Sloniu Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 spoko :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 A jak chcesz przeniesc "kopa" na nizsze obroty to moze pobaw sie zworem wydechowym?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 a ja żeby przenieść moc w inne partie obrotów, zaczałbym zabawe od zmiany wyprzedzenia zapłonu. Z3US - ta metoda ze skracaniem dolotu tyczy sie wszystkich 2T?Jeśli chce moc na wyższych obrotach, musze własnie skrócić, czyli tak jakby wyciąć kawałek króćca?Inaczej mówiąc, chodzi o dolot gaźnik/cylinder, czy też: filtr powietrza/gaźnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 a ja żeby przenieść moc w inne partie obrotów, zaczałbym zabawe od zmiany wyprzedzenia zapłonu. Z3US - ta metoda ze skracaniem dolotu tyczy sie wszystkich 2T?Jeśli chce moc na wyższych obrotach, musze własnie skrócić, czyli tak jakby wyciąć kawałek króćca?Inaczej mówiąc, chodzi o dolot gaźnik/cylinder, czy też: filtr powietrza/gaźnik ?Wszystkie 2T obowiązuje taka sama zasada działania =) http://rapidshare.com/files/125332927/NT2T.exe.html - program do liczenia układu dolotowego http://rapidshare.com/files/125333519/Exha...lator2.zip.html - program do liczenia wymiarów układu wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Nie masz czasem pełnej wersji tego Narzędzia Tunera 2T? Fajny programik, ale mało danych w demówce :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Wszystkie 2T obowiązuje taka sama zasada działania =) http://rapidshare.com/files/125332927/NT2T.exe.html - program do liczenia układu dolotowego http://rapidshare.com/files/125333519/Exha...lator2.zip.html - program do liczenia wymiarów układu wydechowego OK, dałeś jakieś programiki (z tego co widzę wersje demo)To jakbym mógł poprosić jeszcze o wyjaśnienie słowa DOLOT Pytam, bo (może wiesz o tym) w NSR "dolot"(?) jest dośc skomplikowanyWygląda tak jak na obrazku:http://rs_50.republika.pl/nsr/dolotNSR.PNG Ty masz na myśli: ... całość od miejsca gdzie filtr powietrza zasysa powietrze znad silnika (od sraczkowatej lini) do membran, czy może tylko czyste powietrze (poczynajac od niebieskiej lini),czy od miejsca gdzie tworzona mieszanka (gaźnik) do membran (czyli pomarańczowa linia), a może sam gumowy króciec jest zwany dolotem, i aby zmieniać charakterystyke silnika trzeba zmieniać tylko jego ? I dobrze zrozumiałem, że aby przenieśc max moc na wyzsze obroty, trzeba "dolot" skracać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Chodzi o kruciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Chodzi o kruciec.sorki że to pisze, ale jednak wolałbym "usłyszeć" odpowiedź użytkownika: Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 To samo Ci powie, w samochodzie rolę krućca pełni kolektor dolotowy, no ale jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Nie masz czasem pełnej wersji tego Narzędzia Tunera 2T? Fajny programik, ale mało danych w demówce :/Pełna wersja nie istnieje=P Długość dolotu, jest dugość krućca liczona od membrany aż po filtr powietrza... Membrana jest "barierą' pomiędzy objętościa komory korbowej, więc liczymy od niej. Być może nie mam racji, ale myślę, że tak właśnie jest =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 To samo Ci powie, w samochodzie rolę krućca pełni kolektor dolotowy, no ale jak chcesz.no widzisz, napisał co innego. ale widze że oboje nie wiecie, takze juz poza tym tematem zainteresuje się jak to dokładniej jest :icon_eek: pozdrawiam i dzieki za dobre chęci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Wueska wie na pewno... Wueska wszystko wie =D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 długość układu ssącego - od filtra do wlotu do cylindra/ skrzyni korbowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 panowie :buttrock: w 2T wogole nie ma dolotu...fachowo kruciec to kruciec ssania wiec jak cos ssie nie moze byc dolotem...w gaznikowcu wytwarza sie podcisnienie i zasysa,a w aucie 4T masz dolot :)a chlopakom na bank chodzi o kruciec ten od wylotu z gaznika do cylka, ale to nic nie da bo i tak w cylindrze sa membramy dolotowe wiec to nie ma wplywu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Czyli jednak wyszło na moje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.