rs_50.republika.pl/nsr/dolotNSR.PNG

 

Ty masz na myśli: ...

całość od miejsca gdzie filtr powietrza zasysa powietrze znad silnika (od sraczkowatej lini) do membran,

czy może tylko czyste powietrze (poczynajac od niebieskiej lini),

czy od miejsca gdzie tworzona mieszanka (gaźnik) do membran (czyli pomarańczowa linia),

a może sam gumowy króciec jest zwany dolotem, i aby zmieniać charakterystyke silnika trzeba zmieniać tylko jego ?

 

I dobrze zrozumiałem, że aby przenieśc max moc na wyzsze obroty, trzeba "dolot" skracać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz czasem pełnej wersji tego Narzędzia Tunera 2T? Fajny programik, ale mało danych w demówce :/

Pełna wersja nie istnieje=P Długość dolotu, jest dugość krućca liczona od membrany aż po filtr powietrza... Membrana jest "barierą' pomiędzy objętościa komory korbowej, więc liczymy od niej. Być może nie mam racji, ale myślę, że tak właśnie jest =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo Ci powie, w samochodzie rolę krućca pełni kolektor dolotowy, no ale jak chcesz.

no widzisz, napisał co innego.

 

ale widze że oboje nie wiecie, takze juz poza tym tematem zainteresuje się jak to dokładniej jest :icon_eek:

 

pozdrawiam i dzieki za dobre chęci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie :buttrock: w 2T wogole nie ma dolotu...

fachowo kruciec to kruciec ssania wiec jak cos ssie nie moze byc dolotem...

w gaznikowcu wytwarza sie podcisnienie i zasysa,a w aucie 4T masz dolot :)

a chlopakom na bank chodzi o kruciec ten od wylotu z gaznika do cylka, ale to nic nie da bo i tak w cylindrze sa membramy dolotowe wiec to nie ma wplywu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...