Skocz do zawartości

Nie przyspiesza na 6tce


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :rolleyes: mam taki problem, który może nie jest poważny ale trochę mnie to irytuje. Mój GS 400 (przerywaczowy zapłon) na 6 biegu nie bardzo chce przyspieszać dalej, za to na 5ątym wkręca się do 8 tysięcy i więcej (więcej wolałem jednak nie kręcić) do ok 120-130. Na 6 długo zajmuje mu osiągnięcie 120. Jaka może być przyczyna? Gaźniki czyste, zawory ustawione, nowy napęd, opony, świece, zapłon ustawiony lampą stroboskopową. Tylko chyba przyspieszacz jest zużyty, bo co któryś zapłon znak pokazuje się w trochę innym miejscu. Nie zmienia to faktu że na 5ątce przyspiesza konkretnie. Ja wiem że 6 to nadbieg, ale czy aż takie to może mieć znaczenie?

 

PS. Kompresja po 10,5 na obu cylindrach

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w zasadzie tak się dzieje. Chyba jednak dam sobie spokój i nie będę wymagał cudów od tego GSa :notworthy: Ewentualnie zainwestuje w nowe odblokowane wałki. Że też nie mieli gdzie tego blokować k....wa.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz...GS500E też niezbyt żwawo się zbiera na 6-tce ale jednak przyspiesza, tylko bez szałowych przeciążeń. A GS500E ma 46KM. GS400 tymbardziej zblokowana ma prawo nie wkręcać na 6 biegu. Daj jej spokój, GSina spoważniała na stare lata pewnie. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to na 5tce zapie**ala jak głupi :D Na 6 jak wiatr nie wieje to przyspiesza, tylko ślamazarnie. Więc chyba wszystko jest ok ale nie ok :P

 

PS. Dziękuję za pomoc telefoniczną Piotrze, nie strzela już po poprawieniu mocowań kolektorów :) Za wszelką inną pomoc również dziękuję.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zależy Ci na przyspieszaniu na 6 biegu to wymień tylną zębatkę na +2 zęby a przednią -1 ząb.

W ten sposób uzyskasz większą max. na ostatnim biegu a na niższych będzie bardziej żwawy.

Apetyt na paliwo trochę wzrośnie ale różnice w przyspieszaniu będą wyraźne.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...