Greedo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Witam :rolleyes: mam taki problem, który może nie jest poważny ale trochę mnie to irytuje. Mój GS 400 (przerywaczowy zapłon) na 6 biegu nie bardzo chce przyspieszać dalej, za to na 5ątym wkręca się do 8 tysięcy i więcej (więcej wolałem jednak nie kręcić) do ok 120-130. Na 6 długo zajmuje mu osiągnięcie 120. Jaka może być przyczyna? Gaźniki czyste, zawory ustawione, nowy napęd, opony, świece, zapłon ustawiony lampą stroboskopową. Tylko chyba przyspieszacz jest zużyty, bo co któryś zapłon znak pokazuje się w trochę innym miejscu. Nie zmienia to faktu że na 5ątce przyspiesza konkretnie. Ja wiem że 6 to nadbieg, ale czy aż takie to może mieć znaczenie? PS. Kompresja po 10,5 na obu cylindrach Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 A przełożenie na zębatkach masz seryjne? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) No seryjne sobie zakupiłem... Aha, on jest zablokowany do 27 KM co nie zmienia faktu że trochę słabo przyspiesza. Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 27kM to trochę za mało aby przyspieszał na nadbiegu ale powinno wystarczyć aby utrzymywał stałą prędkość przynajmniej na płaskim Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 No to w zasadzie tak się dzieje. Chyba jednak dam sobie spokój i nie będę wymagał cudów od tego GSa :notworthy: Ewentualnie zainwestuje w nowe odblokowane wałki. Że też nie mieli gdzie tego blokować k....wa. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Tak z cieakowsci ile ma po odblokowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 36 kapucynów :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wiesz...GS500E też niezbyt żwawo się zbiera na 6-tce ale jednak przyspiesza, tylko bez szałowych przeciążeń. A GS500E ma 46KM. GS400 tymbardziej zblokowana ma prawo nie wkręcać na 6 biegu. Daj jej spokój, GSina spoważniała na stare lata pewnie. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 (edytowane) Za to na 5tce zapie**ala jak głupi :D Na 6 jak wiatr nie wieje to przyspiesza, tylko ślamazarnie. Więc chyba wszystko jest ok ale nie ok :P PS. Dziękuję za pomoc telefoniczną Piotrze, nie strzela już po poprawieniu mocowań kolektorów :) Za wszelką inną pomoc również dziękuję. Edytowane 26 Czerwca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Jeżeli zależy Ci na przyspieszaniu na 6 biegu to wymień tylną zębatkę na +2 zęby a przednią -1 ząb.W ten sposób uzyskasz większą max. na ostatnim biegu a na niższych będzie bardziej żwawy.Apetyt na paliwo trochę wzrośnie ale różnice w przyspieszaniu będą wyraźne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Albo trzeba kierownika GS-a zmienić... :icon_mrgreen: ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.