_Y0m0_ Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Wyjasniam: :o Robie gokarta i bede montowal silnik tylem wiec bedzie jezdzil gokart do tylu zeby jechal do przedu to biegi musza byc odwrocone tzn. motor powinien jechac do tylu.Wiem ze dziwne pytanie ale wykonanie raczej nie powinno byc trudne dzieki za wszelkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 zapodaj jedną dodatkową zębatkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jak zakładasz silnik dwusuwowy, to wystarczy przestawić zapłon i będzie śmigał do tyłu :icon_twisted: Kilkukrotnie w tropiku miałem taki przypadek, że z kopa potrafił odpalić do tyłu gdy miałem rozregulowany zapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Y0m0_ Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 a w 4t?? bez kombinowania z zebatkami...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zębatka to najprostsze i najszybsze rozwiązanie.A czemu chcesz go tyłem ustawić?? będziesz miał łatwiejsze podejście do wszystkich podzespołów jak ustawisz jak należy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Y0m0_ Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) bo mam naped z prawej strony a zeby silnik byl ustawiony centralnie(mial byc 400ccm 4t) wiec troche wazy musi byc ustawiony tylem,a naped jest paskiem Edytowane 23 Czerwca 2008 przez _Y0m0_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Taka opcja: silnik stoi normalnie ale trochę wyżej. Pod nim a konkretnie pod zębatką zdawczą dorobić wałek pośredni napędzany łańcuchem z silnika a z niego napęd paskiem na oś gokarta. Zębatka na wałku z lewej, koło pasowe z prawej, odpowiednio zdystansowć i po sprawie. Możesz wtedy manewrować ustawieniem silnika i wałka pośredniego w ramie gokarta i nie musisz "odwracać" obrotów. Skojarz podobne rozwiązanie: wózek inwalidzki napędzany korbą ręczną przy kierownicy a napęd poprzez 2 łańcuchy przenoszony na oś przedniego koła. Edytowane 30 Czerwca 2008 przez Hun996 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Takie szybkie obrócenie obrotów w silniku 4T nie wchodzi w rachybę. Ni jak nie zgra się rozrząd. Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Y0m0_ Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Dobra widze ze bez wałka się nie obejdzie dzieki za wszystkie odp temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 mówisz i masz Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi