bartasjbl Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam, mam ogromny problem mam nadzieje ze pomozecie. Otoz jechalem yz 125 rocznik 95 i poprostu przerwalo mi 2 razy az wkoncu zgasl. Nie ma iskry, psrawdzilem wszystkie przewody i sa ok. fajka tez. Co moglo sie stac..jaksa cewka sie przeplaila? prosze pomozcie i powiedzcie od czego zaczac. pzdr Pisalem juz w mechanice 2t ale tam cos malo ludze wogole pisze. uzykem szukajki ale nie znalazlem podobnych objawow. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 wymien swiece ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 miernik do lapy i sprawdzaj gdzie gubi iskre sprawdz czy daje napiecie magneto jesli daje to sprawdz czy modul daje itp po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jezeli jezdziles po wodzie mogla sie dostac na cewke i padla ale raczej malo prawdopodobne tak jak Kolega wyzej pisal Miernik do Lapki i 1. Sprawdz jaki Prad wychodzi z Magneta do kabelka dolacz jakis opornik i sprawdz czy napiecie nie spradnie jezeli to to cewka z magneta Out2.moze to tylko swieca padla3.modół zaplonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 bez przesady... sprawdzilem innych 5 swiec. A jako ze na elektryce sie nie znam to minus miernika przylozyc do ramy tak? tam jest masa? a drugi kabel czyli + podlaczac pokolei do kostki tak? pzdr dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 A nie lepiej wziac np. zarowke 12v i sprwdzidz czy wychodzi prad z silnika, wprawiajac go w ruch. i isc tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 no moze i lepiej, ale to jest wsumie to samo co miernikiem, tlyko ponawiam pytanie, czy masa idze w ramie czy tez w tej kostce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Masę najlepiej złapać na silniku(karterze) choć na ramie też jest z tym że może nie być w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ok, czyli na kablah nie ma czegos takiego jak plus i minus? minus jest na ramie a kzdy przewod to jest inny plus tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ok, czyli na kablah nie ma czegos takiego jak plus i minus? minus jest na ramie a kzdy przewod to jest inny plus tak?Z silnika wychodzą dwa minusy i dwa plusy. :) Daj zajrzeć w ten zapłon komuś kto trochę lepiej się zna od ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 no bede musial. mam nadzieje ze nie bede musail wydawac setek zlotych na nowe czesci;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Takie problemy rozwiązuje się zaczynając od najprostszych spraw - świeca, przewód WN, wyłącznik zapłonu, połączenia z masą i wszystkie inne przewody, dopiero na koniec moduł / cewki, najprostszą i najpewniejszą metodą sprawdzenia tych elementów, jest podmienienie ich na inne, na pewno sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 to wiem od czego sie zaczyna, ale trudno wymjieniac na sprawne jak nikt nie ma takiego motoru u mnie. bo nowe czesci to kozda kolo 300-500zl. ale dzieki za pomoc, juz wszystko znalazlem, upierdolil sie kabelek pod magnetem co wchodzil pod zwoje i tu jest problem bo juz niema go jak dolutowac. Chyba bede musail dac ta ceweke elektrykowi ktory ja troche rozwinie, przylutuje kabel, spowrotem nawinie i zaleje. zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 przenosze do mechaniki 2T, bo temat juz za dlugo wisi w nieodpowiednim dziale Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.